Forum: Polecam

Alfa Romeo?

Ktoś użytkuje? Mi chodzi najbardziej o model 156.
Jak się prowadzi? co jest awaryjne, na co zwracac uwagę przy kupnie?

17 odpowiedzi na pytanie: Alfa Romeo?

chilli Dodane ponad rok temu,

jezzzzu

dotknelas czulego miejsca

bardzo czulego

taka brera
albo spider

albo nawet 159

jeeeeeezzzzuuuuuuuuuuuuu :Wstyd:

156 mowia ze cholernie awaryjne – w rodzinie byly 2 sztuki i strasznie kurwili

co nie zmienia mojej milosci do alfa romeo

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Alfy są cudne:) włoski styl…podobno raz w zyciu trzeba ją miec!;)

Ale ja najchetniej kupiłabym sobie to

Widziałaś, jakie one są w środku! no cudo! ( Rover 75)

ahimsa Dodane ponad rok temu,

No ale takie 156 też niebrzydkie:)

chilli Dodane ponad rok temu,

roverowi mowimy zdecydowane nie!
jezeli juz to chetniej jaguara 😀
albo astona martina 😀

a z rodziny rover to tylko Range Rover :Śmiech:

ciapa Dodane ponad rok temu,

kurka jeżdziałm taka we Włoszech kilka miesiecy, daaawno już – jak tam pracowałam, na koniec miałam dostac ja w prezencie, ale wtedy nie stać mnie było na podatek i zarejestrowanie tego cuda w Polsce.
Fajna fura ale niestety awaryjne sa a cześc sakrucko drogie, ale klimacik mają.

Teraz jestem fanka subaru, na razie forestera, ale kiedyc mam nadzieje na imprezę 😀 Polecam

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:roverowi mowimy zdecydowane nie!
jezeli juz to chetniej jaguara 😀
albo astona martina 😀

a z rodziny rover to tylko Range Rover :Śmiech:
jaguar…no bbb podone mają linie. Ale nie stac mnie….jeszcze;)

lauidz Dodane ponad rok temu,

Mam wloskie autko ale afy akurat nie… 😉
Ten model podobno wadliwy… Tak slyszalam:roll:

Ogolnie poluje na jedna alfice – ale taka z przlomu lat 50/60 – ta na bank wadliwa bedzie ale poluje na nia juz od jakis 3 lat wiec nie popuszcze tym razem:)

malimarta Dodane ponad rok temu,

fajna fura, styl i klasa 😉

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez lauidz:Mam wloskie autko ale afy akurat nie… 😉
Ten model podobno wadliwy… Tak slyszalam:roll:

Ogolnie poluje na jedna alfice – ale taka z przlomu lat 50/60 – ta na bank wadliwa bedzie ale poluje na nia juz od jakis 3 lat wiec nie popuszcze tym razem:)
Lambo czy maserati?:Hyhy:

yoko Dodane ponad rok temu,

no się jeździ – szybko dość…
awaryjność – 0
na razie stała w warsztacie z powodu dwóch dupnięć;

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gryzelda:no się jeździ – szybko dość…
awaryjność – 0
na razie stała w warsztacie z powodu dwóch dupnięć;

Piękna!:))) jaki to model?

efcia2004 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Piękna!:))) jaki to model?

147?
podobno ma sakramencko mały wlew na płyn do spryskiwaczy – szalenie istotna sprawa 😉

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Ewa:147?
podobno ma sakramencko mały wlew na płyn do spryskiwaczy – szalenie istotna sprawa 😉

Poczekajmy na właścicielkę…ja i tak 156 obstawiam. ( 159 fajoski ale droższy)

snoopy Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Ewa:147?
podobno ma sakramencko mały wlew na płyn do spryskiwaczy – szalenie istotna sprawa 😉

tak to 147

lauidz Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Lambo czy maserati?:Hyhy:

maserati -mi sie nie podobaja ogolnie 😉
A lambo lubie!! Bardzo w moim stylu sa – lubie kanciate samochody!!:Fiu fiu::Fiu fiu:

chilli Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Poczekajmy na właścicielkę…ja i tak 156 obstawiam. ( 159 fajoski ale droższy)

2006/7 rok 39tys :Fiu fiu:

moge niemal 1:1 wymienic mojego srebrnego bolida :Hmmm…::Hmmm…:
swojego sprzedam, tamci opuszcza, bo alf nikt nie kupuje – bo awaryjne i moze mi styknie :Hmmm…::Hmmm…:

uch – musialas mi to zrobic?

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:2006/7 rok 39tys :Fiu fiu:

moge niemal 1:1 wymienic mojego srebrnego bolida :Hmmm…::Hmmm…:
swojego sprzedam, tamci opuszcza, bo alf nikt nie kupuje – bo awaryjne i moze mi styknie :Hmmm…::Hmmm…:

uch – musialas mi to zrobic?
🙂

NO mi się alfica też marzy…awaryjna, mówisz? e tam! najwyżej zmienię na coś topornego ale niezniszczalnego;) ale najpierw….:Hyhy:

Znasz odpowiedź na pytanie: Alfa Romeo??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
nauka jazdy - i ja :)
jaki związek??? mam w sumie prawo jazdy odponad 15 lat, ale ..... trafiłam na naukę jazdy. A właściwie ona na mnie z impetem trafiła.... wymusiła pierszeństwo i mam do wymiany
Czytaj dalej
Polecam
Jakie filmy polecacie?
Witam, możecie jakieś fajne filmiki polecić?? Mamy 2 tyg wolnego (przerwa świąteczna) więc będziemy mieć troszkę czasu:) aa rodzaj/gatunek każdy, byle wart obejrzenia:)
Czytaj dalej