FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #31934

    joanna5

    NIE WIEM JAK WY DZIEWCZYNY, ALE JA MAM WRAŻENIE, ŻE WPADŁAM W FORUMOWY NAŁÓG. JESTEM CHORA JAK NIE ODWIEDZĘ WAS PARĘ RAZY NA DZIEŃ. JAK TYLKO MIKUTEK ZAŚNIE TO CO JA ROBIĘ??? BIEGNĘ SZYBCIUTKO DO KOMUTERKA, ZAMIAST ZAJĄĆ SIĘ NA PRZYKŁAD SPRZĄTANKIEM, ALBO JAKIMŚ OBIADKIEM. WIECZOREM KŁÓCĘ SIĘ Z MĘŻEM O DOSTĘP DO KOMPUTERA. CHOCIAŻ MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE JEGO TEŻ ZACZYNA TO INTERESOWAĆ, ZWŁASZCZA JEDEN Z LISTÓW PT.:”CZYM WKU……..CIE SWOICH MĘŻÓW”. HA ! HA!

    JEDNEGO TYLKO BARDZO ŻAŁUJĘ, ŻE ZNALAZŁAM TĄ STRONĘ DOPIERO TERAZ. PEWNIE ŁATWIEJSZE BYŁYBY DLA MNIE POCZĄTKI MACIERZYŃSTWA, GDYŻ WIĘCEJ DOWIEDZIAŁABYM SIĘ O EWENTUALNYCH PROBLEMACH Z FORUM, NIŻ Z JAKIEJKOLWIEK KSIĄŻKI ( NIE UJUMUJĄC NICZEGO OCZYWIŚCIE ŻADNYM AUTOROM PORADNIKÓW ).

    A JAK TO JEST Z WAMI?????

    POZDRAWIAM SERDECZNIE Z MAZUR


    JOANNA I MIKOŁAJ 20.06.2003

    #421700

    rudasek

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    …to też mój nałóg i mój mąż też sie b.denerwuje(delikatnie mówiąc)

    miło mi , ze mąż się zainteresował moim postem, tylko dlaczego właśnie tym

    Rudasek i



    #421701

    marzena29

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    Ja taksamo jak ty ,kiedy tylko Julia zasnie lub nie ,ja muszę kilka razy dziennie tu zaglądać,moim zdaniem to jest uzaleznienie,ale pozyteczne i przydatne ,wszystkie tu pomagamy sobie nawzajemie jedno napewno nas łączy
    KOCHAMY SWOJE DZIECI.
    pozdrowienia dla Mikołaja ,który jaksię domyslam niedługo będzie obchodzil swoje imieninki.

    Marzena z Julią 28.07.03

    #421702

    krzemianka

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    Ja w ten nałog wpadłam jeszcze bedąc w ciązy i stąd dowiaddywałam sie przeróżnych rzeczy na temat macierzyństwa. Potem, kiedy trafilam do szpitala, nie moglam przeboleć, że nie mam jak zajrzeć na forum 🙂 Poza tym, dlugo mieszkalam u rodzicow, ktorzy nie mieli kompa. Teraz jestem na swoim z komputerem u boku. A na tym kompie forum. Musze tu być codziennie, bo inaczej fiksuje. Teraz to nawet mam radoche jak mąż ma nockę. Nikt nie stoi mi nad głową, nikt nie marudzi, że on też chce 🙂 A w domu co?Pranie nie wyciągnięte z pralki, podloga nie pozamiatana, gary w zlewie brudne… Hmmm, to wszystko jakos odsuwa się na dalszy plan… Jak dalej tak będzie to zapuszczę mieszkanie 🙂
    Pozdrawiam wszystkie nałogowiczki 🙂

    Ania i Igor (01.07.03)

    #421703

    alak

    ja jestem nałogowcem i przyznaję się bez bicia

    potrafię sobie odmówić, ale jak długo nie zaglądam tutaj to potem nadrabiam czasow w miare wolnych chwili 🙂
    A rzeczywiście pomagamy sobie zdobywać doświadczenie

    Alicja (09.09.78) i Maja (09.09.03) i tatko Mateusz

    #421704

    chmurka

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    ja też jestem chora jak nie odwiedze forum kilka razy dziennie

    chmurka i Klaudia 13.09



    #421705

    paula26

    Re: tak jest!!

    nawet nie wiem kiedy forum na dobre mnie wciągnęło, ale napewno jestem uzależniona i napewno bardzo mi tu dziewczyny pomogly jak bylam w ciąży i miałam okropne doły.

    Paula i Borysek 07.07.2003

    #421706

    anies

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    postów, że forum to nałóg jest od „groma i ciut ciut”

    chyba wszystkie mamy ten sam problem

    Anies i Wojtuś (23.07.2003)

    #421707

    lea

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    Pewnie niejedna z as sie zdziwi,ale ja mysle ze dla mnie to mimo wszystko nie nałóg…
    prawda, piszę dużo… ale potrafie np. siedziec 2 dni w domu i nie właczyc kompa i to nie dlatego ze nie mamani 5 minut.. 5 minut by sie znalazło…
    albo teraz – od 4 godzin pracuje przy kompie a wchodze tylko na priw kiedy mam jakies pilne pytanie – bo lubie odpowiadac ludziom kiedy pytaja…
    uwielbiam forum, ale nie czuje sie uzalezniona

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #421708

    anastazja

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    Ja rowniez zagladam na forum kilka razy w ciagu dnia i juz sie przyzwyczailam do tego . Dzien bez forum to dzien stracony hihihi !!!

    Buziaczki 🙂

    Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)



    #421709

    joanna26

    Re: FORMUM TO CIUT NIE NAŁÓG!!!!!

    JA TEZ PRZYZNAJE SIE BEZ BICIA ZE SIEDZE NALOGOWO KIEDY TYLKO MAM CZAS ……….ZAMIAST …..COS ROBIC W DOMU TO NA KOMPUTER …..I FORUM ……JAK TU SIE WYLECZYC …….MACIE MOZE JAKIES LEKARSTWO?……..JUZ DZISIAJ SOBIE PRZYZEKLAM ZE BEDE MNIEJ NA FORUM …. ALE GDZIE TAM …..JAK TAM MOZE COS CIEKAWEGO KTOS PISZE I MNIE MINIE………POZ
    ASIA Z OLIVIA I DAWIDKIEM

    #421710

    joanna5

    imieniny

    Dziędzi serdeczne za życzenia dla mojego synka. To będzie Jego pierwsze i podwójne święto.Już szykuję szampana i balony.
    A tak przy okazji to mój synek ma swoją małą przyjaciółkę też nazywa się Julia i urodziła się tylko dzień wcześniej przed Twoją córcią.
    Pozdrowienia dla Ciebie i Juleczki


    JOANNA I MIKOŁAJ 20.06.2003



    #421711

    teo

    znam to dobrze:-)

    już dawno był taki wątek…..
    ja też przez to przechodziłam, a teraz przechodzę jeszcze raz po powrocie….smoki wie o czym pisze, bo nawet ostatnio dostałam od niej smsa, że wracam do nałogu:-)

    ale to super nałóg!

    ILONA I KUBEK(21.02.02)

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close