Narzuty na wersalkę i fotele-jakie?

Jeśli można, na chwilę niech zostanie na tematach ten wątek.
Poradźcie mi, jakie kupić narzuty, aby nie wgniotły się po krótkim użytkowniu, no i te paprochy, które włażą, a później nie mogę ich uprać.
Kupiłam w tamtym roku takie:

Nie tak tanio, po roku używania normalnego, są wgnięcione solidnie, wyglądają o dużo gorzej i “trzymają” wszelakiw okruszki.

Interesuje mnie komplet, bo wypoczynek jest jasny, muszą być narzuty.
Będę wdzięczna za jakiekolwiek porady.

20 odpowiedzi na pytanie: Narzuty na wersalkę i fotele-jakie?

ulaluki2013-07-05 07:23:53

Żadna z was nie ma narzut porządnych?:)

banita2013-07-05 07:59:44

ja mam porzadną narzute na łóżko w sypialni
zapraszam na oględziny 🙂

wydaje mi się, że takie bawełniane byłyby ok, sa grubsze, sztywniejsze, na pewno się nie wgniotą i okruszki da się łatwo strzepnąć
jak znajdę coś na necie to wstawię linka

swoją narzute kupiłam w sklepie na Ewangelickiej, możesz zobaczyc czy nie mają czegoś fajnego

banita2013-07-05 08:19:22

tego typu sa fajne jakościowo i powinny zdac egzamin
ciężko mi było znaleźć coś, żeby na fotele też było
[Zobacz stronę]
tyle, że cena spora, ale powinny długo posłużyć

picaporte2013-07-05 08:56:55

Ula na łóżku sypialnianym mam narzutę zwykłą bawełnianą ikeowską, taką samą kiedyś miałam na kanapie, ale niechcący ją podarłam.
Na wersalce poliestrowy koc/narzutę.
Pierwszą – polecam, łatwo wyprać, okruszki żądne się nie wbijają. Nie wiem czy są komplety.
Drugą – odradzam, to coś w stylu jak miałaś, miękkie, puszyste, okruszków i innych paprochów całe mnóstwo.

EDIT: Dzięki linkowi Nunaka znalazłam podobną do tej, którą mam ja [Zobacz stronę]

nunak2013-07-05 13:06:59

Zamieszczone przez picaporte:Ula na łóżku sypialnianym mam narzutę zwykłą bawełnianą ikeowską, taką samą kiedyś miałam na kanapie, ale niechcący ją podarłam.
Na wersalce poliestrowy koc/narzutę.
Pierwszą – polecam, łatwo wyprać, okruszki żądne się nie wbijają. Nie wiem czy są komplety.
Drugą – odradzam, to coś w stylu jak miałaś, miękkie, puszyste, okruszków i innych paprochów całe mnóstwo.

oo… ja też mam na “kanapie”- “sofie” narzute z Ikei… zwykłą bawełnianą idealną do prania…
ale ja mam ogólnie tak luźno w domu, rustykalnie i takie cuś mi pasuje …jesli zaś masz bardziej na połysk wysoki
to taka bawełniana “szmata” może nie pasować
[Zobacz stronę]

o taka mam

jeśli chodzi o fotele to nie ma takich na fotele
ja bym kupiła dwie i jedną na pół przecieła co by pasowała na fotele…..

morzenadziei2013-07-05 17:02:33

ja mam zwykly koc o taki [Zobacz stronę] mieciutki nie brudzi sie i nie zostaja okruszki

picaporte2013-07-05 17:09:32

Zamieszczone przez morzenadziei:ja mam zwykly koc o taki [Zobacz stronę] mieciutki nie brudzi sie i nie zostaja okruszki

Właśnie taki mam, tylko że mniejszy. I zostają okruchy, kocia sierść :Niepewny:

morzenadziei2013-07-05 17:13:10

Zamieszczone przez picaporte:Właśnie taki mam, tylko że mniejszy. I zostają okruchy, kocia sierść :Niepewny:

hmmmm posiadam kota i nic kompletnie nie zostaje, raz w tygodniu tylko odkurzamy narzute i jest ok

picaporte2013-07-05 17:18:21

Zamieszczone przez morzenadziei:hmmmm posiadam kota i nic kompletnie nie zostaje, raz w tygodniu tylko odkurzamy narzute i jest ok

Kurcze, odkurzać nie odkurzałam, bo leży dopiero od zeszłego tygodnia. Ale mam wrażenie, że pochłania wszelakie paprochy, większość udaje mi się wytrzepać, ale część zostaje jakby przyklejona.
Ciekawe od czego to zależy.

morzenadziei2013-07-05 17:50:16

Zamieszczone przez picaporte:Kurcze, odkurzać nie odkurzałam, bo leży dopiero od zeszłego tygodnia. Ale mam wrażenie, że pochłania wszelakie paprochy, większość udaje mi się wytrzepać, ale część zostaje jakby przyklejona.
Ciekawe od czego to zależy.

moze od dlugosci tego włosia. Ja mam dwa jeden brazowy, drugi bialo czarny – zebra i czarnego kota i zadnego futra nie mam, a kot uwielbia na nich spac

zuzel2013-07-05 18:01:51

Ja mam koc z akrylu chyba.
Okruchy bez problemu dają się strzepać ręką, a co bardziej oporne wytrzepać.
Psie kłaki się nie czepiają.
Co jakiś czas piorę go normalnie w pralce.

ulaluki2013-07-05 18:04:00

Zamieszczone przez picaporte:Kurcze, odkurzać nie odkurzałam, bo leży dopiero od zeszłego tygodnia. Ale mam wrażenie, że pochłania wszelakie paprochy, większość udaje mi się wytrzepać, ale część zostaje jakby przyklejona.
Ciekawe od czego to zależy.

Mnie też wygląda, że paprochy łapie.

picaporte2013-07-05 18:14:56

Zamieszczone przez morzenadziei:moze od dlugosci tego włosia. Ja mam dwa jeden brazowy, drugi bialo czarny – zebra i czarnego kota i zadnego futra nie mam, a kot uwielbia na nich spac

To może masz kota co sierści nie gubi 😀 😉 Albo czeszesz częściej niż ja swoją :Śmiech:
Nie wiem, u mnie łapie. Może jak się trochę ugniecie to będzie lepiej. Póki co nie polecam. Już lepsza ta ikeowska, w sensie praktyczniejsza.

EDIT: Mój brat ma jakiś komplet ikeowski właśnie, też jasny. I jest już o nich co najmniej 4 lata, a wygląda bardzo dobrze. I ma na fotele i na sofę. Z podobnego materiału co ten mój na sypialnianym łóżku.

ulaluki2013-07-05 18:19:48

Zamieszczone przez picaporte:

EDIT: Mój brat ma jakiś komplet ikeowski właśnie, też jasny. I jest już o nich co najmniej 4 lata, a wygląda bardzo dobrze. I ma na fotele i na sofę. Z podobnego materiału co ten mój na sypialnianym łóżku.

Ale tam nie ma fotele, chuba że tak jak Nunak pisze, że przeciąć na pół.
U nas nie ma Ikei(jeszcze).

picaporte2013-07-05 18:30:57

Zamieszczone przez ulaluki:Ale tam nie ma fotele, chuba że tak jak Nunak pisze, że przeciąć na pół.
U nas nie ma Ikei(jeszcze).

U mnie też nie ma.
Nie wiem czy oni kupowali gotowe, czy przerabiali dużą. Mogę spytać przy okazji.

ulaluki2013-07-05 18:44:43

Zamieszczone przez banita:ja mam porzadną narzute na łóżko w sypialni
zapraszam na oględziny 🙂

wydaje mi się, że takie bawełniane byłyby ok, sa grubsze, sztywniejsze, na pewno się nie wgniotą i okruszki da się łatwo strzepnąć
jak znajdę coś na necie to wstawię linka

swoją narzute kupiłam w sklepie na Ewangelickiej, możesz zobaczyc czy nie mają czegoś fajnego
Sprawdzę, chociaż te ikeowe ceną zachęcają.
Co robicie teraz?
Moi chodzą na półkolonie tutaj przy kościele.
Nie chciałaś Konrnela zapisać?

telimena2013-07-05 18:48:34

Jeśli zdecydujesz się kupić w ciemno to mogę nabyć i przesłać Ci będę w Ikei w przyszłym tygodniu.

ulaluki2013-07-05 19:11:31

Zamieszczone przez telimena:Jeśli zdecydujesz się kupić w ciemno to mogę nabyć i przesłać Ci będę w Ikei w przyszłym tygodniu.

Dziękuję Ci bardzo, pewnie skorzystam, już bym się zdecydowała, tylko te fotelówki

telimena2013-07-06 11:05:32

Jak się zdecydujesz to daj znać 🙂

banita2013-07-08 07:39:07

cena ikeowskich duuuzo przyjemniejsza, fakt

nie wiedziałam, że sa jakies połkolonie :Foch:
K na wsi siedział u jednej cioci najpierw, teraz u drugiej a w piątek moja mama zabiera obu nad morze
Sebek do złobka chodzi do piątku

na początku sierpnia będą w domu – jak będziecie i Wy to może się umówimy jakoś
skandal tak blisko siebie mieszkać i tak rzadko się widywać 😉

Znasz odpowiedź na pytanie: Narzuty na wersalkę i fotele-jakie??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Ryanair - bagaż podręczny - wiedza potrzebna na gwałt!
Hej dziewczyny! Zwracam się zwłaszcza do tych często latających (lub ostatnio latających) liniami Ryanair. Przeczytałam ich regulamin dotyczący bagażu podręcznego i mam kilka wątpliwości. Czy ja mogę wnieść bagaż Majki,
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Pomocy!! Mam krótkie, nagłe pytanie z branży ubraniowej.
Powiedzcie mi, plisss, jak po polsku nazywa się taka część sklepów (typu h&m, c&a) itp. o angielskiej nazwie: style court. To jest niby centralna część sklepu, gdzie są prezentowane trendy.
Czytaj dalej