Macie moze firanki typu fredzle czyli inaczej spagethi?

Chodzi mi tez o to,jak sie sprawdzaja, a przede wszystkim, czy je kupuje sie wiecej na tak zwane “marszczenie” jak zwykle firanki czy dokladnie na miare!Bo napisalam do trzech sprzedawcow z allegro, i jeden odpowiedzial, ze na miare, drugi, ze wiecej, bo potrzeba na marszczenie, a trzeci do tej pory nieodpisal,wiec moze ktoras je ma i powie jak to wyglada na oknie i jak lepiej,na miare, czy zeby bylo wiecej?
Tutaj zalanczam link, zeby wiedziec o co dokladnie mi chodzi:

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Weronika

27 odpowiedzi na pytanie: Macie moze firanki typu fredzle czyli inaczej spagethi?

st0kr0tk42009-01-13 10:45:05

Zamieszczone przez weronika75:Chodzi mi tez o to,jak sie sprawdzaja, a przede wszystkim, czy je kupuje sie wiecej na tak zwane “marszczenie” jak zwykle firanki czy dokladnie na miare!Bo napisalam do trzech sprzedawcow z allegro, i jeden odpowiedzial, ze na miare, drugi, ze wiecej, bo potrzeba na marszczenie, a trzeci do tej pory nieodpisal,wiec moze ktoras je ma i powie jak to wyglada na oknie i jak lepiej,na miare, czy zeby bylo wiecej?
Tutaj zalanczam link, zeby wiedziec o co dokladnie mi chodzi:
[Zobacz stronę]

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Weronika

Przeczytaj dokładnie opis tej firanki 🙂 W linku, który podałaś, piszą wyraźnie, że można na miarę, można marszczyć.. Czyli możesz zrobić jak chcesz.. Przypatrz się zdjęciom i sama zdecyduj.. Bo każdemu się co innego może spodobać:)

superbasiek2009-01-13 12:01:38

no, też mnie to ciekawi…..

… a osobiscie to bym chyba nie marszczyła takiej firany, bo te frędzle dość gęsto wiszą 🙂

Pozdrówki 🙂

magdzik2009-01-13 14:35:04

Uważaj, bo nie do każdego wnętrza pasują takie firanki i może wyjść kiczowato 😉

ewa76122009-01-13 14:37:00

Zamieszczone przez weronika75:Chodzi mi tez o to,jak sie sprawdzaja, a przede wszystkim, czy je kupuje sie wiecej na tak zwane “marszczenie” jak zwykle firanki czy dokladnie na miare!Bo napisalam do trzech sprzedawcow z allegro, i jeden odpowiedzial, ze na miare, drugi, ze wiecej, bo potrzeba na marszczenie, a trzeci do tej pory nieodpisal,wiec moze ktoras je ma i powie jak to wyglada na oknie i jak lepiej,na miare, czy zeby bylo wiecej?
Tutaj zalanczam link, zeby wiedziec o co dokladnie mi chodzi:
[Zobacz stronę]

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Weronika

Ja mam. Kupiłam dokładnie na miarę, ale jak zawiesiłam na okno to średnio mi się podobało, makarony wydawały mi się za rzadkie, może dlatego że kupiłam w kolorze kremowym. Dokupiłam więc drugi i powiesiłam je dwuwarstwowo i teraz mi się podoba:)

ewa76122009-01-13 14:38:48

Zamieszczone przez majowamama:ciekawa jestem jak wyglądają po praniu 😉

Po praniu ok. Tylko ja nie prałam w pralce w dołączonym woreczku, tylko ręcznie. Bałam się, że się poplątają:Hmmm…:

lauidz2009-01-13 14:38:54

My mowimy nie wszelakim firankom 😉

magdzik2009-01-13 15:09:58

Zamieszczone przez lauidz:My mowimy nie wszelakim firankom 😉

:Kciuki:

ciapa2009-01-13 15:17:27

Musisz kupić tak trochę wiecej nie wiem…zależ na jakiej długości – ja na 2,7 metra mam 3 metry frędzli, to się tylko trochę marszczy bo inaczej źle wygląda.
Po praniu są ok, oczywiścię ręczne i najlepiej przewiązać w połowie jakimś sznurkiem.
I się zgodze wyglądają fajnie tylko i wyłacznie w nowoczesnych wnętrzach i najlepiej jak nic poza nimi nie ma na oknie ani ścianie okiennej, tzn bez zaluzji i innych pierdułek. Ja początkowo miałam przy zaluzjach i coś mi nie pasiło, teraz mam w innym pomieszczeniu na całej długości ściany okinnej i wyglądają super.Mam bordowe.

fafikowa2009-01-13 17:02:22

Zamieszczone przez lauidz:My mowimy nie wszelakim firankom 😉

To tak jak my 😉

dorotka12009-01-13 17:14:55

Zamieszczone przez lauidz:My mowimy nie wszelakim firankom 😉

imy

aczkolwiek sasiad niebezpiecznie blisko mi sie podkrada 😉 i juz nie wiem czy sie nie ugne nieco 🙂

julcia22009-01-13 21:34:38

widzialam wczoraj takie cóś u kolezanki
bardzo mi sie podobalo

agniesia222009-01-14 13:10:23

Zamieszczone przez Jumo:widzialam wczoraj takie cóś u kolezanki
bardzo mi sie podobalo

a nic nie powiedzialas, ze Ci sie podoba:D

julcia22009-01-14 13:13:58

Zamieszczone przez agniesia22:a nic nie powiedzialas, ze Ci sie podoba:D
żebyś w piórka nie obrosła zbytnio :Fiu fiu:

mamaala2009-01-14 13:31:54

mam podobne jeszcze z czasów panieńskich ;), tylko moje na górze mają szerszy pas materiału z haftem, u mnie, podobnie jak u ciapy, jest ciut więcej niz szerkość ściany, są trochę “pofalowane”, ponieważ ani rozciągnięte płasko, ani mocno marszczone nie podobają mi się, przed praniem składam ładnie, wkładam do woreczka i piorę w pralce tak jak inne firany, nawet jak się gdzieś troszkę poplącze to po powieszeniu szybciutko można rozplątać, lubię je bo mogę rozwiesić “rozpuszczone” albo zawiązać w supły szybko zmieniając wystrój okna

renata-fx2009-01-14 16:33:03

:Niepewny:czy po praniu prasujecie te firany ,czy nie są tak bardzo pogniecione , ze można od razu zawiesić ?:Niepewny: (ale coś namotałam:Śmiech:)

mamaala2009-01-14 18:08:06

Zamieszczone przez renata-fx::Niepewny:czy po praniu prasujecie te firany ,czy nie są tak bardzo pogniecione , ze można od razu zawiesić ?:Niepewny: (ale coś namotałam:Śmiech:)

jeszcze nigdy chyba nie prasowałam żadnych firan, wieszam lekko wilgotne, wysychaja i się prostują

ciapa2009-01-14 22:29:05

Zamieszczone przez renata-fx::Niepewny:czy po praniu prasujecie te firany ,czy nie są tak bardzo pogniecione , ze można od razu zawiesić ?:Niepewny: (ale coś namotałam:Śmiech:)

hehe raczej ciężko by je było wyprasowć, wieszam lekko wilgotne.

magdzik2009-01-14 23:56:33

w programie TV Dekoratornia użyto w aranżacjach firanki spagetti

ale okno ma klasyczne zasłony i firany

monikachorzow2009-01-15 11:28:10

koleżanka ma w kolorze czerwieni i wyglądaja fajnie -ale moim zdaniem przyciemniaja pokój -ale to moze kwestia tego ze pokój ma okna na północ czyli z zasady jest ciemny… ale ogólnie fajny pomysł.w castoramie o ile się nie myle na dziale “dekoracje” sa takowe “fredzle” w róznych kolorach.

weronika752009-01-15 12:05:08

Ja tez ogolnie nieprzepadam na firankami, bo w ogole to chcialam zrobic zaluzje pionowe wlasnie z fredzli, to jest nowosc, wyglada naprawde super, te fredzle sa tylko grubsze niz w zwyklych spagethi, maja okolo 3mm moze 4mm,wygladaja jak takie cieniutkie tasiemki,naprawde super,zwija sie je jak zaluzje,mozna je tez kontem ustwic(po prostu sa montowane na zasadzie zaluzji piopnowych), tylko ze ja mam dwa duze okna,balkon i z jednej strony sciane i z drugiej czyli ogolem potrzebuje 5 metrow no i byl u nas gos w domu i wymierzyl nam to i powiedzial 2 tys!!!! (wczeniej bylam u niego i wyliczyl mi 1300zl, ale jak byl u nas to powiedzial, ze potrzeba na dwoch szynach daltego tak drogo) no i zmuszony bylam zrezygnowac z tego,ale zachorowalam na ten typ i znalazlam bardzo tani odpowiednik,ale na zasadzie firenek,tylko ze nieznalazlam takich grubszych fredzli,tylko takie cieniutkie niestety!
Dzieki
Weronika

renata-fx2009-01-15 15:37:09

Zamieszczone przez mamaala:jeszcze nigdy chyba nie prasowałam żadnych firan, wieszam lekko wilgotne, wysychaja i się prostują
Smiejcie się , śmejcie…:)) ale ja już tak mam hihi

renata-fx2009-01-15 15:38:53

:Nie nie::Nie nie::Nie nie:Zamieszczone przez ciapa:hehe raczej ciężko by je było wyprasowć, wieszam lekko wilgotne.

magda2009-01-16 12:07:17

Kurcze mi się one też podobaja:)
Gdzie je można kupić (najtaniej) oprócz allegro?

renata-fx2009-01-16 15:59:39

Zamieszczone przez weronika75:Ja tez ogolnie nieprzepadam na firankami, bo w ogole to chcialam zrobic zaluzje pionowe wlasnie z fredzli, to jest nowosc, wyglada naprawde super, te fredzle sa tylko grubsze niz w zwyklych spagethi, maja okolo 3mm moze 4mm,wygladaja jak takie cieniutkie tasiemki,naprawde super,zwija sie je jak zaluzje,mozna je tez kontem ustwic(po prostu sa montowane na zasadzie zaluzji piopnowych), tylko ze ja mam dwa duze okna,balkon i z jednej strony sciane i z drugiej czyli ogolem potrzebuje 5 metrow no i byl u nas gos w domu i wymierzyl nam to i powiedzial 2 tys!!!! (wczeniej bylam u niego i wyliczyl mi 1300zl, ale jak byl u nas to powiedzial, ze potrzeba na dwoch szynach daltego tak drogo) no i zmuszony bylam zrezygnowac z tego,ale zachorowalam na ten typ i znalazlam bardzo tani odpowiednik,ale na zasadzie firenek,tylko ze nieznalazlam takich grubszych fredzli,tylko takie cieniutkie niestety!
Dzieki
Weronika

Patrzyłaś na allegro? Tam mają coś w rodzaju makaronów tylko ,że frędzle grubsze . Tak mi się przypomniało jak wspomniałaś o cieniutkich tasiemkach. Gdzie widzialaś te żaluzje z frędzli?

weronika752009-01-23 19:55:06

Te zaluzje z fredzli, a raczej z takich super cieniutkich tasiemek widzialam u siebie w Zakopanem w firmie “Krakżal” ( Sp.j. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zakopane, Chramcówki 9, tel. 018 201 96 88, )oni maja tez normalne zaluzje pionowe i pozipme i wlasnie te nowsoc, tylko tak jak pisze, niestety na sciane na dlugos 5 metrow chca 2tys!
Ja wlasnie zamowilam wczoraj na allegro,ale to sa bez porownania, nie tylko chodzi mi o to, ze to sa firanki fredzle,ale chodzi mi glownie o strukture materialu no i samo przez sie bedzie sie calkiem inaczej ukladalo,ale co zrobic! Za te z allegro wyszlo mi cos okolo 200zl a nie 2tys!°!!!
Weronika

kasandrafiranki2013-05-08 14:36:17

Firanki makarony spaghetti sznurki

Firany Makarony ze sznurkami nadadzą świeżości każdemu wnętrzu czy będzie to salon, sypialnia czy kuchnia wszędzie będą wyglądać olśniewająco i nadawać blasku Twojemu domowi.

Firany makarony są w obecnym czasie bardzo modną dekoracją. Produkty te cec***ą się szczególną łatwością w mocowaniu utrzymaniu, są bardzo wygodne ponieważ nie trzeba ich prasować, należy jednak zaznaczyć, że pranie tego typu firan wymaga odpowiedniego woreczka, który powinien znajdować się w opakowaniu.

[Zobacz stronę]

Zamieszczone przez weronika75:Chodzi mi tez o to,jak sie sprawdzaja, a przede wszystkim, czy je kupuje sie wiecej na tak zwane “marszczenie” jak zwykle firanki czy dokladnie na miare!Bo napisalam do trzech sprzedawcow z allegro, i jeden odpowiedzial, ze na miare, drugi, ze wiecej, bo potrzeba na marszczenie, a trzeci do tej pory nieodpisal,wiec moze ktoras je ma i powie jak to wyglada na oknie i jak lepiej,na miare, czy zeby bylo wiecej?
Tutaj zalanczam link, zeby wiedziec o co dokladnie mi chodzi:
[Zobacz stronę]

Z gory dziekuje
Pozdrawiam
Weronika

franekdol2014-07-15 12:03:38

z tego co mi wiadomo to tutaj można takie zamówić: [Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Macie moze firanki typu fredzle czyli inaczej spagethi??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Katy Rybackie- szukam Foremki, ktora wynajmuje pokoje :-)
Hello, te nicki sie tak pomienialy, teraz sie nie lapie kto i co ;-)) Ktoras Foremka wynajmuje pokoje, czy ma pensjonat. Juz nie pamietam, czy dokladnie o ta miejscowosc chodzilo,
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Witam:)
Witam wszystkich po bardzo dlugiej przerwie:) Mam nadzieje, ze mnie ktos jeszcze pamieta:) Strasznie stesknilam sie za Forum i postanowilam, ze znow zaczne sie ossstro udzielac:) Buziaki dla wszystkich!!!
Czytaj dalej