powrot do seksu

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #36775

    mary

    witam mam takie pytanie. po jakim czasie mozna zaczac wspolzycie po porodzie. odchody mi juz zanikly, ja czuje sie rewelacyjnie(rowniotkie trzy tygodnie temu urodzilam moje moje malenstwo)wiec nie widze przeciwskazan, chyba ze z medycznego punktu widzenia

    Marysia i Kubuś (17.12.03)

    #479463

    Anonim

    Re: powrot do seksu

    Mi się wydaje, że 3 tygodnie to stanowczo za wcześnie… ja bym odczekała minimum 6 tygodni – tyle, ile trwa połóg.

    [i] Asia i Julia (17 m-cy)



    #479464

    lea

    Re: powrot do seksu

    Odchody moga powrocic do m/w 6 – 7 tygodnia po porodzie (czesc kobiet mysli wtedy, ze to okres).
    Nie powinnas jeszcze wspolzyc wg mnie, nie masz pewnie jeszcze zamknietej szyjki macicy, nie bylas u lekarza… oczywiscie nie strasze, ze cos sie zlego stanie, ale jesli mam poradzic, to poradze wstrzemiezliowsc…

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #479465

    mausky

    Re: powrot do seksu

    Poczekaj jednak te 6 tygodni, ale jeśłi tak jesteście niecierpliwi, to niech Cie zbada lekaż, to wszystko w środku musi się porzadnie zagoić , mój ginekolog w ramach ostrożności dołożył mi do tych 6 tyg jeszcze 2 nowe.

    Pozdrawiam niecierpliwą 😉

    Aneta i Tymek ur 19.10.2003

    #479466

    breskva

    Re: powrot do seksu

    Mnie do wstrzemiezliwosci zmotywowala moja gina-powiedziala ze moze peknac krocze 🙁
    Poza tym od porodu minal miesiac, a ja nadal plamie.
    Mam natomiast pytanie-jakie mialyscie po porodzie orgazmy? bo piescilismy sie juz z mezem, i niestety mimo duzego podniecenia orgazm byl slabiutki :-((( Czy to kwestia oslabionych miesni pochwy? Mam nadzieje ze wroci to do normy-napiszcie prosze jak u was bylo.

    Gosia i Gucio (10.12)

    #479467

    mary

    Re: powrot do seksu

    dzieki wielkie za rady wlasnie to chcialam wiedziec.
    poprostu sadzilam ze jesli juz nic ze mnie nie leci a ja czuje sie dobrze to mozemy juz sprobowac.a jak jest z kapiela?
    marze o tym zeby nalac sobie pelna wanne wody, zapalic swiece i nie wychodzic przez godzine z wanny.
    przewertowalam tony fachowych podrecznikow ale nigdzie nie bylo nawet wzmianki na tema kapieli

    Marysia i Kubuś (22.12.03)



    #479468

    anastazja

    Re: powrot do seksu

    Nie ma przeciwwskazan medycznych , niektore kobiety wspolzyja nawet podczas krwawien , wszystko zalezy od Ciebie 🙂

    Mama i Jagoda 01-08-03

    #479469

    anastazja

    Re: powrot do seksu

    Duzo czesciej mam orgazm pochwowy i duzo dluzszy niz wczesniej z czego sie oczywiscie ciesze 🙂

    Mama i Jagoda 01-08-03

    #479470

    anastazja

    Re: powrot do seksu

    Ja wspolzyje od ok 5 tygodnia po porodzie (dosc czesto) i nic mi sie nie stalo , pozniej troche plamilam ale nic mnie nie bolalo ….

    Mama i Jagoda 01-08-03

    #479471

    ada26

    Re: powrot do seksu

    Pewnie już wiesz (nie czytałam innych odpowiedzi, bo nie mam czasu), że powinno się odczekać 6 tyg. Ja w trzecim tygodniu też już zaczęłam tęsknić Ostatecznie stało się w piątym tygodniu po porodzie, samo „wejście” nie należało może do najprzyjemniejszych, ale później już ok. Pa



    #479472

    dna

    Re: powrot do seksu

    my probowalismy 3tyg po porodzie… myslalam, ze jestem gotowa… ale strasznie bolalo!!!

    Dana&Gabi (23.09.03)

    #479473

    anastazja

    Re: powrot do seksu

    Moja polozna opowiadala , ze po pierwszym stosunku po porodzie , powiedziala ze nigdy wiecej hihihi a taka doswoadczona kobitka 😉

    Mama i Jagoda 01-08-03

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close