prolaktyna

Cześć !!
A wiec tak poziom mojej prolaktyny przekracza norme dość konkretnie,gin wogóle sie zdziwił ze zaszłam w ciaże dwa razy w związku z czym przepisał mi bromergon. Czytałam gdzies tutaj że niektóre z was czuły sie zle po małych dawkach i troche mnie to zaniepokoiło poniewaz ja mam zacząc od pół tabletki i co cztery dni zwiekszac dawke o pół i wreszcie zakonczyc na trzech tabletkach dziennie.Aha i do tego mam jeszcze łykac 1/4 tab.Acard.Wybuchowa dawka 😉
Mam do was pytanie po jakim czasie spadła wam prolaktyna ? Aha i czy byłyściw wogóle w stanie np.ćwiczyc ?
Bede wdzieczna za kazdą odpowiedz (dziekuje teraz bo potem niewiadomo jakie bedzie po tym bromgeronie ;-))
pozdrawiam
violes

13 odpowiedzi na pytanie: prolaktyna

veraprima Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

a jaką masz to prolaktynę ? jaski wynik chyba mamy podobny problem?

violes Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

wyniki prolaktyny mam takie:
652.9 uIU/ml
po tabl.metoclopramid. 5787 uIU/ml

norma 72-511

veraprima Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

wiesz co coś jest chyba nie tak ty weź to skonsultuj bo moje sa takie 8,13 bez leku po leku 498,00 i lekarz powiedział że to powinno wzrosnąć jakies 10-15 razy po leku wiec delikatnie mowiąc mamy za dużo obydwie

odezwij się co i jak

veraprima Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

teraz sprawdziłam ty masz jakieś inne jednostki niż moje ale mimo wszystko i tak maż za dużo, po podaniu tego świństwa powinno być około 10 razy wiecej niż bez tabletki

Wera

violes Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

kurcze wiesz co mam nadzieje ze szybko spadnie mi ta prolaktyna , nie spytałam w sumie lekarza ile czasu trzeba czekać i czy jak ona juz spadnie to tak bedzie zawsze ? czy znów z jakis tam przyczyn wzrośnie ( np.przy ciazy).moze wiesz cos na ten temat ?
pozdrawiam
violes

marta77 Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

Ja mialam kilka razy za wysoką prolaktynę. Prolaktyna jest wytwarzana przez przysadke mózgową, wiec lekarz w razie czego kazal mi zrobic rezonans. Okazalo sie ze mam mikrogruczolaka na przysadce (podobno male i niegrozne), w kazdym razie przez jakies 3 m-ce bralam bromergon i prolaktyna sie unormowala a mikrogruczolak wchlonąl. Zycze Wam powodzenia

Marta i dwie fasoleczki 31.05.2003-10.06.2003

veraprima Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

dokładnie to samo co napisała marta77 powiedział mi mój gi no i kazał sie nie przejmować z tym że zabronił mi sportów wysiłkowych żadnego aerobiku no ewentualnie joga. napisze ci na priwa szczegóły ok

Wera

violes Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

ok dzieki bardzo :-))
dobrze ze chociaz ta joga wchodzi w gre bo ja to bez ćwiczen ani rusz !! a tu lato sie zbliza i mini w modzie ;-)))
pozdrawiam
violes

violes Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

dzieki za odpowiedz :-)))
Mam do ciebie pytanko ; czy jak juz unormowała ci sie ta prolaktyna to bez przeszkód od razu mogłas zacząć starania o dzidziusia?
pozdrawiam violes

komkoma Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna – do marta77

A ja mam pytanko, a w zasadzie dwa. W jakim czasie zaszlas w ciaze po odstawieniu bromergonu? W ciazy jak rozumiem juz go nie bralas?

[Zobacz stronę]

marta77 Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna – do marta77

W nastepnym miesiacu po odstawieniu :-)))

Marta i dwie fasoleczki 31.05.2003-10.06.2003

marta77 Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

Nawet jak sie jeszcze nie unormowala moglam sie starac. Podobno prolaktyna ma to do siebie, ze bardzo skacze i badajac ja np rano mozesz miec zupelnie inny wynik niz wieczorem, no i pod wplywem stresu bardzo sie podnosi. Lekarz nie zabronil mi probowac, bo stwierdzil ze moze uda sie zapalac akurat na moment kiedy spadnie. Pozdrawiam

Marta i dwie fasoleczki 31.05.2003-10.06.2003

violes Dodane ponad rok temu,

Re: prolaktyna

Naprawdę jestem wdzieczna za odpowiedz :-)))
Uff kamień spadł mi z serca,myślałam że bedzie to bardziej skomplikowane.
pozdrawiam
violes

Znasz odpowiedź na pytanie: prolaktyna?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
dziś już 17 !!!
dziś komanczowy Basiulec kończy 5 miesięcy !!! a więc wszystkiego najlepszego !!! i grzecznej mamusi :))) (uff, dotrwałam do 24, ale oczy mi się zamykają :))) [i]Ewa i Krzyś (5 i 2/3 mies.)[/i][img]http://foto.onet.pl/upload/48/21/_105852_n.jpg[/img]
Czytaj dalej
A-psik: moje dziecko jest uczulone…
Wysypka na buzi
Czy jest możliwe, by wysypka, która pojawiła się dziecku tylko na buzi była spowodowana alergią pokarmową? Zosia dostała drobnej wysypki jakiś czas temu. Początkowo sądziliśmy, że to potówki albo prosaki ale
Czytaj dalej