Czy w drugiej ciąży wcześniej widać brzuch niż w pierwszej?

Cześć MAMY. Nie wiem czy taki wątek już tu był. Jeśli tak, to przepraszam. Jeśli nie, to chciałam Was zapytać: Czy w 2 ciąży wcześniej było u Was widać brzuszek niż w pierwszej? I mniej więcej o ile wcześniej poczułyście ruchy dzidzi?

20 odpowiedzi na pytanie: Czy w drugiej ciąży wcześniej widać brzuch niż w pierwszej?

Dodane ponad rok temu,

w drugiej ciazy szybciej widac brzuszek….u mnie na 100% bylo wczesniej widac bo blizniacza, ale wiem,ze u kolezanek choc dzidzia jedna to brzusio szybko sie pojawial.

ruchy czulam ok.14 tc ale tak ze na 100% to to ok.17

kata Dodane ponad rok temu,

teraz wyglądam jak 10 tyg. później z Doriankiem 😉

pierwsze ruchy Dorianka 16-17 tc, teraz na liczniku miałam 14 tygodni i 1-2 dni 🙂

martal Dodane ponad rok temu,

Ja podobnie jak Kata.

betrisa Dodane ponad rok temu,

no u mnie też szybciej i szybciej poczułam ruchy. Nawet siarę już mam, a w pierwszej dopiero po porodzie. Przytyłam też więcej ale to chyba nie reguła

hakami Dodane ponad rok temu,

U mnie trzecia ciąża i brzuch wyskoczył tak jak przy pierwszej dość późno. Po drugiej ciąży dłużej się “wchłaniał”. Teraz zobaczymy ale łatwo nie będzie pewnie:Nie nie:

chilli Dodane ponad rok temu,

w 12tc musialam chodzic w spodniach ciazowych.
w pierwszej ciazy spodnie ciazowe kupilam po 20tc

Dodane ponad rok temu,

mi z Weroniką brzuch było widać dopiero w 6 miesiącu, a pierwsze ruchy poczułam w 16 tyg, teraz co byłam to doszłam do 6 tyg i było mi już widać brzuszek, koleżanki poznały, a teraz jestem w 5 tyg i mi sie wydaje że mam widoczny, z racji tego że ja zawsze taka płaska jak deska

zuza85 Dodane ponad rok temu,

Brzuszek to chyba w tym samym czasie wyskoczyła za bardzo nie pamiętam ale ruchy to poczułam o tydzień wcześniej niż w pierwszej

Dodane ponad rok temu,

dziękuję WAM wszystkim za odpowiedzi-ogólnie widze ze u was podobnie jak u mnie ja zaczynam 6 tydz i tez cos kiełkuje a z córcią to pod koniec 5 miesiąca było ciut widac tak jak teraz mam

kata Dodane ponad rok temu,

co do siary to za pierwszym razem zaskoczyła mnie w 21tc teraz póki co nie ma jej

co do przybierania – na tym etapie z Doriankiem zaczęłam przybierać a teraz nie przybrałam nic a nawet zgubiłam kilogram

mamamaksa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dominikaau81:witam WAS nie wiem czy taki wątek juz tu był jesli tak to przepraszam a jeśli nie to chciałam was zapytac-czy w 2 ciazy wczesniej było u was widac brzuszek niż w pierwszej?i mniej więcej o ile wcześniej poczułuście ruchy dzidzi?

w 2 szybciej, bo skora juz jest rozciagnieta, ruchy tez, bo juz wiesz jak to jest. poza tym siara juz mi ciekla od ok 7 mc. mialam tez o niebo wiecej energii

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Leah:w 2 szybciej, bo skora juz jest rozciagnieta, ruchy tez, bo juz wiesz jak to jest. poza tym siara juz mi ciekla od ok 7 mc. mialam tez o niebo wiecej energii

dzięki

kata Dodane ponad rok temu,

nie tyle skóra co macica łatwiej i szybciej się pompuje 😉 bo już raz była jak balon 😉

fresz Dodane ponad rok temu,

U mnie podobnie jak u dziewczyn, w drugiej ciąży brzuch już było widać w 3 miesiącu i ruchy tez poczułam wczesniej, W pierwszej ciąży to do 6 miesiąca u mnie w pracy nikt sie nie kapnął, że w ciąży jestem, bo nosiłam jeansy i troche luźniejsze bluzki, wszyscy szoku doznali gdy trafiłam do szpitala własnie w szóstym miesiącu.

Nie pochwaliłam się nie dlatego, że się nie cieszyłam, że jestem w ciąży tylko dlatego, że w tamtej pracy popier……ni ludzie pracowali !!!!

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Fresz:U mnie podobnie jak u dziewczyn, w drugiej ciąży brzuch już było widać w 3 miesiącu i ruchy tez poczułam wczesniej, W pierwszej ciąży to do 6 miesiąca u mnie w pracy nikt sie nie kapnął, że w ciąży jestem, bo nosiłam jeansy i troche luźniejsze bluzki, wszyscy szoku doznali gdy trafiłam do szpitala własnie w szóstym miesiącu.

Nie pochwaliłam się nie dlatego, że się nie cieszyłam, że jestem w ciąży tylko dlatego, że w tamtej pracy popier……ni ludzie pracowali !!!!

to gdzies ty pracowała kobieto:) ????na hali jakiejś czy cos?

agaz Dodane ponad rok temu,

w drugiej ciązy mialam większy brzuch i wczesniej było go widac ….ale ruchy czulam tak samo wczesnie (tylko za drugim razem od razu wiedzialam ze to dziec a nie jelita 🙂 )

koli Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:w 12tc musialam chodzic w spodniach ciazowych.
w pierwszej ciazy spodnie ciazowe kupilam po 20tc

ja dokładnie odwrotnie 🙂
w pierwszej tyłam od początku i jakoś koło 10 tc chodziłam w ciążówkach
w drugiej na pewno w piątym miesiącu chodziłam jeszcze w normalnych.. a brzuszek tylko delikatnie zarysowany
w pierwszej ciąży przytyłam około 20 kg
w obecnej (36 tydzień) dopiero 10,5 kg

różnica między dzieciakami będzie około 16-17 miesięcy(się zobaczy jak już urodzę ) 😀

fresz Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dominikaau81:to gdzies ty pracowała kobieto:) ????na hali jakiejś czy cos?

W Urzędzie Marszałkowskim – wyścig szczurów tam był !!!!!

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Fresz:W Urzędzie Marszałkowskim – wyścig szczurów tam był !!!!!

ojej:) ale masz pieknych synów! tylko pozazdrościc:)

fresz Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dominikaau81:ojej:) ale masz pieknych synów! tylko pozazdrościc:)

Bardzo Dziękuję !!!!! :):):)

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy w drugiej ciąży wcześniej widać brzuch niż w pierwszej??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wszystko o porodzie
Koszmarny poród
Witam, Jestem dziennikarką programu telewizyjnego. Przygotowuje obecnie program, który będzie można w pewnym sensie nazwać odpowiednikiem akcji ?Rodzić po ludzku? . Chciałabym porozmawiać z kobietami o ich doświadczeniach i przeżyciach dotyczących
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
Nasze wakacje- przedstawiamy sie :)
jeszcze nas nie widzieliscie wiec sie pokazujemy 10 pięknych dni spedzilismy we Włoszech, miejscowosci Numana było bosko,pogoda dopisała, dzien przed wyjazdem była straszna burza, nawet rolety zasłoniłam w pokoju bo sie
Czytaj dalej