jak rodzą gwiazdy

narmalnie pół dnia chodzę i się z tego śmieję

dziewczyny, które spędzają czas malując paznokcie, zajadając się chipsami i przerzucając stacje kablówki będa wiedziały o kim mówię

nie, nie……. żartuję obejżałam to przypadkiem (codziennie wlanczam przypadkiem ten tok-szoł )

ale do rzeczy:

opowiada “amerykańska gwiazda” jak to jej patner, mąż czwarty i ósmy jednocześnie, nie zdążył na poród ich pierwszego dziecka
wpadł na sale porodową w momencie gdy malucha już zabrano do umycia a lekarze stali nad miską i przyglądali się ze wszystkim stron łożysku
i wrzasnął:
– to dziecko nie wygląda chyba najlepiej

Ignaśkowa mama

15 odpowiedzi na pytanie: jak rodzą gwiazdy

Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

hehehe
dobre :)))

[i]Ewa i Krzyś (ROCZEK !!!)

olenka-p Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

ciekawe kto cucił lekarzy, którzy popadali ze śmiechu……….

olenka & adaś (23.12.02)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

Uch, to jeszcze lepszy niz moj maz 😉 ktory nie rozpoznal plci, dziecko jednak zlokalizowal trafnie 😉

Lea i Mateuszek (14.03.03)

teo Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

hihihi:-)

ILONA I KUBEK(21.02.02)

figa Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

Mój mąż spadł z wersalki.
Tak się śmiał.
Poważnie :))))

Beata i Ptysia (30.01.03)

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

ale numer hehehehe
lecę opowiedziec rodzinie

Ola z Natalią- 2czerwca2003

mamma Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

hihi,to się uśmiałam… :-)))

Aga-mama Dominiki (5.12.2001)

catty Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

Niezły koleś! 🙂 Chyba na zajęcia ze szkoły rodzenia też się spóźnił

Monika i Michałek 22.08.03

callipso Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

hahaha….szkoda ze mu nie powiedzieli ze to przeciez wykapany ojciec:)hihihi…faceci sa niesamowici:)

Ola i Igorek 25.03.2003

julia Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

faktycznie twój mąż też nieźle był zakręcony
zreszta jak większość

Ignaśkowa mama

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

Nieżle się uśmiałam.

Pozdrawiamy,

Magda i Albercik ur. 8.09.03

dna Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

hehe, a co to za “gwiazda”???

Dana&Gabi (23.09.03)

dna Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

hehe, a co to za “gwiazda”???

Dana&Gabi (23.09.03)

gosia Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

Dobre – hi hi

Gosia i Artek

joannar Dodane ponad rok temu,

Re: jak rodzą gwiazdy

No kurde, nie widziałam, ale się też prawie posikałam ze śmiechu:-))))))))

JoannaR i Pawełek 19.09.2003

Znasz odpowiedź na pytanie: jak rodzą gwiazdy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
dramat z wodą!!!! PILNE
Dziewczyny pomóżcie!! W Warszawie jest jakaś cholera w wodzie i daja wiecej chloru, a przez to moja Mała ma okropnie wysuszona skórke, oliwke pochłania w 2 min, i ani śladu
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
juz jestesmy!!!!!!!!!!!
dzis ja i Adrianek zostalismy wypisani ze szpitala! [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] Bardzo sie ciesze ze jestesmy juz w domku no i ze juz po wszystkim!!! Choc musze sie przyznac ze dla mnie to
Czytaj dalej