Skrocona szyjka macicy

Wlasnie dowiedzialam sie, ze moje dziecko wyczuwa sie tak blisko, ze wlasciwie to nie mam juz szyjki macicy. Poniewaz jest to 32 tydzien, to byloby dobrze, gdybym wytrwala jeszcze conajmniej do 6 stycznia. Powinnam zatem tylko lezec. Ale czy rzeczywiscie moge liczyc na to, ze uda nam sie wytrwac do tego terminu. Juz sama nie wiem o co pytac, a wciaz czuje sie niedoinformowana.
Moze ktoras z Was wie cos o tym?

Betka z malutkim 9.02.2004

5 odpowiedzi na pytanie: Skrocona szyjka macicy

agusiak Dodane ponad rok temu,

Re: Skrocona szyjka macicy

Leżenie zmniejsza ucisk główki dziecka na szyjkę. Przez to jest szansa, że nie zacznie się przedwcześnie rozwierać. Tak więc leż. Już niedługo będziesz mogła spokojnie urodzić. No i może będzie Ci łatwiej niż innym dziewczynom? Nie ma tego złego…
Uważaj na siebie.

Agusia i Zuza styczniowa

aga23 Dodane ponad rok temu,

Re: Skrocona szyjka macicy

Leż i nie przemęczaj się – ja w 32 tyg miałam powstrzymane skurcze (skróciła mi się szyjka), leżałam do końca roku.
Udało się.
Dominika urodziła się w 38 tyg.
PS
Na prawdę leżałam – sprzątaniem i wszystkim innym zajmował się mąż po pracy.

Pozdrawiam

Agnieszka + Dominiczka(16.01.01)+ Córeczka(20.04.04)

blacky Dodane ponad rok temu,

Re: Skrocona szyjka macicy

Ja też mam skróconą mocno szyjkę (prawie jej nie ma), bo miałam skórcze, od sześciu tyg. leżę i biorę fenoterol. Mamy podobny termin (10.02) i ja też liczę, że doleżę do stycznia. Tylko niestety czekają nas leniwe święta. I szkoda, że po sklepach nie mogę buszować za ciuszkami :((. Trzymajcie się – dotrwamy. Pozdrawiam

asiakc z promyczkiem

betkat Dodane ponad rok temu,

Re: Skrocona szyjka macicy

Dzieki za te slowa otuchy i rady.
A musze przyznac, ze przeraza mnie to lezenie, bo mialam jeszcze tyle planow. O swietach to juz nie wspomne.
Czy mam przyjac, ze siedzenie jest niewystarczajace, aby uchronic sie przed przedwczesnym rozwarciem?

Betka z malutkim 9.02.2004

blacky Dodane ponad rok temu,

Re: Skrocona szyjka macicy

Kiedyś na forum przeczytałam, że nie siedzenie tylko leżenie!!! Hmmm.. jak czułam się baaardzo źle to od razu padałam plackiem, a jak skórcze mijały to pozycja pół-leżąca – bo niby jak wysyłać wiadomości na forum :))) albo jeść?? Ale fakt, że z siedzeniem nie przesadzam. Pozdrowionka

asiakc z promyczkiem

Znasz odpowiedź na pytanie: Skrocona szyjka macicy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Fenoterol-jaka cena?
Tak mniejwiecej dziewczyny...pamietacie moze cene Slyszalam ze wywoluje kolatanie serca... Czy moge zamiast tego brac narazie No-spe? POzdrawiam Fulwia z DoMiNgaSkieM ( Dominiczkiem) 26.marzec.'04
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Czy będzie chociaż jeden spokojny tydzień...
... w ktorym nie zostanie pobite czy zabite przez swoich najblizszych zadne dziecko?????? [img]http://foto.onet.pl/upload/46/51/_184489_n.jpg[/img] Kasia i Maciek 25.04.2003
Czytaj dalej