Prosze o kciuki dla Laurencji

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)
  • Autor
    Wpisy
  • #90201

    aqq

    Kasia dzisiaj w nocy musiala jechac do szpitala -pojawily sie plamienia i bol brzucha .Jak do tej pory nic nie wiadomo ,czekamy na wynik bety .Bardzo prosze Was o kciuki dla niej i maluszka !!!

    4IUI 4:0
    IVF => październik

    #1504502

    snoopy

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    o cholera, kurcze nie wiedziałam nic, trzymam kciuki z całych sił!!!!! Laurencja trzymaj się, cieplutko !!!! Buziaczki jestem z toba kochana, a ty Agg pozdrów ja!!! Kurcze czemu to nas spotyka ????

    Alina



    #1504503

    siaba79

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    TRZYMAM MOCNO KCIUKI ! jak tylko coś będziesz wiedziała Aqq to melduj !
    buiaczki

    #1504504

    snoopy

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    nie mogę już nerwowo wytrzymać, jak tylko się cos dowiesz daj znać, proszę i usciskaj ją jak mozesz, i przekaż ze jestem z nią

    Alina

    #1504505

    lilavati

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    I nasze kciuki dokładamy

    Ania,Mati(04)&Wojtek(06)

    #1504506

    Anonim

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    Laurencja trzymaj się!!! Trzymamy za Ciebie kciuki mocniutko. Pozdrawiam pa



    #1504507

    majarzeszow

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    Laurencja – trzymaj sie !
    aqq ! jakbys cos wiedziala – dawaj !

    MamaMaja+ oraz Adaś (19.05.2004)

    #1504508

    aqq

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    Poki co nadal czekamy…

    4IUI 4:0
    IVF => październik

    #1504509

    siaba79

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    Czekamy i nieustająco trzymamy kciuki żeby było ok !!!!!

    #1504510

    bastet

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    trzymam mocno !

    Aga,Szymek,Jula



    #1504511

    aqq

    Jest ok

    Wlasnie jestem po rozmowie z Kasia i beta wyniosla 1300 wiec poki co wszystko jest ok. Strasznie dziekuje Wam dziewczyny ,jestecie nieocenione !!!

    4IUI 4:0
    IVF => październik

    #1504512

    snoopy

    Re: Jest ok

    ale super, dzięki za dobre wieści pozdrów ją od nas!!!

    Alina



    #1504513

    siaba79

    Re: Jest ok

    Uffffffffffffffffffffffffffffffff
    :))))

    #1504514

    panterka

    Re: Jest ok

    Ale się wystraszyłam jak zobaczyłam temat tego posta, ale jeśli jest wszystko ok to wielka ulga.
    Pozdrów Aqq Laurencję ode mnie.

    panterka

    #1504515

    kevlar-girl

    Re: Prosze o kciuki dla Laurencji

    K…wa czy zawsze musi się coś p….c.
    To takie nie sprawiedliwe.
    Pozdrów Laurencję.
    Trzymam kciuki za nią i fasolkę.

    Kasia, i aniołek 03.07.2007

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 20)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close