dziwny epizod z pigułkami antykoncepcyjnymi

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #100928

    monikachorzow

    jestem w kropce.od 2 miesięcy biore pigułki novynette.poszłam po nie do gina specjalnie z myslą o urlopie.w moich wyliczen wyszło ze dostałabym okres własnie na wczasach…nie usmiechało mi sie to i zdecydowałam się na pigulki.nie brałam chyba z 3 lata.
    pierwszy cykl ok.drugi gorzej -około 13 pigułki dostałam okres….nie jakis tam plamienie tylko normalny okres z bólem brzucha i piersi. nie przestałam jednak brać.po 5 dniach się skonczył.teraz zostały mi 2 pigułki i musze zrobic przerwe na własciwe krwawienie. od razu napisze ze do gina nie zdąże,moja lekarka bedzie po urlopie dopiero jak ja wylece na krete -wiec konsultacja odpada.nie wiem teraz czy postepowac normalnie tak jakby tego nieplanowanego krwawienia nie było ,zrobic przerwe i po tygodniu zacząc nastepne opakowanie,czy brać bez przerwy 2 opakowania….
    nigdy w zyciu nie miałam takiego incydentu a w sumie długo brałam rózne pigułki.moze któras z was miała taki przypadek.w ulotce napisali ze do 3-4 cyklu moga się zdarzac nieplanowane krwawienia ale mam metlik co zrobic…..
    chyba sie wściekne jak w trakcje brania trzeciego opakowana na urlopie znów mi wyskoczy jakas niespodzianka….
    mój mąż się smieje czy aby na pewno sa to pigułki anty czy nie aby witamina c i czy go nie wkręcam :):)

    #2740066

    aborka

    według mnie mozesz brac bez przerwy. generalnie wszystkie pigułki mozna brac ciurkiem. Przewy sie robi bo to aby
    1- zjesc mniej hormonów,
    2- miec ten okres aby miec pewnosc ze sie nie jest w ciazy (no bo jak zajdziesz a nie robisz przewy to jesz pigułki w ciązy a to szkodz).

    Spokojnie mozna raz na jakis czas pobrac sobie pigułki bez przerwy. Ale to i tak nie gwarantuje ze w kolejnym cyklu nie dostaniesz okresu w srodku i to na 3 tyg. niestety działania hormonu nie zawsze sie da przewidziec. szczególnie w pierwszych cyklach od brania.



    #2740067

    agat79

    Jezeli na opakowaniu pisze, ze moze wystapic niespodziewanie krwawienie, to sie nie przejmuj. Mysl,e ze powinnas zachowywac sie, jakby nic nie bylo, skoro wrocilo do normy wszystko i tylko w zaleznosci jak pasuje- albo zrobic sobie ta przerwe, albo zaczac nastepne opakowanie od razu. Ja osobiscie zawsze robie sobie te 7 dni „odpoczynku” 😉

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close