Eurowizja

Ogladalyscie wczoraj??Polski wystep, jak wam sie podobal.
No wg mnie beznadzieja, bylam nawet pewna ze nie dostaniemy sie to tej 10.
Jak dla mnie co rok Polska wystawia coraz gorszych wykonawcow.

Anna i Maksiu 12.01.2003

15 odpowiedzi na pytanie: Eurowizja

mirabelka792005-05-20 13:05:57

Re: Eurowizja

a dostalismy sie czy nie?? ja nic wczoraj nie ogladalam bo nawet nie wiedzialam ze to juz…

Ala i Małgosia (16.12.2003)

lilianka2005-05-20 13:24:38

Re: Eurowizja

NIE dostalismy się!

Pozdrawiam

Lilianka

lilianka2005-05-20 13:36:04

Re: Eurowizja

No cóż…musze przyznać, że jestem absolutnie tego samego zdania. Jedna wielka kicha. Chodź nie wydaje mi się aby to do końca była “wina” samych wykonawców. Tam za nimi stoi sztab ludzi, podejmujących takie a nie inne decyzje…tylko szkoda, że tak mało trafne.

Pozdrawiam cieplutko

Lilianka

nena752005-05-20 14:16:04

Re: Eurowizja

A ja uważam, że jeśli by zaśpiewali tę ich bardziej znaną piosenkę “Czarne oczy” to by mieli szanse. Ta piosenka jest bardziej taka “eurowizyjna”, festiwalowa…

Wioletta i Tomek (17 m-cy)

kantalupa2005-05-20 14:17:20

Re: Eurowizja

A kto w ogole reprezentowal Polske?

Magda i Adas 12.12.04

jane2005-05-20 14:18:21

Re: Eurowizja

Piosenka byla malo ambitna, a i sam zespol tez jakis taki dziwny – wczesniej go nie znalam, skad oni go wzieli?

W ogole w ostatnich latach na Eurowizji kroluje rytm disco, zauwazylyscie? I nie podoba mi sie, ze prawie wszyscy spiewaja po angielsku. Z wczorajszego koncertu np bardzo podobal mi sie wystep Wegrow.
A co myslicie o Norwegii? 😉

Jane, Malgosia 2 l. i

daga252005-05-20 15:53:25

Re: Eurowizja

To byla jedna wielka zenada 🙁
Na stronie Eurowizji, przedstawili owy zespol i utwor jako tradycyjnie polskie! Teraz Polska bedzie sie wszystkim kojarzyc z Cyganami…. i badziewiem….

Pozdrawiamy

2005-05-20 16:54:17

Re: Eurowizja

Polski wystep nie podobał mi się w ogóle. Nie dziwię się ze nie dostalismy się do 10 bo chyba ludzie musieliby być głusi i slepi zeby głosować na Polskę :))
Węgry mi się podobały no i norwedzy !. – tylko tam wizualnie było trochę tak całkiem nie “eurowizyjnie”. Image rodem z lat 70. Nie wiedziałam że tam u nich są aż 20 lat do tyłu :)) Chociaż sama piosenka mi się podobała

iwonek2005-05-20 17:53:52

Re: Eurowizja

E tam, nie podobało mi się. Nie wsłuchiwałam się specjalnie w resztę piosenek, ale nawet niekiepsko brzmiała ta przedostatnia, śpiewało ją chyba czterech facetów. Ciekawe skąd oni byli i czy się dostali.
Dziwne jest to, że nie Polak i to z cygańską piosenką reprezentował Polskę..

Iwona i Nina (13.01.05)

kodo2005-05-20 18:45:23

Re: Eurowizja

Miałam ambitny plan wytrwać do końca, aby zobaczyć występ Iwana, bo słyszałam wcześniej same złe opinie i chciałam wyrobić sobie zdanie , ale zasnęłam przed telewizorem :)))))))))))
I niech to posłuży za moją opinię, nuda i usypiacze.

Po tym co przeczytałam, to wcale nie żałuję, że nie widziałam tego występu.

pozdrawiamy

Dorota i Kuba (31.03.04)

soley2005-05-20 20:17:40

Re: Eurowizja

Moim zdaniem nie bylo tak zle , przynajmniej cos sie dzialo na scenie bo przy co niektorych piosenkach to prawie przysypialam. Ale faktem jest ze stac nas na wiecej niz to co przedstawilismy, wkoncu jest nas 38 milionow i czy juz naprawde nie bylo nikogo kto by naprawde przedstawil wkoncu cos ciekawego? Poprawie sie, mialam na mysli bardziej Eurowizjowego?hihi

Soley i Laura Amelia 12 08 03

soley2005-05-20 20:25:43

Re: Eurowizja

Tak, bardzo fajna piosenka dlatego 3 lata temu wygrala Eurowizje hihi. Zespol jest z Danii i refren dokladnie brzmial tak samo jak innego wygranego ,dunskiego zespolu ,Olsen Olsen z przed 3 lat.Ale numer ze takie rzeczy przechodza…
Zreszta Islandia tez miala skopiowana melodie tzn nie cala ale czesc zaporzyczyli od Britney Spears ale podobno za zgoda samej gwiazdy .hihi

Soley i Laura Amelia 12 08 03

monia--822005-05-20 23:12:35

Re: Eurowizja

Ja nie wiem dlaczego zawsze łudze sie,ze jednak moze nam sie uda… Licze chociaz na te glosy “po sasiedzku”. Tym razem przed Eurowizja bylam pewna klapy tej piosenki i zespolu. Jednak w czasie trwania konkursu- zaczelam miec nadzieje, ze moze w miare oryginalny ubior i wykonanie przyniesie nam kilka dobrych ocen…Mylilam sie Co tu duzo mowic… Ivan i Delfin nawet w 1% nie dorownuja Gorniaczce…

Buziaki

Monika i Majcia (28.01.04)

iwonek2005-05-21 04:18:38

Re: Eurowizja

ooo łobuzy 🙂
To Ivan mógł zaśpiewać “To nie ja byłem Ewą”….Może mielibyśmy jakieś szanse..

Iwona i Nina (13.01.05)

kingaok2005-05-21 07:25:20

Re: Eurowizja

Dla mnie to była porażka 🙁
Az mi było wstyd to oglądać, a moj mąż całą noc podśpiewywał ” laj laj laj ” Aż do znudzenia. Miał z tego niezłą zabawe :/
Też miałam nadzieje żenasz występ wypadnie lepszy, że będzie to coś w rodzaju ” jej czarne oczy”
No coż przeliczyłam się i wiele innych osób.

Jeden roczek za nami + Aniołek(20.12.04)

Znasz odpowiedź na pytanie: Eurowizja?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Odstąpię CILEST - kto chce :)
Robiłam niedawno w swojej apteczce porządki i znalazłam opakowanie Cilest (3 listki) z datą ważności do września tego roku. Ja odstawiłam pigułki miesiąc temu, z resztą i tak brałam inne,
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
pilne
czy podmywanie ziolami nagitka by zapobiec infekcji szkodzi dziecku 22 tydzien prosze o dpowiedz [i]Edited by maja32 on 2005/05/20 14:46.[/i]
Czytaj dalej