Jakie oczka

Mam zapytanko.. Kiedy u noworodka kolor oczu sie “robi” normalny, taki jaki powinien on byc?

2 odpowiedzi na pytanie: Jakie oczka

monikachorzow Dodane ponad rok temu,

Re: Jakie oczka

na temat oczu słyszałam różne opinie i sama za bardzo nie wiem która jest najbliższa prawdy.pierwsza to to że niemowlęciu kolor oczu może zmienić się do roku.kolejna ,że jak do 6 tygodnia kolor nie zmieni się drastycznie np z błękitnych na brązowe ,to ten kolor już zostanie tylko odcień może ulec zmianie.mój marcinek ma skończone 4 miesiące,urodził się z granatowymi oczkami jak atrament,z czasem zaczęły mu się rozjaśniać ale obwódki zostały nadal ciemne.tak jest do dnia dzisiejszego i nie wiem czy jeszcze zmieni mu sie kolor czy tylko odcień.ja i mąż mamy brązowe oczy więc nie wiem jak to się stało że mamy niebieskookiego syna:) .tłumaczymy to sobie tak ,że obaj dziadkowie mają jasne oczy więc może po nich???

Monika i Marcinek (15.01.04)

a-nushka Dodane ponad rok temu,

Re: Jakie oczka

No zobaczymy jak to bedzie z moja Natalka. Tez sie urodzila z granatowymi oczkami i juz nie moge doczekac sie kiedy wkoncu “zlapie” kolor oczu mamusi lub tatusia.

Dzieki za odp.

Znasz odpowiedź na pytanie: Jakie oczka?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
I jak się nie stresować?
Dziewczyny jestem załamana......:-((( Od roku staram się o maleństwo.....najpierw były za długie cykle, potem za wysoka prolaktyna, teraz już drugi cykl stosuję Clo. Intuicja mi podpowiedziała, żebym sobie powtórzyłam badanie prolaktyny.
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Ile ząbków?
Kochane Mamusie! Mój synek ma prawie 9,5 m-ca i jak na razie, tylko dwa ząbeczki (dolne jedynki). Czy to nie za mało w jego wieku? Ile ząbalków w wieku niespełna 10
Czytaj dalej