farbowanie włosów

Witam wszystkie brzuchatki i nie tylko!
Uspokoiłam się z zapaleniem pęcherza, i teraz nurtuje mnie inny problem (aczkolwiek mniej pilny), czy farbować włosy? Zdania osób które pytałm są podzielone, niektórzy mówią, że to szkodliwe inni że całkiem bezpieczne. Czy któraś z Was farbowała, albo zna kogoś kto farbował włosy w ciąży i nie wpłynęło to wogóle na dzieciątko? Jestem w 18 tygodniu i w zasadzie to mogę poczekać, ale mam już takie odrosty i chętnie bym się podbrązowiła.
Życzę zdrówka wszystkim mamusiom przyszłym i obecnym.
Pozdrawiam.

26 lat. Pojawienie się fasolki było dla nas (mnie i męża) cudowną niespodzianką.

11 odpowiedzi na pytanie: farbowanie włosów

goosie2004-11-23 21:13:43

Re: farbowanie włosów

juz trzy razy farbowalam wlosy w ciazy (pierwszy raz bodaj w 11. tygodniu). Dzis chemii w farbach jest mniej niz w przecietnie spozywanym przez nas pozywieniu 😉 a zadowolona ze swojego wygladu mama to szczesliwa mama, a tego dziecku teraz najbardziej potrzeba!
Rob sie wiec na bostwo 🙂
powodzenia,
Gosia

lilianka2004-11-23 21:36:11

Re: farbowanie włosów

Farbowałam włosy 3 krotnie będąc w ciąży. Moje dziecie nie doznało żadnego uszczerbku z tego powodu

Pozdrawiam

Lilianka i Mikołaj (19.06.2004)

kantalupa2004-11-23 23:42:01

Re: farbowanie włosów

Farbowalam 3 razy (wiecej nie planuje). Staralam sie jak najmniej dotykac skory glowy, ale chyba najbardziej ze wzgledu na to, ze w ciazy jest sie ogolnie bardziej wrazliwa na podraznienia. Moja dzidzia prawie na finiszu, wlasnie zaczelam 36tc., jak dotad rozwija sie wzorowo.
Sama nie wiem, ale chyba mozna…

oliweczka2004-11-24 05:36:47

Re: farbowanie włosów

Ja raz spędziłam ponad 3 godz. na fotelu fryzjerskim. A wszystko to po to, by później podziwiać swój piękny balejaż :))) Mała jest cała i zdrowa 🙂

Ania i Natunia (10 m-cy)

asp2004-11-24 08:27:44

Re: farbowanie włosów

Farbowałam

Aga & Julka (02.08.03)

kossa2004-11-24 10:45:31

Re: farbowanie włosów

W czasie tej ciąży robiłam dwa razy pasemka, w poprzedniej też dwa razy. Ola urodziła się zdrowa. Nie uważam, żeby farbowanie włosów miało negatywny wpływ na rozwój płodu, jedynie Ty możesz odczuwać dyskomfort z powodu intensywnego zapachu farby lub niewygodnej pozycji na fotelu.

Ewa,Ola 31.07.03 i Maciuś 14.12.04

katkajot2004-11-24 10:46:41

Re: farbowanie włosów

Farbowałam. Pierwszy raz w 4 tyg. ciąży ( jeszcze nie wiedziałam) a potem w 16tyg. Za jakiś czas planuję ponownie, jak pojawią się odrosty. Pytałam o to moją gin, powiedziła, że można. Jak szukałam w różnych arykułach to najczęściej piszą, że nie udowodniono szkodliwego wpływu.
Czasami, że lepiej nie farbować i nie robić trwałej, ale to ze względu na efekt jaki można uzyskać. Bo podobno pod wpływem hormonów może wyjść inny kolor…. Mnie na szczęście nic takiego nie spotkało. Najczęściej wszyscy są za – ze względów o któtych ktoś juz pisał: zadowolona, zadbana mama=zadowolone dziecko
Raz tylko znalazłam info, że lepiej się poczekać z farbowaniem do końca I trym, kiedy już uformują się wszystkie narządy dzidziusia. Ale to Ciebie nie dotyczy, więc możesz farbować śmiało. Jeśli masz jeszcze wątpliwości to poszukaj w archiwum Forum. Ten wątek był tu poruszany wielokrotnie.
pozdrawiam i życzę miłego farbowania
katkajot i….

zuziaf2004-11-24 17:48:07

Re: farbowanie włosów

Wielkie dzięki dziewczyny, za odpowiedzi i opis swoich doświadczeń w farbowaniu 🙂 Jutro ide do fryzjera, na miedź i może jakieś pasemka 😉 Oglągałam zdjęcia macie piękne dzieciątka.
Dzieki i pozdrawiam.

26 lat. Pojawienie się fasolki było dla nas (mnie i męża) cudowną niespodzianką.

martal2004-11-24 19:35:13

Re: farbowanie włosów

Czesc.Ja w 12 tygodniu farbowalam wlosy poniewaz wychodzilam za maz i oczywiscie chcialam pieknie wygladac.Teraz jestem w 25 i z moja coreczka wszystko ok i zamierzam na swieta to powtorzyc.Nie ma czego sie bac minely juz czasy kiedy farby byly niebezpieczne.Mysle ze dzidzia takze chcialaby miec piekna mamusie.
Pozdrawiam
Marta i marcowa Matylda

Marta

ania1322004-11-25 06:55:06

Re: farbowanie włosów

ja jak skończyłam 3mci ustały nudności (spowodowane m.in.zapachami) robiłam i robie do tej pory balejaz .Z tego co ja wiem farbowanie nie szkodzi..zalezy jakich środków używa fryzjer,ale teraz srodki śa delikatniejsze niz kiedyś..Mysle ze spokojnie..moja siostra w dwóch ciązach “szalała” z włosami-dzieciaczki zdrowutkie..a kobitka w ciązy tez chce przeciez bosko wyglądac-prawda?
POWODZONKA!

blondgirl2004-11-26 22:10:44

Re: farbowanie włosów

Ja rozjasnialam wloski i to mocno calutka ciaze:)dzidzia urodzila sie zdrowiutka…wiem ze sa rozne opinie na ten tenat ale mysle ze nowoczesne farby nie zaszkodza dzidziusiowi radzilabym tylko nie wdychac za mocno zapachu farby….pozdrawiam

Znasz odpowiedź na pytanie: farbowanie włosów?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
jak zrobić suwaczek CD na ff??
Dziewczyny podpowiedzcie jak zrobić i wstawić na forum suwaczek z dniem cyklu na FF, szukam, szukam i nic nie mogę znaleźć. mama Weroniki ur.VIII.2000 i Aniołka X 2004
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
nocna histeria - nie wiem o co chodzi
Pisałam ostatnio że Nina budzi sie w nocy albo jeszcze wieczorem z płaczem. Miałam nadzieję że to dwa sporadyczne wypadki, że koszmary albo...no nie wiem co, miałam nadzieję że na
Czytaj dalej