Do mam uzywajacych plasterkow Evra

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #55992

    monia–82

    Witam. Od 3 tyg uzywam Evry. Wydaje mi sie, ze cos jest jednak nie tak… Przez caly ten czas mam plamiania a nawet krwawienia… Wprawdzie na ulotce jest napisane, ze moga wystapic plamienia, ale bez przesady! Jak pobaraszkujemy troche z mezem ,to mam taki potop jakbym miala okres… Czy to normalne? I tak musze wybrac sie do gina,ale jestem ciekawa waszych opinii..Mam przejsc na tabletki?
    Nie wspomne juz o mojej cerze…

    Buziaki

    Monika i Styczniowa Majeczka

    #716215

    chilli

    Re: Do mam uzywajacych plasterkow Evra

    ja używałam pół roku – byłam bardzo zadowolona – tylko niestety uczulił mnie klej (jak kązy plastrowy zresztą). W pierwszej dawce też plamiłam. Cera też w drugim cyklu była lepsza.

    madzia i www (10.03.2004)

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close