prosze o pomoc -wozek parasolka

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 16)
  • Autor
    Wpisy
  • #11486

    czarna

    no wlasnie jaka??????gdzie za ile???fachowa nazwa tego wozka to wozek przewozowy…ja nazywam go parasolka……chicco odpada …testowalam wszystkie i wszystkie do d….pom,ozcie w tym mies chce kupic….a nie wiem jaki…

    Asia mama rocznej Ewy

    #179577

    Anonim

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    Dlaczego , czy jest coś o czym niewiem? również chcę kupić właśnie taka parasolkę i podobała mi sie parasoleczka chicco treking i 2002 ale mówisz że testowałaś!!! kurcze niewiem co mam myśleć? kiedyś widziałam fajną parasolkę bebecara ale juz jej nie ma . Proszę napisz co jest nie tak z tymi wózkami nie chciałabym pózniej żałować.

    Ania mama Michałka (23.10.01)



    #179578

    czarna

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    ha…jak go zobaczylam to sie dolownie zakochalam.a;e jak zobaczylam go „na zywo”…jest sraaasznie maly …duze dziecko sie w nim nie zmiesci…wogole wyglada jak dla laki…bylam pewna ze chce ten…a teraz jestem w kropce …slyszalam ze dobre sa peg pero ale sa cholernie drogie

    Asia mama rocznej Ewy

    #179579

    kasiaw

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    Ja mam (a właściwie Pawełek) PegPerego Pliko. Jesteśmy zadowoleni. Choć ma jedną wadę… chyba ma źle rozłożony ciężar. Objawia się to tym że ciężko podjechać na krawężnik czy na jakiś schodek. Ciężko się go po poprostu unosi. Jak będziesz w sklepie włóż Ewę do wózka i spróbuj unieść przednie koła jakbyś chciała podjechać na krawężnik. Ale można się przyzwyczaić. I to chyba jego jedyna wada. Mamy go już prawie rok i bardzo dobrze się sprawuje. Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania…..

    Kasia mama Pawełka.

    #179580

    czarna

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    a powiedz czy wozek jest lekki…bo to dla mnie najwazniejsze …po dzwiganiu chicco mam juz dosc..uniose go w jednej rece??

    Asia mama rocznej Ewy

    #179581

    kasiaw

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    Wózek z tego co pamiętam waży 7 kg. Jest dość lekki. Ja codzinnie go noszę po schodach (aby dojść do windy muszę pokonać około 10 schodów).

    Kasia mama Pawełka.



    #179582

    czarna

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    jeszcze dwa pytania a ile kosztuje???i czy jest gdzies zdjecie tego wozka w necie??

    Asia mama rocznej Ewy

    #179583

    kasiaw

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    My daliśmy za swój 790, ale w cenę jest wliczony już śpiworek na nóżki dopinany na suwak i folia od deszczu też dopinana do budki na suwak. Ale w Smyku widziałam w tej cenie taki sam wózek bez dodatków (folii i śpiworka), więc trzeba poszukać. Co do zdjęcia w necie, niestety nie wiem.

    Kasia mama Pawełka.

    #179584

    czarna

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    dzieki za pomoc….jutro ide sie rozejrzec po sklepach..

    Asia mama rocznej Ewy

    #179585

    Anonim

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    Jak wiesz mialam okazję jeżdzić przez dwa tygodnie chicco 2002 i uważam że własnie jest duże siedzisko , naszym dzieciom napewno byłoby wygodnie . Michał miał wtedy 9 miesięcy to się w nim topił , i nie było problemu z podjazdem na krawężniki (tak jak pisała Kasia co ma Peg- Pergo) no niewiem ?……..może oglądałas z założoną wkładką redukcyjną bo takie są? W ogóle jesteś w lepszej sytuacji bo możesz obejrzeć sobie wózeczki na miejscu a ja w tej dziurze !!! tylko na zamówienie a nie chcę ryzykować. Może pamiętasz ile kosztują u was te wózeczki? bo u nas chicco treking 759zł a chicco 2002 659zł. O peg-pergo to u nas mogę zapomniec (musiałabym jechać do Łodzi) stoi w sklepie jeden chicco treking i 2002 i zastanawiam się dlaczego nie ma zainteresowania czy ze względu na cenę czy coś jest z nimi nie tak. Jak możesz to napisz coś więcej. o wózku peg-pergo , ile kosztuje? a może bebecar? co o tym myślisz.

    Pozdrawiamy

    Ania mama Michałka (23.10.01)



    #179586

    czarna

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    jejku pomylilam sie myslama o wozkuchicco caddy…on jest liliput…mam przed soba katalog chicco..o ten chicco 2002 mi sie nie podoba …wizualnie….nie chce wozka z ta ramka kolo siedziska…wole taki bez bajerow..taka zwykla parasolka ale firmowa i najlpeiej chicco i taka jest wlasnie chicco caddy ale jest za mala…a co sadzisz o chicco ponnee????bardziej przypomina spacerowke ale jest leciutki wazy tylko 5 kg…..ale znowu wyglad mi sie nie podoba….peg pero sa drogie…ja moge dac tylko do 500zl…a bebecar nie widzialam jest strona w necie???ten chicco trening tez mi sie nie podoba ;-(((( kurcze..ja to mam gust 😉

    Asia mama rocznej Ewy

    #179587

    Anonim

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    A aaaaa zgodzę się z Tobą to jest wózek dla lalek , graco ma taki sam jest leciuteńki ale koszmarny dla dziecka. Wiesz może namówię męża żeby pojechał ze mną do Łodzi tam jest sporo sklepów różnych firm , na spokojnie sobie obejrzę i ocenię.
    Wiadomo różne sa gusta , może spotkam coś fajnego narazie nie pali się i tak drogi są nie przejezdne. Napisz ile kosztuje u was chicco treking i 2002 mam wrażenie że gościu u nas ma zawyżone ceny.

    Ania mama Michałka (23.10.01)



    #179588

    czarna

    Re: prosze o pomoc -wozek parasolka

    kurcze zle napislam post…chodzi mi o to ze chce zwykly wozek bez bajerow lekki i najlepiej chicco […nie chce zeby mial ta ramke wokol siedziska wiesz taka typowa parasolka cos w stylu tego caddy tylko ze wieksza…chicco 2002 i trekking kosztuja okolo 980zl!!!!!!!!!!!(przerazilam, sie jak zobaczylam te cene w slepie bo ja za moja spacverowke dalam mniej!)chicco ponee jest tani kosztuje tylko 350zl..no i jest leciutki (5 kg)ja tez musze jeszcze pochodzic po sklepach a mam ich :”az” 4……wiec wybor tez bedzie maly…..nie wiesz czy jest strona bebecare?a mi sie „pali „pod nogami….ja juz z tym dzwiganiem nie wytrzymam…

    Asia mama rocznej Ewy

    #179589

    Anonim

    Re: do czarnej

    Jezu aż tyle to u nas jednak dużo mniej , jestem w szoku.To fakt Canddy jest lekki ale mały i dziecko nie może w nim spać u mnie odpada. Bebecara może jest strona ale nie znam. Musisz wnosić na górę nie możesz zostawić w wózkowni? przecież kregosłup Ci wysiądzie. Ja tak robię choć ostatnio wózek stoi bo jeżdzimy na sankach. No nic może coś znajdziemy :-)) mój mąż twierdzi że telepatycznie porozumiewamy się bo mialam zamiar dać ogłoszenie , siadam do kompa patrzę a tu proszę czarna juz zamieściła , taka sama sytuacja była gdy pisałam ogłoszenia na edziecko , cyk a tu czarna znowu przedemną hi hi hi
    Mój chłop twierdzi że jak by nas we dwie wysłac żebyśmy kupiły wózek to po tygodniu byśmy wróciły ale bez wózków za to z zabawkami hi hi hi.

    Pozdrawiam

    Ania mama Michałka (23.10.01)

    #179590

    czarna

    Re: do czarnej

    hi hi hi….
    nie moge zostawiac w wozkowni bo dlugo by tam nie postal niestety…..wiec targam go i mam dosc!!!chce lekka spacerowke juz i natychmiastteraz place za swoja proznosc…(ale reklama do mojego ogloszenia o sprzedazy ale ciii…..ten kto chce kupic niech nie czyta)nie wiem co zrobic kurcze podobo mi sie ten caddy ale jest maly…gdyby byl wiekszy juz bym nim jezdzila tym bardziej ze cena tez nie szokuje (315zl)…moze bede musial kupic zwykla parasolke..(na to wyglada bo innych fajnych nie ma) ale jakos nie moge sie przekonac do innej firmy niz chicco(sentymentalna jestem )

    Asia mama rocznej Ewy

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 16)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close