Chcę zrobić badania, prosze o…..

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #65539

    madamd

    Witajcie
    No właśnie chcę zrobić badania hormonów: prolaktyna, estradiol, progesteron i testosteron z moim lekarzem walcze juz od dwoch miesięcy i nie mam wyjscia musze zrobic badania sama tj. prywatnie bo on nie da mi skierowania bo uwaza ze nie jest to konieczne. Nie mam sily juz do niego chodzic nie bede go dluzej prosic, dlatego mam prosbe do was bo wiele z was robilo te badania na pewno. Prosze powiedzcie mi jak to sie robi wiem ze w jednym cyklu, ale nie wiem w jakie dni konkretnie, po ostatnim poronieniu mam dosc regularne miesiaczki co 28 lub 29 dni.
    Z góry dziekuje dziewczyny tylko Wy mi zostalyscie.
    Ania.

    #834924

    k8-77

    Re: Chcę zrobić badania, prosze o…..

    przepraszam, ze nie odpowiem ci na pytanie (nie pamietam, sorki), ale musze napisac, bo mnie przekreci: ZMIEN LEKARZA!!!!!! przez konowalow, ktorzy uwazali, ze badania progesteronu nie sa konieczne, stracilam dwie ciaze! naprawde, nie ryzykuj z tym lekarzem. nie powierzaj mu opieki nad swoja dzidzia, ktora napewno kiedys do Ciebie zawita.czego zycze ci jak najszybciej,pozdrawiam

    k8 i Adaś

    Edited by k8_77 on 2005/05/11 09:38.



    #834925

    madamd

    Re: Chcę zrobić badania, prosze o…..

    Witaj
    Masz racje to konowal powiedzial mi ze po 3 poronieniu robi sie takie badania, ja sama wiem ze to przeciez nie tak sa lekarze ktorzy juz po pierwszym poronieniu zalecaja badanie hormonow przeciez to jest oprocz badania na choroby a moze i tak samo wazne w ciazy. Gdybys sobie przypomniala to ja tu zagladam kazdego dnia, dzieki za slowa otuchy.

    #834926

    ana7

    Re: Chcę zrobić badania, prosze o…..

    Zobacz sobie pierwszy watek „Badania po poronieniu”, tam jest wszystko napisane. Powodzenia

    #834927

    madamd

    Re: Chcę zrobić badania, prosze o…..

    tak ja przejzalam juz ten watek ze 100 razy chodzi mi konkretnie o dni w ktorych bada sie poszczegolne hormony, bo to jakie badania ja musze zrobic to doskonale wiem, tam nie ma opisu ktorego szukam, pozdrawiam.

    #834928

    ana7

    Re: Chcę zrobić badania, prosze o…..

    Skopiowałam Ci, przecież tu jest napisane jakie hormony kiedy. Chodzi Ci o coś innego?
    3 – 5 dzień cyklu
    1. FSH 3- 20 mlU/ml
    2. LH < 7 mlU/ml ( stosunek LH do FSH powinien być jak 1:1)
    (jeżeli jest 2:1 – podejrzenie PCO)
    7 dni po owulacji (20-22 dc)
    1. Progesteron >15ng/ml (jeżeli za niskie podejrzenie niedomogi ciałka żółtego)
    2 Estradiol > 60pg/ml

    I teraz bez oznaczenia dnia cyklu
    1.Prolaktyna 1,90- 25 ng/ml
    40-530 mlU/ml ( jeżeli za wysoka- hiperprolaktynemia)
    2.Testosteron wolny 0,7-3,6 pg/ml
    3.Testosteron całkowity 6-86 ng/dl (oczywiście robi się jeden z nich lepszy jest wolny)
    4.DHEA-S (czyli poziom androgenów) 0,8-3,9 mikrog/ml



    #834929

    madamd

    Re: Chcę zrobić badania, prosze o…..

    Dzieki wiesz ja nie zwrocilam na to uwagi przepraszam za klopot raz jeszcze dziekuje, pozdrawiam.

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close