Duphaston – 6 tbl na dobę

Dziewczyny, czy to możliwe że dopiero 6 tbl/dobę tego leku jest u mnie dawką skuteczną??? Co prawda w ulotce jak najbardziej taka dawka jest zalecana w razie potrzeby… poprzednio brałam 3×1 tbl .. niestety nic nie pomogło, poroniłam. Teraz przy podplamianiu dopiero po wzięciu 6ciu tabletek na dobę objawy ustępują, przy zmniejszeniu do 3×1 tbl znowu sie pojawiaja. Czekam na wyniki progesterornu …
Czy ktoras z was brala moze duphaston 3×2 tbl dziennie???
Agata

6 odpowiedzi na pytanie: Duphaston – 6 tbl na dobę

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Re: Duphaston – 6 tbl na dobę

osobiscie nie, ale psiapsiula (rodzi za 1,5 mies) miala niski progesteron i brala duphaston wlasnie w takiej dawce + luteine pod jezyk + jakies zastrzyki z progesteronu. moze sprobuj jeszcze o tym pogadac z ginkiem.
i nie denerwuj sie.
bardzo mocno trzymam kciuki
pozdrawiam
k8 i A.

malosia Dodane ponad rok temu,

Re: Duphaston – 6 tbl na dobę

Ja bralam 4 razy na dobe ale to bylo za malo- mialam za niski progesteron….i dostalam utrogestan a z tego co pamietam byl on 20 razy silniejszy niz duphaston….Glowa do gory- bierz tabletki tak jak kaze lekarz a wszystko bedzie ok… Zycze zdrowka.

Malgosia i Maksio (27.03.2003

leyla Dodane ponad rok temu,

Re: Duphaston – 6 tbl na dobę

hej,
no ja tak biore:( pół tabl. co dwie godziny – całą dobe czyli wychodzi 6 sztuk:( No trudno,. Nic sie nie martw, jak trzeba to trzeba, najważniejsze dzidziuśki nasze, prawda? 🙂
pozdrawiam
leyla i córcia (4.02.2004)

shibaa Dodane ponad rok temu,

Re: Duphaston – 6 tbl na dobę

… troche mnie pocieszyłas bo juz myślałam że jestem jakaś “dziwna” :)))
Agata

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: Duphaston – 6 tbl na dobę

Ja bralam 3 razy dziennie po 2 tabletki .
Pozdrawiam !

Mama i Jagoda 01-08-03

kiki25 Dodane ponad rok temu,

Re: Duphaston – 6 tbl na dobę

Nic sie nie martw, ja na poczatku ciąży jak mi zaczął bardzo mocno spadać progesteron to łykałam nawet 8 tabletek na dzień chyba było to przez 2 dni, a potem dostałam zastrzyk kaprogest+estradiol i dopiero progesteron ciut wzrósł, teraz biore dalej 3x dziennie i na szcęście wszystko jest dobrze a Tobie napewno nie zaszkodzi taka dawka, a progesteron nawet w nadmiarze nie zaszkodzi dzidzi, a pomoże, także wszystko bedzie dobrze i trzymam kciuki

Kasia i lipcowy cud
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Duphaston – 6 tbl na dobę?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
problem
Dziewczyny, czy może któraś z Was wie jakich rozmiarów powinna być prawidłowa macica i czy jezeli jest mniejsza to będzie to powodować trudności z zajściem w ciążę? B.
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
nie chce jeść
Podpowiedzcie mi proszę jak nauczyć mojego prawie ośmiomiesięcznego synalka pić soki, herbatkę i mleko z butelki. Czasami zdarza się, że wypije trochę herbatki, ale soku czy kaszki nawet nie chce
Czytaj dalej