Smoczek

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #40942

    bomba

    Witam zastanawiam się czy wiele forumowych dzieciaczków ssie smoczek? dzięki za odpowiedzi bo ja niestety podałam małemu i teraz nie mogę sobie tego wybaczyć bo to podobno niedobrze dla karmienia piersią i innych przyczyn. pozdrawiam

    #535386

    emalka

    Re: Smoczek

    Zuza ssie… nam nie przeskodzil w karmieniu ani troche 🙂
    pozdrawiamy
    emalka i Zuzka, ur.21.04.03



    #535387

    sliczna24

    Re: Smoczek

    a moja za zadne skary nie chce nawet sprobowac pociagnac smoka wrr ona uwaza smoczki za swietne zabwki:))

    Dorota i Zosia <16.07.2003.>

    #535388

    klucha

    Re: Smoczek

    Zuzia od urodzenia na smoku, dziś potrzebuje tylko do zasnięcia – trzyma go w raczce – zaczęłam ją bardzo wcześnie odzwyczajać od smoka, ok. 6 miesiaca, bo zdawałam sobie sprawę że im później, tym będzie gorzej walczyć z “nałogiem” :))

    Izka i Zuzanka (12.V.2002)

    #535389

    kokunia

    Re: Smoczek

    Mój synek to smoczkowy chłopak, ciężko go będzie od niego odzwyczaić.

    Kokunia i Wiktorek (13.04.2003)

    #535390

    chmurka

    Re: Smoczek

    oczywiście za tak, to klaudii najlepszy przyjaciel po butelce i mamusi 🙂

    CHMURKA I KLAUDIA 13.09



    #535391

    reno

    Re: Smoczek

    Nadia ssie smoczek, nie żeby jakoś to uwielbiała ale czasami udaje się ją tak uspokoić. Też miałam duże opory przed podaniem jej smoka ale poradziła nam to pediatra.

    Reno & Nadia (07.02.2004)

    #535392

    breskva

    Re: Smoczek

    Gutek ssie smoczek od 3 dnia zycia (dalam mu po tym jak ssal piers w nocy 5 godzin bez przerwy i mialam b. zmacerowane brodawki), nie za duzo ale pomaga mu zasnac lub sie uspokoic. Problemow z karmieniem nie mam zadnych:-) A smoczek jest specjalnie zaprojektowany przez ortodonte (Nuk), wiec nie powoduje wad zgryzu.

    Gosia, Arek i Gucio (10.12.03)

    #535393

    kasialublin

    Re: Smoczek

    A jak czesto wymieniacie smoczek(gryzaczek)??
    Pozdrawiam Kasia

    Dominik 16.12.1996/Kubuś 24.07.2003

    #535394

    dotina

    Re: Smoczek

    Kuba też ssie smoczek. Przeważnie daję mu go do spania – lubi sobie coś ssać jak zasypia (potem go wypluwa), na spacerek i jak marudzi, i czasem jak się ślini a ja nie mam akurat śliniaka pod ręką.
    Smoczek ma canpola, silikonowy, okrągły. Chyba się kosmiczny nazywa czy jakoś tak.
    Kupiłam smoczka jak miał chyba 3 czy 4 tygodnie bo moje sutki już były w strasznym stanie a on nie pił tylko ssał sutka – smoczkował.
    Pozdrawiamy.

    Dorota i Kubuś (25.08.03)



    #535395

    jezynka

    Re: Smoczek

    Kamilka tez ssie ale tylko w ekstremalnych sytuacjach:) Staram sie ja nie przyzwyczajac bo sie naczytalam ze moze to niekorzystnie wplynac na jej zgryz no i w ogole zeby sie psuja::)) Ale przez to ze lubi piers to tak bardzo za tym cmoczkiem nie przepada i zadko juz go ssie dluzej niz minute:) w kazdym razie jak wczesniej jej dawalam to nie wplynelo to na karmienie.

    Ela i Kamilka 23.10.2003

    #535396

    iwonkap

    Re: Smoczek

    ja podałam smoczek mojemu 4-tyg. synkowi, bo ma kolkę i było mi bardzo go szkoda. Minęło dopiero kilka dnia a ja już widzę jaki popełniłam błąð. On oduczył się ssać pierś i teraz mam straszne problemy z karmieniem , czuję że bez poradni laktacyjnej sie nie obejdzie. Większość dzieci nie ma problemu ze ssaniem piersi, gdy ssie smoczek, ale mój ma. Teraz na nowo uczę go ssać!



    #535397

    krzemianka

    Re: Smoczek

    Iwonka, chyba juz czas na zmiane zdjecia w podpisie 😉
    Ciekawa jestem bardzo, jak Twoj synek wyglada z tej strony 🙂


    Ania, Igor (7 m.) i Lef (18.08.04)

    #535398

    krzemianka

    Re: Smoczek

    Igor doi smoka, to jego najwiekszy przyjaciel (zawsze z nim jest ;)) i nie zauwazylam, zeby on w czymkolwiek przeszkadzal. Wrecz przeciwnie, jest swietna zatyczka 🙂


    Ania, Igor (7 m.) i Lef (18.08.04)

    #535399

    anies

    Re: Smoczek

    hihi

    u nas tez ssie smoka
    przy zasypianiu i jak marudzi w dzień, ale wtedy i tak najczesciej wypluwa

    Anies i Wojtuś (23.07.2003)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close