Aparat cyfrowy???

Na co trzeba zwrócic uwage przy kupnie aparatu przede wszystkim ? wiem ze niektóre mamay znaja sie na tym 🙂

ANIA I ALKA 2,5

8 odpowiedzi na pytanie: Aparat cyfrowy???

ciapa2005-08-24 20:34:23

Re: Aparat cyfrowy???

Liczy sie matryca, zoom, możliwość nagrywania – kamera :), no i to czy często oddawane są do reklamacji. Polecam cannona – niezawodne bestie, najczęściej polecane przez fachowców w tej dziedzinie. My mamy stary model A 60 i jest niezawodny.
Dzisiaj miałam okazję trzymać w łapach dużo nowszy model cannona – byłam zachwycona, szczególnie kamerą – nagrywa super. Kosztuje 1500 zł jak chcesz to mogę dowiedzieć sie o dokładny model. Moim zdaniem sie opłaca, gdyż masz funkcje aparatu i kamery w jednym, mozliwość automatycznych zdjęć lub jak sie bawisz fotografią to manualnego nastawiania.

Mój aparat obecnie kosztuje w granicach 500 zł, ale jest całkiem wystarczający. No chociaż jak sie bierze nowy model do ręki, to aż sie oczy świecą 🙂

Kaska i Mikołaj 18.09.03

beatab2005-08-24 21:14:41

Re: Aparat cyfrowy???

to zależy do czego Ci będzie potrzebny.
bierze się pod uwagę min. parametry:
zoom, obiektyw, rozdzielczość
opóźnienie w pstrykaniu zdjęc

tu masz fajne stronki

masz tam opisy szczegółowe i można sobie poczytać

ja mam HP i tej firmy nie polecam. o Minolcie słyszałam, że sa problemy z serwisem.

my też chcemy kupic nowy i rozważamy firmy Nikon i Canon.
podobaja mi się Nikon Coolpix 5400 i Canon PowerShot S2 IS.
a mąż namawia mnie na lustrzankę cyfrową, ale uważam, że w naszym wypadku to pieniądze niepotrzebnie wydane. nie jest laikowi potrzebny taki wypasiony aparat. ale może się mylę:)

Beata&Patryk(03.03.03)

mata-hari2005-08-24 23:40:17

Re: Aparat cyfrowy???

Ja napiszę trochę przewrotnie: nie kupuj HP. Bardzo często zawodzą, a ich serwis to czyste kpiny.

Ja mam Olympusa 750-UZ i jestem bardzo zadowolona. Podstawa to odpowiednia (przynajmniej 4) matryca.

Asia & Michaś

mala1032005-08-25 12:12:03

Re: Aparat cyfrowy???

ja w zasadzie potrzbuje tylko aparat który robi dobre zdjecia bo kamere posiadam dziekuje za odpowiedz i napewno skorzystam z waszych rad .

ANIA I ALKA 2,5

2005-08-25 14:15:24

Re: Aparat cyfrowy???

Zgadzam się, opinie o Cannonach są bardzo dobre. Zresztą też mam Cannona i jest super. No…. i tez mi sie oczy świeciły jak trzymałam lustrzanę wartą 3000 (tylko bez kamery niestety…)
Ja odradzam HP, mój mąż sprzedawał aparaty i mówił że serwis u nich nie teges i są najbardziej awaryjne…

Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

niki232005-08-25 20:04:32

Re: Aparat cyfrowy???

Musiałabym popytać dokładnie męża. Zalezy ile chcesz wogóle przeznaczyć na aparat. Jeśli ma on kosztować tak powyżej 1000 zł ( powiedzmy ok. 1300) to polecam Ci Olympusa C765. Jest rewelacyjny i w tym przedziale cenowym Olympus wygrywa z Canonami, Kodakami itp. Mieliśmy ten aparat, przed jego zakupem mąż siedział przez dwa miechy na necie, ściągał fotki z różnych aparatów, wywoływał po kilkadziesiat odbitek itd…i faktycznie Olympus (piszę cały czas o takim przedziale cenowym) robił fotki najostrzejsze i najbardziej naturalne, podczas gdy np. Canony w tej cenie dodawały kolorów i zdjęcia wychodziły nienaturalnie (one są już jakoś tak zaprogramowane). Jesli chcesz mogę Ci podesłać parę fotek z tego aparatu, oczywiście bez obróbki w Photoshopie .
Aparacik sprzedaliśmy, bo maż napalił się znów na Nikona D70, to lustrzanka cyfrowa, rewelacja , też moge polecić z czystym sumieniem, tyle,ze ta kosztowała nas juz ok. 6000zł.

Pozdrawiam:)

Niki & córeńka 19m-cy 🙂

luczka2005-08-26 04:43:52

Re: Aparat cyfrowy???

My mamy Nikkona i jest super. Zdjęcia bardzo ładne. Jak na razie niezawodny. I dużo lżejszy niż Canon – ma 2 a nie 4 baterie.

Monika i Wiktoria (18.1.2003)

monia--822005-08-27 15:04:19

Re: Aparat cyfrowy???

Ja rowniez polecam aparat firmy Canon. Ja rowniez jestem szczesliwa posiadaczka takowego Na pewno przy zakupie nie warto patrzec na wyglad aparatu- co zrobil moj tata Kupil Kodaka i zdjecia sa beznadziejnej jakosci… Zdjecia z mojego aparatu maja swietnej jakosci filmiki i dobrej ostrosci zdjecia. Canon gora!

Buziaki

Monika i Majcia (28.01.04)

Znasz odpowiedź na pytanie: Aparat cyfrowy????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
jestem w Waszym gronie :) udało się - uff :)
Witam Wszystkie "starające się Forumowiczki". Od kilku dni śledziłam Wasze tematy na forum i jako nowa starajaca się - całkiem zielona w temacie :), nie mogłam oprzeć się aby wstąpić
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Ile to będzie trwało????
Uczymy Kubę załatwiać się do nocnika. Od ponad tygodnia chodzi bez pieluchy po domu. Na razie pomimo wysadzania co jakiś czas ( pół godziny, godzina) a raczej "wystajania", bo Kuba
Czytaj dalej