Słodka tajemnica?

Powiedzcie mi dziewczyny, robicie tajemnicę ze swojej ciąży? Ja bardzo nie chciałam, żeby ktokolwiek się dowiedział zanim będzie widać (wiedzą tylko nieliczne osoby, tj narzeczony (oczywiscie!), mama, przyjaciółka… natomiast zupełnie nie zależało mi na ogłaszaniu tego faktu wszem i wobec, mimo iż się bardzo cieszę i z niecierpliwością czekam na dzidzię. Pod koniec zeszłego tygodnia dowiedziałam się, że jedna z osób, którą obdarzyłam zaufaniem wygadała się przed innymi i teraz pół firmy już wie. Odchorowałam to przez 2 dni, a w sumie dłużej, bo dalej to we mnie siedzi. Też uważacie to za najbardziej prywatną z prywatnych spraw, czy zależało Wam na opowiadaniu o tym wszystkim? Aż się boję, że od tych moich smutków i depresji dzidziuś będzie beksą…

Beata z Majowym Groszkiem

13 odpowiedzi na pytanie: Słodka tajemnica?

olasz Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

To normalne, że chciałabyś, żeby to była tylko Twoja sprawa i Twoich najbliższych. Niestety w rzeczywistości jest inaczej i pewnym osobom po prostu trzeba powiedzieć dla dobra swojego i dzidziusia – np. w firmie szefowi, żeby nie delegował Cię itp. Co do tego, czy dziecko będzie beksą, bo Ty sobie popłakałaś, to wcale nie tak – ciąża wyzwala w nas pewne dziwne emocje i ja np. też czasem wyję i to bez konkretnego powodu – wiele z nas tak ma i ma normalne dzieci :))) Nie przejmuj się – wszystko będzie dobrze…

Ola
termin-26 listopada 2002 r.

martyna26 Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Jeżeli to jest dla ciebie wielka radość i szczęście to dlaczego nie powiedzieć??? Niech inni też wiedzą o twojej radości…….. Ale może masz jakieś inne powody aby to trzymać w tajemnicy – z tego co zrozumiałam to nie masz jeszcze ślubu i może to cię zawstydza i hamuje????
Ja jak dowiedziałam się na 100% że zostałam mamusią to rozgłosiłam dookoła i wszycy razem ze mną się radowali!!! 🙂
Pozdrawiam

Martyna i 28 tyg. dzidziuś

serka Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Zupełnie się tym nie przejmuj. Bądź dumna że będziesz mamą , a na ludzi nie zwracaj uwagi. Najważniejszy jest dzidziuś i Twoje zdrowie.

serka i cipulek ciągle bez imienia ( 27.02.2003 )

jane Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Chodzi o to, że ja nie byłam gotowa jeszcze wszystkim o tym powiedzieć. Zdenerwowało mnie to, że ludzie sobie o tym szeptali za moimi plecami. To co, że wszyscy są mi życzliwi – to moje życie, mój brzuch i to ja powinnam mieć ostateczne słowo komu chcę powiedzieć i jak. A poza tym te hormony to taki bałagan poczyniły w moim organizmie, że sama siebie nie poznaję 🙂 Bo logicznie rzecz biorąc powinnam śmiać się, skakać i o tym śpiewać, tak jak mówisz. A mnie zamiast tego ogarnia taka złość….
Pozdrawiam!

Beata z Majowym Groszkiem

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

burza emocjonalna to normalne…
i normalne jest ze mozna miec wlasnie takie podejscie jak ty i nie chciec wolac na ulicy ze sie jest w ciazy (mimo ze mi sie chcialo wolac 😉 ale niestety ludzie sa takie jakie sa i nic na to nie poradzisz – mozesz sie zloscic lub …byc ponad to i pomyslec ze masz to w nosie kto wie a kto nie i zajac sie tylko i wylacznie soba 🙂
cierpliwosci i spokoju zycze

pozdrawiamy serdecznie
kasia i 23-tyg chlopaczek

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Zamorduj tą osóbkę….. od razu poprawi Ci się humor 🙂

Pozdrowienia
smoki i wyjący Dawidek 😉

kam Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

ja ze swojej ciazy nie robilam tajemnicy, kilka osob wiedzialo, ze jestem w ciazy, tylko trudno bylo pozniej powiedziec tym osobom, ze juz w ciazy nie jestem. teraz jak zajde w ciaze nie bede juz krzyczala o tym na prawo i lewo.
nie chialam Cie nastraszyc, chce Ci tylko powiedziec, ze to Twoja indywidualna sprawa jak podchodzisz do tej “slodkiej tajemnicy”

pozdrawiam
kam

jane Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Między innymi o to też mi chodziło 🙂
Dzięki

Beata z Majowym Groszkiem

kam Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Jane, a w ktorym jestes tygodniu? sorry za wscibskosc, ale czemu o to mniej wiecej Ci chodzilo? czy to Twoja druga ciaza?

pozdrawiam
kam

jane Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

jestem w 13 tyg, ciąża jest pierwsza, ale pobolewa mnie brzuszek. Oczywiście wg lekarza wszystko jest super, ale ja jestem trochę pesymistką i hipochondrykiem 🙂

Beata z Majowym Groszkiem

kam Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

ostroznosci nigdy za wiele, a brzuszkiem sie nie przejmuj, prawie kazda dziewczyne w ciazy na poczatku pobolewa brzuch. poglaskaj ode mnie fasolke

pozdrawiam
kam

Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Och!!! ale Ci ta osoba zrobiła świństwo. Dla mnie ciąża była też bardzo bardzo prywatną sprawą, wiedzieli tylko rodzice, rodzeństwo i przyjaciele (najbliżsi). Wymyśliliśmy sobie, że rodzinę poinformujemy na święta wielkanocne – powysyłamy kartki z wizerunkiem bobaska. I wyobraź sobie, moja Teściowa zepsuła całą naszą niespodziankę i wygadała rodzinie, że jestem w ciąży. Było to dla mnie jak policzek, do dziś nie mogę jej tego darować i nie daruję NIGDY. Z nerwów prawie nie straciłam tej ciąży, jak się o tym dowiedziałam, a ona oczywiście nie “czuła” problemu :(. Wiem, co czujesz…
Miałam do tego taki stosunek, bo pierwszą ciążę straciłam, na szczęście teraz jestem szczęśliwą mamą 2,5 miesięcznej Julci.

Joanna mama Julci

Edited by ajax on 2002/10/28 19:14.

lalka Dodane ponad rok temu,

Re: Słodka tajemnica?

Usmiechnij sie i nie zamatwiaj. Tajemnica jest wtedy tajemnica, kiedy o tym wie tylko jedna osoba. Nie przejmuj sie, to jest minusem dla tej osoby, a nie dla Ciebie.

Jestem w 18 tygodniu ciazy i dopiero dzisiaj powiedzialam oficjalnie o moim stanie w pracy i to tylko dlatego, ze dosc czesto zaczelam brac wolne, zeby isc do lekarza. No i mozna juz miec podejrzenia co do mego brzuszka.

Moi wspolpracownicy sie ucieszyli, pozdrowili. Upomineli sie, ze z powodu takiej okazji kupuje sie tort albo ciastka. Zamowilam francuskie ciastka na jutro.

Lalka
termin 03.04.2003

Znasz odpowiedź na pytanie: Słodka tajemnica??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
kolka
mam pytanko:), slyszalam ze na kolki dobra jest herbatka z kopru ale nie wiem za bardzo kiedy ja podawac dziecku czy zapobiegawczo w ciagu dnia czy tez wtedy kiedy ma
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Pogoda
Ale pogoda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Psa żal wyprowadzać na spacer, a co dopiero dzidziusia !!!! Wychodzicie, czy zostajecie w domku? My byliśmy już rano u ortopedy, ale polecam tylko transport samochodem, bo może wózek
Czytaj dalej