Krzywica :(

Prawdopodobnie ma ją Ignaś

zauważyłam że główka mu się bardzo poci ostatnio i stópki też
jego tata miał gdy był dzieckiem
poza tym 4 oststnie żeberka troszkę mocniej wystają u jednego i drugiego…
czy to dziedziczne?

w przyszłym tygodniu idziemy do pediatry, ale telrfonicznie podzieliła moje przypuszczenia……..
co oprócz wid D3 robi się aby ją przepędzić?
Macie jakieś doświadczenia z tą chorobą?

z góry dziękuję za wszelkie informacje

Mama tego Pana:

7 odpowiedzi na pytanie: Krzywica :(

teo Dodane ponad rok temu,

Re: Krzywica 🙁

WIESZ CO MY W ŚRODĘ BYLIŚMY U LEKARZA I JEDNĄ ZE SPRAW BYŁO WŁAŚNIE TO ŻE BAŁAM SIĘ ŻE KUBEK MA POCZĄTKI KRZYWICY. WNIOSEK TAKI WYCIĄGNĘŁAM Z TEGO, ŻE TEŻ STRASZNIE POCIŁA MU SIE GŁÓWKA…..
I OKAZAŁO SIE WSZYSTKO JEST OK, ŻE TAKA JEGO URODA, ŻE CZASEM OBFICIE SIE POCI….ŻE GŁÓWKA JEST TWARDA…..I NADAL BIERZEMY 3 KROPELKI WIT. D…….ZDROWO SIE CHOWIEMY 🙂
MAM NADZIEJE ZE U WAS TO NIE BEDZIE KRZYWICA…:-)

ILONA I KUBEK

pikpok Dodane ponad rok temu,

Re: Krzywica 🙁

Moja kuzynka gdy była malutka miała nóżki jak prostowane na beczce, okropne krzywusy. Lekarze zalecili by jak najwięcej przebywała w samej pieludzce na słońcu, moja ciotka posłuchała i dziś jej dziewczyna ma nogi jak modelka:)) Witamina D3 działa cuda. Olo też dostał zalecenie by dawać mu zamiast 2 to 3 krople Vigantolu i wapno w syropie dla dzieci. Duże maluchy, które prędko rosną mogą mieć skłonności do krzywicy, ale można temu zaradzić podając regularnie D3. Pozdrawiam:))

Agnieszka i Olo

go76 Dodane ponad rok temu,

Re: Krzywica 🙁

Niestety mamy doświadczenie. Jakiś miesiąc temu lekarka stwierdziła że mały ma początki krzywicy (również bardzo pociła mu się główka i stopy). Dostał Vigantoletten 1000(tabletki – lepiej przyswajalne niż krople) 2×2 tbl. I dzisiaj mamy już kłopot z głowy – główka jest już twarda. Oczywiście dawka wit zwiększona nadal, ale mam nadziejęże kłopoty już nie wrócą. No cóz to chyba nagminny problem jesienno zimowych maluszków.
Także nie przejmuj się zbytnio na pewno wszystko będzie w porządku!

Pozdrawiam gorąco

GOSIA mama 4 miesięcznego!!! KUBUSIA-PŁACZUSIA

go76 Dodane ponad rok temu,

Re: Krzywica 🙁

Acha i jeszcze jedno, mały miał dostawaćwapno w syropie, ale żadną siłą nie mogłam mu tego wlać do buzi (wapna w syropie są bardzo słodkie i on tym pluł na kilometr). Wiećsama zjadam tony Calcium gluconikum. Ale Ty chyba nie karmisz piersią, prawda? Ale może maluch polubi wapno.

Pozdrawiam

GOSIA mama 4 miesięcznego!!! KUBUSIA-PŁACZUSIA

julia Dodane ponad rok temu,

Re: Krzywica 🙁

oj dzięki dziewczyny

już mi lepiej
wszystkiego dowiem się na 100% w przyszłym tygodniu
a może na solarimu wyślę synka?
hi
hi

Mama tego Pana:

Dodane ponad rok temu,

Re: a moze…

A moze poci się dlatego, że dostaje za dużo wit. D3? U nas tak było – kropelki wieczorem plus Cebionmulti rano, a do tego jeszcze kaszki witaminizowane i wieczorem mleczko modyfikowane z witaminami. I lekarka stwierdzila, zeby z czegos zrezygnowac.

Kaśka z Natalką (10 miesięcy)

julia Dodane ponad rok temu,

Re: a moze…

raczej nie
Ignaś dostaje do tej pory 1 kropelkę Vigantolu rano
a cebion tylko na noc

myślę że każą mu zwiększyć D3

Mama tego Pana:

Znasz odpowiedź na pytanie: Krzywica :(?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
jak to jest ?
Dlaczego kobieta w ciąży nie może opalać się w solarium ? Co może spowodować opalnie sie w solarium w czasie ciązy ? Czy to jest niebezpieczne?
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
NERWOWOŚĆ!!!
Witam. Jestem w 11-12. tygodniu i od kilku dni stałam się nerwowa bez przyczyny, rozdrażniona i rozdygotana, (fakt że zawsze byłam nerwus) - zaciska mi się żołądek i nie mogę się
Czytaj dalej