BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 18)
  • Autor
    Wpisy
  • #42684

    rudasek

    ..Witajcie …

    Właśnie szukam odpowiedniego fotelika samochodowego dla mojego maluszka ….mam dwa typy…Maxi Cossi Priori i Bebe Confort Iseos….oba podobno bardzo bezpieczne i sprawdzone… ale gdzie…może macie jakieś informacje lub wyniki przeprowadzonych testów bezpieczeństwa….bo takowych nie mogę znaleźć….a sądzę , że nie tylko mnie to interesuje…
    ..i jeszcze jedno …czytałam wszystkie znalezione informacje na forum dotyczące fotelików (ostatnio takich dużo) i jedna z mam napisała, że najbezpieczniejsze foteliki to te ze stelażem metalowym…ale jakie to są – bo pytając o taki w sklepie powiedziano , że pojęcia nie mają – jaki to może być fotelik….
    …i mam pytanie dotyczące poduszek powietrznych w samochodzie, ponieważ mam boczne poduszki – i czy one są niebezpieczne dla dziecka?

    A teraz pytanie do mam z Poznania , gdzie kupiłyście swoje foteliki….chodzi mi głównie o ceny ….
    A może polecicie mi jakiś sklep internetowy….

    Na koniec pozdrawiam serdecznie i życzę WIOSNY NA CAŁEGO ……

    Mikołaj 16.08.2003

    #558720

    Anonim

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    duży wybór fotelików w internecie jest na stronie , poza ty, zajrzyj na i

    Kaśka z Natusią (Dwulatką 🙂



    #558721

    leszczynka

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    Delti mały podróżnik ma taki stelaż.

    LESZCZYNKA I EMILKA (23.09.03)

    #558722

    rudasek

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    ..no to ładnie…bo wczoraj byłam w sklepie i oglądałam ten fotelik…a Pani powiedziała , że nie ma fotelików z metalowym stelażem……

    Mikołaj 16.08.2003

    #558723

    iwona26

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    Jak dzwoniłam po sklepach (Panorama, Dzidziuś, Polna, Tesco – Dyzio) to najtańszy Iseos mieli o dziwo właśnie w Panoramie. Kosztuje tam podobno 799 zł, wszędzie indziej ponad 860 zł. Ja kupię ten fotelik, kierując się opiniami znajomych.

    Iwona i Martusia ur. 30.08.2003

    #558724

    redford

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    My kupilismy Iseosa i nie chcialabym juz zadnego innego. Choc nie ma metalowej konstrukcji tylko gruba plastikowa podstawe, to jednak dla mnie jest bezpieczny, a dla malego bardzo wygodny, bo rozszerza sie na boki i ma plynna regulacje od pionu do prawie lezenia. Kupilismy go na Polnej, po rabacie kosztowal 800 zl z malym kawalkiem. Maxi Cosi Priori tez byl moim typem, gdy go ogladalam w Internecie, ale gdy wsadzilam malego w zimowej kurtce, to teraz jeszcze mi sie zmiescil, ale za rok czy dwa, gdy musialby jeszcze w nim jezdzic, to na pewno juz by w niego nie wszedl.

    A co slychac poza tym u zapracowanej mamy?


    Kasia i Maciek 25.04.2003



    #558725

    rudasek

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    ..dzis też dzwoniłam do sklepu na ul,Poznańskiej 3 i tam są w cenie ok.660 pln!!!!!!!!! Pytałam się czy to może jakiś stary model – ale powiedzieli, że nie ….

    Mikołaj 16.08.2003

    #558726

    rudasek

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    Hej!

    własnie pisałam Iwonie 26 , że na Poznańskiej są po 660 pln – co Ty o tym myslisz? i znalazłam tez sklep internetowy , gdzie są po 750 pln…juz sama nie wiem…

    a co do fotelika to mój mąż podjął męską decyzje , że tylko ten i żaden inny….

    już się chyba szykujecie do wielkiej uroczystości….miesiąc z kawałkiem…

    Mikołaj 16.08.2003

    #558727

    iwona26

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    Wiesz, jak zadzwoniłam na Polną też mi powiedzieli, że kosztują coś ponad 600 zł, zadzwoniłam drugi raz, żeby się upewnić i już kosztował 868 zł. Chyba się pomylili, moze i na Poznańskiej sie pomylili.

    Iwona i Martusia ur. 30.08.2003

    #558728

    rudasek

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    ..ze trzy razy pytałam …kurcze…

    a co o tym myslisz…http://www.swiatdziecka.pl/shop.html?cat=67

    Mikołaj 16.08.2003



    #558729

    rudasek

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    …bo mi sie wydaje, że te tańsze to mogą być jednak strasze modele …bo chyba górne boki są inne i szelki w porównaniu z http://www.bajama.pl/kategorie/fotelki/cat_27.php

    Mikołaj 16.08.2003

    #558730

    agus-25

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    Chyba czytałaś mój post o metalowym stelażu, ja mam CHICCO Zenith właśnie na metalowym stelażu. Są one ponoć najlepsze gdyż metal pochłania energię uderzenia.

    Agus i Kamilek (24.03.2003)



    #558731

    rudasek

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    ..oj..oj…Kamilek to juz pewnie ma frak odprasowany…i czeka…co…? …to my się do przyszłych życzeń z całego serca przyłączamy…

    ……to mi teraz namieszałaś ..a ja myślałam , że z tym metalam to może gdzieć na „zachodzie” mają…

    Mikołaj 16.08.2003

    #558732

    agus-25

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    Fraka to raczej nie bedzie, ale imprezka napewno, tylko przeniesiona na niedzielę i nie wiemy czy mama chrzestna będzie w stanie przyjść bo już czeka na narodziny swojego maleństwa i moze lada dzień będzie rodzić :)) Fajnie by było żeby wypadło jej w ten sam dzień zresztą i tak pewnie razem będziemy wyprawiać urodzinki :)) A jeżeli chodzi o foteliki to te dobrych firm co sa na kubełkowych plastykach też nie są napewno złe, najgorsze są tylko te takie co od spodu nic nie mają tylko parę orzebrowań ( zresztą od razu cena ich spada poniżej 300zł). JA mam ten CHICCO ZENITH ale już nie jestem tak pewna bezpieczeństwa ze względu na zapiecia, ponoć coś z nimi niby nie tak. No ale pozostaje mi tylko wierzyć, że będzie ok. a jeżeli chodzi o te boczne poduszki powietrzne to nie wiem, czy dziecko nie trzeba wtedy umieścić na środkowym tylnym siedzeniu.Musisz się dowiedzieć w sklepie.

    Agus i Kamilek (24.03.2003)

    #558733

    mausky

    Re: BEZPIECZEŃSTWO FOTELIKÓW…PROSZĘ O INFO.

    hej

    A ile Martusia waży, że Ty już chcesz zmieniać fotelik, ja jeszcze troszke sie wstrzymam, bo Tymon miesci sie w Tym małym Eliosie Bebe Confort, a tak na poważnie to przeraża mnie to, że ja samochód trzymam przed domem, mamy tylko jeden garaż i boje sie, że mi ten drogi fotelik ukradna, a dodatkowo zastanawiam sie jak to bedzie z przekładaniem fotelika na weekendy do samochodu mojego faceta, bo wtedy jeżdzimy tylko jego autem, jednak małe dziecko mały problem, a duże duże problemy i już pierwszw przede mną.

    Więc w eliosie bedzie jeszcze tak długo jeżdził tak długo, aż nie wyrośnie.

    ps. A jak sprawuje sie nowe krzesełko lub Marta w krzesełku? U mnie zakup na dniach, planuje jakoś na początku kwietnia teraz jeszcze je w foteliku samochodowym na stelażu wózkowym, albo kładę eliosa na kanapę, blat kuchenny itp.

    pozdrawiam

    ps 2 Już po uropie czy jeszcze przed, bo już straciłąm rachubę.

    Aneta i Tymek ur 19.10.2003

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 18)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close