co znaczy “lepiej”

Kochane,
Piszecie, że podziwiacie, że już się lepiej czuję. Lepiej to znaczy, że nie płaczę 24 na dobę, że zaczęłam wychodzić z domu, że mogę rozmawiać z ludźmi, że zauważyłam, że słońce wschodzi i zachodzi, że wradiu grają te same piosenki, a wydawało mi się, że świat powinien zatrzymać się w miejscu. Jednak jeszcze budzę się w nocy z krzykiem, płaczę i trzęsę się ze strachu, jak mąż wraca 5 minut później bo boję się że jego też stracę i nie potrafię uwierzyć, mimo,że wszyscy to mówią, że będzie dobrze. Przecież już nigdy tak na prawdę nie będzie dobrze……………
Pozdrawiam

6 odpowiedzi na pytanie: co znaczy “lepiej”

ninka Dodane ponad rok temu,

Re: co znaczy “lepiej”

Kakmi będzie dobrze:) Powiem Ci, że jak mi dzieje się coś złego to mam tylko jedno marzenie: żeby minęło np. pół roku. To takie banalne. Wiem, że po takim dystansie czasowym wszystko trochę łagodnieje choć nie da się do końcaa z tym pogodzić. Ja straciłam swojego maluszka w 14 tyg. a i tak mimo tego, że minął rok nie jest mi z tym lekko. Ale zdarza się, że są dni kiedy o tym nie myślę. Może było by inaczej gdybym znów była w ciąży…..
Kakmi życzę Ci dużo siły ijeszcze wielu, wielu radości.

Ninka
[Zobacz stronę]

iwonan Dodane ponad rok temu,

Re: co znaczy “lepiej”

Tez po porodzie czulam wielki lęk, gdy maz spoznial sie troche z pracy. Balam sie, ze nie wroci i ze go starace tak jak Miloszka. Od porodu minelo pol roku i ten lek juz mnie tak nie przesladuje. Wrocilam troche do rownowagi, ale nie ma dnia, zebym nie myslala o naszym synku.
Nikt nie karze ci zapomniec o tym co sie zdzazylo, bo to jest niemozliwe.
Nie wiem co moge jeszcze napisac, bo nie chce zeby moje slowa przez przypadek sprawily ci bol.
Wierze, ze jeszcze dla nas zaswieci slonce i bedziemy szczesliwe.

Pozdrawiam.IwonaN

atarasa Dodane ponad rok temu,

Re: co znaczy “lepiej”

My po prostu już nigdy nie będziemy takie same jak przedtem… I to nie jest użalanie się nad sobą (jak pewnie niektóre dziewczyny myślą – bo spotkałam się już z taką opinią) tylko po prostu tak jest. Przynajmniej ja tak czuję rok po stracie dziecka.
Aga

okulanka Dodane ponad rok temu,

Re: co znaczy “lepiej”

Tez jestem rok po stracie dziecka i choc juz nie placze tak czesto nadal smutek mam w sercu i wiem ze on minie dopiero wtedy gdy urodze moje upragnione dziecko !!!!

Agnieszka
[Zobacz stronę]

matylda03 Dodane ponad rok temu,

Re: co znaczy “lepiej”

Powiem Ci coś takiego, ja dopiero zaczynam się starać o dziecko ( od sierpnia tego roku – teraz będzie 3 cykl starań) i
rozmawiałam o tym z moją mamą bardzo szczerze. Powiedziałam jej, że bardzo się cieszę na samą myśl o dziecku, o tym, że będzie rosło w moim brzuchu i ona powiedziała mi wówczas, że ma nadzieję, że wszystko się dobrze ułoży i nie będę musiała przeżywać tego co ona. Pierwszy raz w życiu ( a mam 27 lat ) opowiedziała mi o tym jak poroniła 1 ciążę i jakie to było dla niej bolesne przeżycie, ale z drugiej strony powiedziała, że paradoksalnie dzięki temu ma mnie, bo poroniła w grudniu a w lutym następnego dnia ja zostałam poczęta. Więc gdyby tamto dziecko przeżyło mnie nie byłoby na świecie. Tak po prostu musiało być, są rzeczy na tym świecie na które nie mamy niestety wpływu. Życzę Ci, żeby przyszedł taki dzień gdy obudzisz się rano i pomyślisz, że jesteś bardzo szczęśliwa.

matylda

edith Dodane ponad rok temu,

Re: co znaczy “lepiej”

Witam,
Nie znam Twojej historii dokladnie , ale jest pewne – przezylas tragedie i jestes jeszcze bardzo zalamana. Moze to objawy nawet chwilowej depresji… Wiesz, jednak Kochana, czas goi rany i przyjdzie kiedys takie dzien , ze Twoj stan psychiczny powroci do normy. Jedno jest pewne – nigdy chyba tego nie zapomnimy co sie nam przytafilo, ale to doswiadczenie za jakis czas nie bedzie juz powodowalo w Tobie az takich emocji. Za jakis czas pomyslisz o tym jak o doswiadczeniu , ktore zmocnilo Ciebie, Twoj zwiazek, nauczylo pokory i cierpliwosci.
pozdrawiam,
E

Znasz odpowiedź na pytanie: co znaczy “lepiej”?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Niebezpieczna szczepionka wycofana
[url]http://info.onet.pl/809636,11,item.html[/url] Kraj RMF FM, MD /2003-10-06 19:02:00 " Niebezpieczna szczepionka wycofana Przetarg na Trimovax, szczepionkę zakazaną we wszystkich
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Pean na cześć MOJEGO
Tak! Jestem istotą wybraną! Tak! Mam jeden wielki sekret bycia zdrową fizycznie i psychicznie mamą wielodzietną! Ten sekret nazywa się MÓJ MĄŻ! Nie tylko zapewnia nam byt. Nie tylko popiera mnie
Czytaj dalej