Lozko pietrowe

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #83557

    anastazja

    szukam jakiegos fajnego pietrowego lozka . U nas koszt to ok 250 euro – ladnie zabudowane po bokach jak i gorne lozko . bardzo bym chciala dorobic do tego lozka na dole – dla Klary przod taki ktory mozna obnizyc w dol – gdzies widzialam takie lozeczka dla dzieci … wiecie kto cos takiego robi – lub moze sa takie lozka juz gotowe … a moze jakies pomysly … chce aby dziewczynki spaly razem w pokoju ale nie mam miejsca na lozko dla Jagody i lozeczko dla Klary ….

    Klara

    #1211723

    karina1976

    Re: Lozko pietrowe

    czesc .my mamy takie:

    jest bardzo solidne i porzadnie wykonane.sa rozne kolory.

    Karina, Mateusz i synek(06.05.2005



    #1211724

    anastazja

    Re: Lozko pietrowe

    no swietne jest to lozko a mozesz mi zmierzyc wysokosc tego lozka od materaca do materaca gornego ? chodzi mi o to czy male dziecko jak wstanie to czy ma duzo luzu nad glowa i czy mozna to male wyjmowac bez problemu i lamania mu plecow . No i jaka wysoka jest ta beka przednia – te szczebelki ?

    Klara

    #1211725

    rita25

    Re: Lozko pietrowe

    ja tez bym chciała, zeby dziewczynki za parę miesiecy( ta druga jeszcze sie nie urodziła;) były razem w pokoju, ale boje sie pietrowego łóżka.To , które pokazała karina jest faktycznie fajne, ale czasmi jak obsrewuje Sonie jak spi , to mysle, ze mogłaby i z takiego wyrka wypaść….Myslę raczej o takim rozsuwanym , a raczej wysuwanym łózku . Zamiast skrzyni na posciel wyjeżdza drugie posłanie.Wiem , ze takie robi IKEA, nazywa sie chyba Robin i osobno kupuje się oba te elementy.

    Sonia 03.07.03 i Styczniowa Dama

    #1211726

    anastazja

    Re: Lozko pietrowe

    Wiesz takze o tym myslalam , pomimo ze moja Klara ma juz roczek to wiem , ze Jagoda zamiast spac to pewnie by skakala po obu lozkach … dlatego mam na mysli takie pietrowe … troche mam dola bo gdybym wiedziala , ze bede miala 2 a ….. moze wiecej dzieci to nie rozwalilibysmy calej gory na jedno pomieszczenie . CHodze po Ikei bardo fajne maja rozwiazania a i pewnie dlatego , ze mozna zostawic dziecko i sie bawi 000000000 niestety nasza Jagoda wyszla z placzem …. no ale to dluga historyjka i przykra …. chociaz , chociaz czy powinnna kopnac chlopaka w …. hmmm … o to moze zapyatamy …..

    Klara

Postów wyświetlanych: 5 - od 1 do 5 (wszystkich: 5)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close