MATKOOO POMÓŻCIE! MÓJ 5-LATEK OD 7 DNI MA WYSOKĄ TEMP.

hej,

Ja juz nie wiem co mam robic…Od tygodnia moj 5-letni synek ma goraczke, tzn takie dziwne skoki temp., ktore raz samoistnie spadaja i znowu wzrastaja do góry…to jest tak dziwne, ze szok…np. rano sie budzi jest z nim wszystko okey, za 4h pokłada sie, jest smutny, bardzo zmeczony, nie ma checi do niczego, nie ma apetytu, najlepiej jakby spał…ta goraczka po zbiciu spada do 37.4, nigdy nie zejdzie ponizej…ale i tez ma takie dziwne skoki od 38.3 za 5 min sama bez leków spada do 37.4…poza tym nie ma zadnych dodatkowych obajwow, wczoraj sie skarzyl na ból głowy, a tak nic a nic go nie boli, nie ma kataru, kaszlu, nie boli go przy siusianiu, nie boli go brzuch, uszy, nic…kilku lekarzy go ogladalo, nie ma nic w gardle, wykluczono zapal. opon mózgowych…robilismy 2x morfologie i za drugim razem wyszla nawet lepsza niz za pierwszym…
w przedszkolu panuje u niego ospa, on byl szczepiony, myslelismy ze to moze on przechodzi ospe, ale nie ma zadnych centek, poza tym lekarze mowia, ze nie powinien tak długo i wysoko goraczkowac…

zaczelam juz czytac o świńskiej grypie, spesie, dostaje świra…

89 odpowiedzi na pytanie: MATKOOO POMÓŻCIE! MÓJ 5-LATEK OD 7 DNI MA WYSOKĄ TEMP.

olaka2009-06-04 05:26:43

Zamieszczone przez Anioleczekk78:hej,

Ja juz nie wiem co mam robic…Od tygodnia moj 5-letni synek ma goraczke, tzn takie dziwne skoki temp., ktore raz samoistnie spadaja i znowu wzrastaja do góry…to jest tak dziwne, ze szok…np. rano sie budzi jest z nim wszystko okey, za 4h pokłada sie, jest smutny, bardzo zmeczony, nie ma checi do niczego, nie ma apetytu, najlepiej jakby spał…ta goraczka po zbiciu spada do 37.4, nigdy nie zejdzie ponizej…ale i tez ma takie dziwne skoki od 38.3 za 5 min sama bez leków spada do 37.4…poza tym nie ma zadnych dodatkowych obajwow, wczoraj sie skarzyl na ból głowy, a tak nic a nic go nie boli, nie ma kataru, kaszlu, nie boli go przy siusianiu, nie boli go brzuch, uszy, nic…kilku lekarzy go ogladalo, nie ma nic w gardle, wykluczono zapal. opon mózgowych…robilismy 2x morfologie i za drugim razem wyszla nawet lepsza niz za pierwszym…
w przedszkolu panuje u niego ospa, on byl szczepiony, myslelismy ze to moze on przechodzi ospe, ale nie ma zadnych centek, poza tym lekarze mowia, ze nie powinien tak długo i wysoko goraczkowac…

zaczelam juz czytac o świńskiej grypie, spesie, dostaje świra…

a badanie moczu? a może pokasłuje? wtedy zrobiłabym jeszcze RTG klatki piersiowej

Czy przypadkiem zęby mu nie wychodzą???!

anioleczekk782009-06-04 12:02:47

o 5 rano moj mały mial 40.3…bylam w szoku jak zobaczylam…dalam na zbicie, troche sie wypocił, ale bez zadnego szaleństwa…
pojechal do szpitala, prof go obejrzał i powiedzial, ze nic niepokojacego sie nie dzieje, ze nic nie widzi…stwierdzil nawracajaca chorobe goraczkowa..kazal nam dawac podwójna dawke paracetamolu i jezeli nie zejdzie całkowicie ta temp do niedzieli, to mamy sie pojawic w poniedzialek…aa no i od wczoraj ma właczony zinat i lipa, nic to nie daje…
wrocil do domu, ok godziny 11 padl jak mucha, znowu to samo, goraczka mu narosla do 40.3, za 15 minut mial 40.5…brak innych objawow, teraz pojechal maż z nim do szptala, przyjeli go na oddzial…martwie sie jak nie wiem co…co to za cholerstwo…
mocz ma ok, nie kaszle! zinat dziala na górne drogi oddechowe, tez na moczowe, wiec gdyby nawet cos mial, to by bylo lepiej, a jest gorzej…
zinat dziala na bakterie chyba, a on prawdop. musi miec jakiegos wirusa…

gargamelek2009-06-04 12:42:40

:Przytulam:

daj znać czy z małym wszystko wporządku i co powiedzieli lekarze

kodo2009-06-04 13:06:04

Rzeczywiście bardzo dziwne- gorączka jako jedyny objaw.
Myślę, że w szpitalu stwierdzą od czego była taka wysoka.

Trzymaj się ! Dużo zdrówka dla synka i szybkiego powrotu do domu!

aborka2009-06-04 15:37:28

Zamieszczone przez Anioleczekk78:o 5 rano moj mały mial 40.3…bylam w szoku jak zobaczylam…dalam na zbicie, troche sie wypocił, ale bez zadnego szaleństwa…
pojechal do szpitala, prof go obejrzał i powiedzial, ze nic niepokojacego sie nie dzieje, ze nic nie widzi…stwierdzil nawracajaca chorobe goraczkowa..kazal nam dawac podwójna dawke paracetamolu i jezeli nie zejdzie całkowicie ta temp do niedzieli, to mamy sie pojawic w poniedzialek…aa no i od wczoraj ma właczony zinat i lipa, nic to nie daje…
wrocil do domu, ok godziny 11 padl jak mucha, znowu to samo, goraczka mu narosla do 40.3, za 15 minut mial 40.5…brak innych objawow, teraz pojechal maż z nim do szptala, przyjeli go na oddzial…martwie sie jak nie wiem co…co to za cholerstwo…
mocz ma ok, nie kaszle! zinat dziala na górne drogi oddechowe, tez na moczowe, wiec gdyby nawet cos mial, to by bylo lepiej, a jest gorzej…
zinat dziala na bakterie chyba, a on prawdop. musi miec jakiegos wirusa…

mój miał taką gorączke przy zapaleniu płuc. bez kaszlu . zinnat podział po ok 2-3 dniach. zresztą to zapalenie było chyba wirusowe wiec antybiotyk tak naprawde był bardziej zapobiegający, U nas wyszły bardzo wysokie wartosci CRP i OB. osłuchowo czysty, rentgen tez nie taki pewien. Zanim zdiagnozowalismy miał dokładnie takie objawy jak twój – 5-6 dni. Drogi moczowe tez czyste.

agago2009-06-04 16:11:07

Zamieszczone przez Anioleczekk78:o 5 rano moj mały mial 40.3…bylam w szoku jak zobaczylam…dalam na zbicie, troche sie wypocił, ale bez zadnego szaleństwa…
pojechal do szpitala, prof go obejrzał i powiedzial, ze nic niepokojacego sie nie dzieje, ze nic nie widzi…stwierdzil nawracajaca chorobe goraczkowa..kazal nam dawac podwójna dawke paracetamolu i jezeli nie zejdzie całkowicie ta temp do niedzieli, to mamy sie pojawic w poniedzialek…aa no i od wczoraj ma właczony zinat i lipa, nic to nie daje…
wrocil do domu, ok godziny 11 padl jak mucha, znowu to samo, goraczka mu narosla do 40.3, za 15 minut mial 40.5…brak innych objawow, teraz pojechal maż z nim do szptala, przyjeli go na oddzial…martwie sie jak nie wiem co…co to za cholerstwo…
mocz ma ok, nie kaszle! zinat dziala na górne drogi oddechowe, tez na moczowe, wiec gdyby nawet cos mial, to by bylo lepiej, a jest gorzej…
zinat dziala na bakterie chyba, a on prawdop. musi miec jakiegos wirusa…

hej i jak Twój maluszek? badali ob i crp?

anioleczekk782009-06-04 19:21:43

Dopiero teraz cos wiem, jedynie to, ze leukocyty poszły w góre sporo i połowa z tego to granulocyty, czyli wiemy, ze to bakteria i ze to stan zapalny…ale nie wiadomo jeszcze czego!?? co za dziwactwo! jak moj mały dojechal do szpitala był do niczego, ledwo szedl, nawet chyba nei wiedzial, ze idzie, potem juz go nieslismy, mial taką biedny taka gorączke :O((…dostał kolejna dawkę przeciwgorączkowych leków i temp spadła do 37.8, poczuł sie lepiej i sie bawil…po pol h znowu padł jak mucha, mowil, ze mu zimno, leżał pod kołdrą i temp mu znwou narosła do 39.9. Dostaje zinacef dożylnie…nic wiecej narazie nie wiem…mial robiony rtg płuc, posiewy krwi, moczu, ale wynikow jeszcze nie ma…zobaczymy jutro..dobrze ze to jakas bakteria, a nie wirus…

vinga2009-06-05 09:01:11

Zamieszczone przez Anioleczekk78:Dopiero teraz cos wiem, jedynie to, ze leukocyty poszły w góre sporo i połowa z tego to granulocyty, czyli wiemy, ze to bakteria i ze to stan zapalny…ale nie wiadomo jeszcze czego!?? co za dziwactwo! jak moj mały dojechal do szpitala był do niczego, ledwo szedl, nawet chyba nei wiedzial, ze idzie, potem juz go nieslismy, mial taką biedny taka gorączke :O((…dostał kolejna dawkę przeciwgorączkowych leków i temp spadła do 37.8, poczuł sie lepiej i sie bawil…po pol h znowu padł jak mucha, mowil, ze mu zimno, leżał pod kołdrą i temp mu znwou narosła do 39.9. Dostaje zinacef dożylnie…nic wiecej narazie nie wiem…mial robiony rtg płuc, posiewy krwi, moczu, ale wynikow jeszcze nie ma…zobaczymy jutro..dobrze ze to jakas bakteria, a nie wirus…

Bardzo współczuję, mam nadzieję, że z synkiem trochę lepiej, pisz jak się coś wyjaśni…

dora2009-06-05 16:06:53

Trzymam kciuki, żeby małemu jak najszybciej się poprawiło!

baza2009-06-05 17:54:57

współczuję i trzymam kciuki:Kciuki::Kciuki:
moja 5,5-letnia Zosia miała 2 tyg temu przez 5 dni gorączkę bez żadnych innych objawów i okazało się, że to była mononukleoza z nietypowymi objawami.
na usg wyszła tylko powiększona śledziona i miała lekko spuchnięte górne powieki
gorączka minęła po kolejnych 4 dobach w szpitalu podawania p/gorączkowych dożylnie, dali jej też dodatkowo zinacef bo podejrzewali na pierwszym etapie zapalenie płuc (też bezobjawowe)
dopiero jak hematolog obejrzał dokładnie rozmaz (szyllinga?) to zobaczył zmienione leukocyty – mononukleary których nie weykryło pierwsze badanie
życzę jak najszybszej diagnozy i :Przytulam:

agago2009-06-05 17:55:24

Anioleczekk78 jak mały? jest w szpitalu? leki zadziałały? jak się czuje? daj znać jak będziesz mogła

anioleczekk782009-06-05 19:45:20

dzis juz jest 8 dzien gorączki, stan jeszcze gorszy niz do tej pory…ciagle goraczka! po silnych lekach na zbicie spada do 37.3…dzis rano mial znowu 40…nadal nie wiadomo co to za gówno!
wynik moczu jest ok, ekg ok, test na mononukleoze ujemny, badanie krwi 12300 leukocytów, w tym 83% granulocyty, CRP 10, reszta jest ok…i nic wiecej nie wiem…lekarka mowi, ze te granulocyty swiadcza o stanie zapalnym, ze to na bank jest bakteria, ale nie moga zlokalizowac żródla, stad robia poszerzona mocno diagnostyke…
od dzis wieczor zmienili mu antybiotyk, zinacef, a wczesniej w domu zinnat nie dziala na niego! teraz dostaje dożylnie ceftazydym to jakis antybiotyk III generacji, ktory jest silniejszy i ma o wiele wieksze spectrum dzialania…

bozeee co to za gównooo

devilry2009-06-05 19:50:54

Trzymam mocno kciuki za szybką poprawę.

anioleczekk782009-06-05 20:36:12

aha rtg płuc jest ok, ekg jest tez ok…

objawami dodatkowymi jakie mi sie jeszcze przypomniały to ogólne zmęczenie, szybko mi sie męczy i nie ma ochoty np na zabawe, jak wracal z przedszkola to mowil, ze musi odpoczac, troche posiedziec….czasami narzekal na nogi, ze go bolą (ale ja tez cos takiego mialam w jego wieku, mama mi wtedy okrywala je cieplymi kocami i przechodzilo)…i potem zaczela pojawiac sie goraczka…i jak ma taki mocny stan goraczkowy, wtedy narzeka ze nie ma siły wstac, nie ma siły usiaść, jest totalnie wyczerpany, mowi, ze nie moze mówic, nie moze ręki przesunąć, ze chce spać…jak sie bawilismy z jego siostrzyczką mlodsza grzechotka, to mowil po 3x zakrecenia takich kółek, ze nie ma juz siły…

avi2009-06-05 21:07:17

:Niepewny:
Aniołeczku – zdrówka dla maluszka życzę:Kciuki:
:Przytulam:

to straszne – taka ciągła niepewność i bezradność…oby jak najszybciej sie wszystko wyjasniło….

2009-06-05 21:07:25

Współczuję przeżyć, mam nadzieję, że jutro będzie lepiej :).

anioleczekk782009-06-05 22:11:03

nie mogę spać :O((
ciagle ryczę :O((
wszedzie go widze usmiechnietego i bezprzerwy mówiącego :O((
tak bardzo go kocham i tak bardzo mi go brak…

stokrotka222009-06-06 06:06:54

sciskam!!!
zycze małemu szybkiego powrotu do zdrowia!!!

anioleczekk782009-06-06 06:21:35

w nocy mial znowu temp 39.7, dostal jakis mocny lek na zbicie :O(((
rano znowu mial 39.3, dostal jeszcze inny na zbicie tez mocny, ze po 40 minutach zeszła…:O((
kurde tak ciagle sobie wszystko przypominam co bylo ostatnio nie tak i wpadlam jeszcze na jeden pomysl, ze moj synek mial szczepienie 5-latkow, błonica-tężec-krztusiec i miał dość spory odczyn poszczepienny 15cmx10cm…czytam na str o dzialaniach niepozadanych zatwierdzonych przez ministerstwo zdrowia, ze jest dosc czesto wysoka goraczka…ale nie ma napisane, zeby tyle czasu???!!!!!!!! to szczepienie mial dobre 2 tyg temu, czy 3…nie mam przy sobie ksiazeczki, bo maz ma ja w szpitalu…

normalnie zapadł sie nam świat, nie mam siły na nic…

agago2009-06-06 07:48:07

Zamieszczone przez Anioleczekk78:w nocy mial znowu temp 39.7, dostal jakis mocny lek na zbicie :O(((
rano znowu mial 39.3, dostal jeszcze inny na zbicie tez mocny, ze po 40 minutach zeszła…:O((
kurde tak ciagle sobie wszystko przypominam co bylo ostatnio nie tak i wpadlam jeszcze na jeden pomysl, ze moj synek mial szczepienie 5-latkow, błonica-tężec-krztusiec i miał dość spory odczyn poszczepienny 15cmx10cm…czytam na str o dzialaniach niepozadanych zatwierdzonych przez ministerstwo zdrowia, ze jest dosc czesto wysoka goraczka…ale nie ma napisane, zeby tyle czasu???!!!!!!!! to szczepienie mial dobre 2 tyg temu, czy 3…nie mam przy sobie ksiazeczki, bo maz ma ja w szpitalu…

normalnie zapadł sie nam świat, nie mam siły na nic…

trzymaj się kochana jezeli dostał antybiotyk III generacji to pewnie jest to już kompleksowo działający i MUSI WRESZCIE POMÓC a siły nie ma bo skąd ma mieć skoro jakiś stan zapalny i tak wyskokie goraczki go atakują od kilku dni, weź coś na uspokojenie bo potrzebna Ci siła TRZYMAJ SIĘ BĘDZIE DOBRZE MUSI BYĆ

avi2009-06-06 07:52:44

Zamieszczone przez Anioleczekk78:w nocy mial znowu temp 39.7, dostal jakis mocny lek na zbicie :O(((
rano znowu mial 39.3, dostal jeszcze inny na zbicie tez mocny, ze po 40 minutach zeszła…:O((
kurde tak ciagle sobie wszystko przypominam co bylo ostatnio nie tak i wpadlam jeszcze na jeden pomysl, ze moj synek mial szczepienie 5-latkow, błonica-tężec-krztusiec i miał dość spory odczyn poszczepienny 15cmx10cm…czytam na str o dzialaniach niepozadanych zatwierdzonych przez ministerstwo zdrowia, ze jest dosc czesto wysoka goraczka…ale nie ma napisane, zeby tyle czasu???!!!!!!!! to szczepienie mial dobre 2 tyg temu, czy 3…nie mam przy sobie ksiazeczki, bo maz ma ja w szpitalu…

normalnie zapadł sie nam świat, nie mam siły na nic…
Aniołeczku potrzymamy kciuki aby leki pomogły:Kciuki::Kciuki::Kciuki:

będzie dobrze – nie myśl inaczej:Nie nie:

ewa2502009-06-06 13:16:13

Zamieszczone przez Anioleczekk78:w nocy mial znowu temp 39.7, dostal jakis mocny lek na zbicie :O(((
rano znowu mial 39.3, dostal jeszcze inny na zbicie tez mocny, ze po 40 minutach zeszła…:O((
kurde tak ciagle sobie wszystko przypominam co bylo ostatnio nie tak i wpadlam jeszcze na jeden pomysl, ze moj synek mial szczepienie 5-latkow, błonica-tężec-krztusiec i miał dość spory odczyn poszczepienny 15cmx10cm…czytam na str o dzialaniach niepozadanych zatwierdzonych przez ministerstwo zdrowia, ze jest dosc czesto wysoka goraczka…ale nie ma napisane, zeby tyle czasu???!!!!!!!! to szczepienie mial dobre 2 tyg temu, czy 3…nie mam przy sobie ksiazeczki, bo maz ma ja w szpitalu…

normalnie zapadł sie nam świat, nie mam siły na nic…

wydaje mi się że dotychczasowe wyniki nie sugerują bakterii…. wiem że się denerwujesz, ale może to jednak wirus. Mój Jaś w styczniu dostał gorączki, nic nie było a temp 40 stopni… i tak to się ciągnęło 9 dni, wyniki badań sugerowały wirusa i pediatra ciągle mi tłumaczyła żeby jeszcze poczekąc bo skoda osłabiać organizm antybiotykiem…. byłam wykończona… 9 nocy bez normalnego snu…. w końcu 10 dnia gorączka spadła do stanu podgorączkowego, potem osłabienie i było ok….

2009-06-06 13:26:07

Aniołeczku przechodziłam podobną historię, gdy moja pierwsza córeczka miała 9 m-cy… Leżałyśmy w szpitalu prawie 2 tygodnie, tylko u nas było to rotawirus i zapalenie płuc… Z moim dzieckiem było naprawdę źle, z resztą niechętnie wracam do tamtych chwil – już dawno po wszystkim. Wierzę, że i u Was tak będzie. Twój synek dostał antybiotyk, więc nic złego się nie wydarzy, a to że ciągle gorączkuje świadczy o tym, że organizm walczy:).

aneta2009-06-06 18:17:32

Zamieszczone przez Anioleczekk78:dzis juz jest 8 dzien gorączki, stan jeszcze gorszy niz do tej pory…ciagle goraczka! po silnych lekach na zbicie spada do 37.3…dzis rano mial znowu 40…nadal nie wiadomo co to za gówno!
wynik moczu jest ok, ekg ok, test na mononukleoze ujemny, badanie krwi 12300 leukocytów, w tym 83% granulocyty, CRP 10, reszta jest ok…i nic wiecej nie wiem…lekarka mowi, ze te granulocyty swiadcza o stanie zapalnym, ze to na bank jest bakteria, ale nie moga zlokalizowac żródla, stad robia poszerzona mocno diagnostyke…
od dzis wieczor zmienili mu antybiotyk, zinacef, a wczesniej w domu zinnat nie dziala na niego! teraz dostaje dożylnie ceftazydym to jakis antybiotyk III generacji, ktory jest silniejszy i ma o wiele wieksze spectrum dzialania…

bozeee co to za gównooo

trzymam kciuki, żeby znaleźli w końcu co to.. :Kciuki::Kciuki::Kciuki:

elwi2009-06-06 18:33:15

Życzę dużo, dużo siły i zdrówka! Na pewno będzie dobrze!

anioleczekk782009-06-06 21:53:39

dzis kolejny dzien z gorączką…i to oczywiscie wysoką :O( to cholerstwo nie chce spaść poniżej 37 :O((

moja mama podjerzewa ze moze to być zapalenie zatok(?) moze ma racje!!??
ona logicznie postawila tę diagnoze…ale nie wiem, nie znam sie na tym…
ale zobaczcie, zatoki to tak jakby puszka, a mały b. duzo chorowal w zeszlym rokuna infekcje dróg oddechowych, teraz powiklaniem sa jego uszy, bo ma niedosłuch przez wysięg…migdał nie jest jakos duzo powiekszony, ale wysieg jest…a te bakterie po tych infekcjach gdzie sie musialy gromadzic, jak nie na migdalalch (bo sa niewiele powiekszone), to moze w zatokach…moze tam jest źródło infekcji! a antybiotyk nie moze sie tam przedostac! wyniki sa ok w miare, bo antybiotyk krąży w organizmie…co sadzicie o tym? i czy ktos zna przypadki gdzie dzieci mialy zapalenie zatok i jakie byly objawy? moj synek oddycha jeszcze przez nos…

dziękuje wszystkim za wsparcie!

szkocik2009-06-06 23:47:06

Aniołeczku, zdrówka dla synka życzę i :Przytulam:
Mam nadzieję, że wszystko szybko się wyjaśni i zdrowi wrócicie do domu.

2009-06-07 08:18:02

Moja starsza córka miała zapalenie zatok, temperatura nie była wysoka, ale mała bardzo narzekała na ból głowy w okolicach czoła (nad brwiami) i oczu, ból się nasilał podczas schylania. Nam bardzo pomogły naświetlania lampą Bioptron.

elza292009-06-07 08:30:06

OBJAWY ZAPALENIA ZATOK U DZIECI

Ostre zapalenie zatok jest chorobą o bardzo różnym nasileniu objawów. Najczęściej występuje jako przedłużająca się ponad 10 dni infekcja górnych dróg oddechowych o umiarkowanym lub łagodnym nasileniu objawów, ale może także mieć postać ciężkiej infekcji wymagającej intensywnego leczenia w warunkach szpitalnych.

W ostrym zapaleniu zatok o łagodnym przebiegu występuje:
– wydzielina z nosa o charakterze surowiczym, śluzowym lub śluzowo-ropnym,
– upośledzenie drożności nosa,
– kaszel,
– bóle głowy i/lub twarzy,
– umiarkowana gorączka lub stany podgorączkowe.
Ostre zapalenie zatok o ciężkim przebiegu charakteryzuje:
– ropna wydzielina z nosa,
– znacznego stopnia upośledzenie drożności nosa,
– dotkliwy ból głowy i/lub twarzy,
– obrzęk powiek,
– gorączka powyżej 39°C.

Wiecej: [Zobacz stronę]

agago2009-06-07 08:52:34

na zatokach się nie znam ale trzymam kciuki za maluszka, jak dzisiaj? co lekarze mówią?

moni20032009-06-07 11:54:40

Trzymam mocno kciuki i duuużo zdrowia zyczę synkowi

klucha2009-06-07 20:58:10

Zamieszczone przez Anioleczekk78:w nocy mial znowu temp 39.7, dostal jakis mocny lek na zbicie :O(((
rano znowu mial 39.3, dostal jeszcze inny na zbicie tez mocny, ze po 40 minutach zeszła…:O((
kurde tak ciagle sobie wszystko przypominam co bylo ostatnio nie tak i wpadlam jeszcze na jeden pomysl, ze moj synek mial szczepienie 5-latkow, błonica-tężec-krztusiec i miał dość spory odczyn poszczepienny 15cmx10cm…czytam na str o dzialaniach niepozadanych zatwierdzonych przez ministerstwo zdrowia, ze jest dosc czesto wysoka goraczka…ale nie ma napisane, zeby tyle czasu???!!!!!!!! to szczepienie mial dobre 2 tyg temu, czy 3…nie mam przy sobie ksiazeczki, bo maz ma ja w szpitalu…

normalnie zapadł sie nam świat, nie mam siły na nic…

moje dziecko każde szczepienie odchorowywało
ale własnie to ostatnie podane w wieku 5 lat
wspominam koszmarnie
najpierw bardzo wysoka goraczka którą za cholere nie mogłam zbić
po nocach co dwie godziny miałam nastawiony budzik by sprawdzac temperaturę
a jak w końcu gorączka mineła
to przez nastepne parę dni miała temp. 35 st. i była bardzo osłabiona.

oczywiście lekarze twierdzili że to nie od szczepienia bo za długo czasu od niego minęło.

anioleczekk782009-06-07 21:30:41

:O( bez zmian :O( ciagle gorączka…boze gdyby nie bylo lekow przeciwgorączkowych, to ja nie wiem co by było :O(((

jeny dobrze ze jestem taka otwarta i gadam wszystkim naokoło, bo przez zupełny przypadek moja kolezanka mowila mi, ze miala taka sama historie i ze byl to ostry, utajony stan zapalny zatok…matkooo oby to było TO!

dzis mam takiego doła…jak wrocilam do domu…tak tu pusto bez niego, smutno, moje cale jedno wielkie szczescie, tyle radości tu wprowadza kazdego dnia, on nadaje sens mojemu życiu…tak go kocham mocno!!!!!!!!!! tak jak moje drugie kochane maleństwo…ehhh smęcę juz…

gargamelek2009-06-08 07:46:50

Zamieszczone przez Anioleczekk78::O( bez zmian :O( ciagle gorączka…boze gdyby nie bylo lekow przeciwgorączkowych, to ja nie wiem co by było :O(((

jeny dobrze ze jestem taka otwarta i gadam wszystkim naokoło, bo przez zupełny przypadek moja kolezanka mowila mi, ze miala taka sama historie i ze byl to ostry, utajony stan zapalny zatok…matkooo oby to było TO!

dzis mam takiego doła…jak wrocilam do domu…tak tu pusto bez niego, smutno, moje cale jedno wielkie szczescie, tyle radości tu wprowadza kazdego dnia, on nadaje sens mojemu życiu…tak go kocham mocno!!!!!!!!!! tak jak moje drugie kochane maleństwo…ehhh smęcę juz…

:Przytulam: Trzymam kciuki aby szybko wrócił do zdrówka :Przytulam:

pipipi2009-06-08 20:06:14

Aniołeczku-trzymaj się,:Przytulam:antybiotyk zadziała
Moja córka tez zawsze wysoko gorączkuje-koło 40 stopni i powyżej to normalka i zbić tego mi się nie udaje-czopki nie pomagają-jedyne co,to zimne okłady i końskie dawki paracetamolu.Też leżałam z małą w szpitalu i miałam kompleksowe badania,które nic w sumie nie wykazały.W końcu lekarze stwierdzili,że taka jej uroda i że na infekcje bakteryjne lub wirusowe reaguje w ten sposób.Teraz długo już mamy spokój.Pół roku bez choroby żadnej z gorączką i oby tak zostało.

anioleczekk782009-06-08 21:12:21

i co ta gorączka sama zniknęła????

u nas bez zmian, oszalec mozna…ja mi jego i meza tu brakuje..tak tu pusto :O( bez nich…tyle radosci tu wprowadzaja :O(( tyle światła…

goraczka dalej sie utrzymuje, zbijana lekami, potem jak leki przestaja dzialac, znowu rosnie :O( i tak wkolko…dzis byl u laryngologa i niestety, nasze złudzenia zostały złudzeniami…zatoki zostały wykluczone :O( dupa…mial pobranych 5 fiolek krwi, zmienionego motylka, przy tym wrzask na pół szpitala…morfologia nadal bez zmian, taka jaka byla…a 4 fiolki pojechaly do poznania, tam beda badac pod mikropskopem molekularnym, czy to nie wirus, beda tez spr pod kątem jakies kolagenozy, jakis chorob reumatoidalnych i innych cudów na kiju…

jestem juz totalnie wyczerpana…

gosia2009-06-09 05:22:48

Aniołeczku siły ci życzę.
Zdrówka dla synka

dora2009-06-09 08:08:46

Aniołeczku! Trzymajcie się! Mam nadzieję, że niedługo będzie to już za Wami i znów będziecie się cieszyć sobą w domku 🙂

anioleczekk782009-06-09 08:17:08

dzis padło podejrzenie na jakiegos wirusa..

mial usg jamy brzusznej -wątroba na granicy normy (9), oraz jakies powiększone węzły chłonne w śródbrzuszu, lekarka mowi, ze to od tego stanu zapalnego…

ivoonna2009-06-09 08:24:09

Mam nadzieje, ze to sie szybko wyjasni, zeby synek wrocil szybko do domu :Przytulam:

Znasz odpowiedź na pytanie: MATKOOO POMÓŻCIE! MÓJ 5-LATEK OD 7 DNI MA WYSOKĄ TEMP.?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zdrowie i uroda
Przymieszkowe zrogowacenie naskórka
Natchniona wątkiem agazyli chciałabym Was zapytać o to, jak sobie z tym cholerstwem radzić. Najpierw miałam to świństwo na górnych częściach ramion, potem zeszło na przedramiona, w następnej kolejności przeszło
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
H&W - pamiętacie nas jeszcze? ;)
[CENTER]Nie było nas tu sto lat zatem na parę chwil się przypominamy na początek Pan Wojtek - co to w ostatnie 2 tyg.nauczył się siedzieć, raczkować i wstawać w łóżeczku
Czytaj dalej