kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

No właśnie. Ja chciałabym urodzić jak Kacper pójdzie już do przedszkola, chociaż przez kilka ostatnich dni byłam prawie pewna, że będzie tak jak u KRZEMIANKI. Dzięki Bogu mój test wyszedł negatywnie – nie jestem jeszcze gotowa. A Wy???

Agata i Kacperek 10/07/2003

30 odpowiedzi na pytanie: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Cóż mogę napisać… Planowałam za 2, 3 lata… A los spłatał mi figla…
I dalej nie mogę sobie tego wszystkiego ułożyć…

Ania i Igor (01.07.03)

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

hoho… to dopiero by był prezent!

Ja mam zamian poprzestać na Albercie. Zawsze marzyłam być jedynakiem, mój mąz podobnie. Poza tym nasze warunki mieszkaniowe nie pozwalają na liczniejszą gromadkę.

Pozdrawiamy,

Magda i Albercik ur. 8.09.03

chmurka Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

oj nie prędko !!!

CHMURKA I KLAUDIA 13.09

lea Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Ja czekam na niespodziankę… Nie będę raczej planować, chcę mieć, ale nie jestem z tych, które planują z kalendarzem w ręku 😉
gdybym wszystko miała wyliczyć i czuć sie na cos gotowa, nigdy bym nie pozwolila sobie na dziecko
a jak przyjdzie – to będzie, i będzie bardzo kochane, a wierze, ze nigdy nie bedzie tak, ze nie dam sobie rady
jest ciezko – moze byc jeszcze gorzej ale i weselej
jesli kolejne dziecko cos zmieni – to w sumie to beda zmiany na lepsze i bede w to wierzyla, nawet jesli bedzie naprawde trudno

pozdrawiamy

Lea i Mateuszek (14.03.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Z jednej strony chciałabym już, z drugiej chcę poczekać parę lat…
Chciałabym tak jak Lea, by było nieplanowane. Pierwsze dziecko było planowane, wyczekiwane łzami, wyglądane do bólu… po pierwszym poronieniu… za drugim razem chciałambym oszczędzić i sobie i rodzinie “starań”… i nastrojów im towarzyszących…

[i] Asia i Julia (16 m-cy)

dharma Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Ehhh… my też planujemy za 2-3 lata, ale coś mi się wydaje, że po świętach tup tup tup do apteki i sprawdzę co się tam dzieje w środku…
Mam baaaardzo mieszane uczucia… jeszcze nie nacieszyłam się Kitkiem, nie chciałabym przerwać karmiena, znów przechodzić tego latem z duuużym brzusiem…
Poczekam jeszcze kilka dni… i zobaczymy co się wydarzy…
Gdyby jednak miał się pojawić mały ktoś z całą pewnością będzie kochany i wyczekiwany

p.s. ale lepiej niech poczeka sobie jeszcze te 2-3 latka


Pozdrawiamy

Dharma i córcia Nadia (14.09.2003r.)

dna Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

po studiach… jeszcze dwojke najlepiej syneczka i jeszcze jedna coreczke

pozdrawiam

Dana&Gabi (23.09.03)

dorota27 Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

hehe..never..
dziecko to kosztowna inwestycja…to po pierwsz..tak podchodzac do sprawy bardzo instrumentalnie..a po drugie..chce miec tylko jedno…..
ale sie nie wyrzekam..nigdy nic nie wiadomo…nie to ze wpadka..ale ze zmiana zdania..

claudia / prawie 7 miechow!/

agatasztamon Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Ania – chciałaś i planowałaś inaczej, a życie samo wybrało najlepszy moment. Poczekaj, wyluzuj, nie myśl o tym intensywnie. Zobaczysz, kiedyś przyjdzie taki dzień, że spojrzysz na swoje dzieci i stwierdzisz, że nie mogłabyś być bardziej szczęśliwa:)))

Agata i Kacperek 10/07/2003

wiolka30 Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Witam.
Ja na razie nie planuje, jak sie zdarzy to sie zdarzy i bede sie cieszyla – ale mam nadzieje ze nie zdarzy sie wczesniej niz za 4 lata.
Pozdrawiamy

Wiolka i Julka 05-03-2003

callipso Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

…chcialabym pod koniec przyszlego roku (zajść)…ale jak będzie wcześniej to też dobrze, przy czym wolalabym dojść do siebie po ciezkich przejściach porodowych…

Ola i Igorek 25.03.2003

Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

nigdy!:-) Pasuje mi model 2+1 (mojemu tez) no, jakby co to tragedii nie bedzie, ale swiadomie chyba nigdy sie nie zdecyduje………..Pzdr!

guciak i Ninka 27.04.2003

helga Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Ja już nie chcę miec więcej dzieci, na przykład. Przynajmniej teraz tak myślę.

Helga i Miki

dronka Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

A ja moze zaplanuje w “nowym roku”, ale jesli juz to dopiero gdzies kolo lata- zobaczymy jak sie wszystko pouklada


Iwona i Karolinka (01.26.02)

brebis Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

A ja czytajac post Krzemianki doszlam do wniosku, ze gdybym teraz wpadla to… niech bedzie. 🙂
Jeszcze miesiac temu bylabym przerazona i w rozpaczy. Teraz Macius sie cywilizuje a poza tym dal mi taka szkole przez pierwsze pol roku, ze gorzej byc nie moze. 🙂

Jednak teraz nawet gdybym chciala to nic z tego bo nadal nie mam okresu a i ochoty na te sprawy tez nie nabralam (az sie martwie czy kiedys wroci).

A tak najprawdopodobniej to myslalam o drugim dziecku kiedy Maciek pojdzie do przedszkola. Ale kto wie, kto wie… 🙂
A poza tym, chcialabym jedno dziecko adoptowac.

Pozdrawiamy,
Kasia i Macius – 27 czerwiec 2003

jusi22 Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Szczerze mówiąc narazie nie chciałabym.
Nie lubię siedzieć w domu, tęsknie za pracą, chociaż kocham moje dziecko i cieszę się ,że jestem z nią w domu, że widze jak się rozwija.
Ale drugie dziecko może za pare lat, gdyby było wcześniej nie planowane to pewnie bałabym się na początku ale potem pomimo wszystko cieszyłabym się, chyba jak każda z nas.

P.S.Przy okazji tago postu to wreszcie mam zdjęcie w podpisie!


Jusi i Milenka ur.27.05.03.

majab Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Ja chciałabym żeby różnica niędzy dziećmi wynosiła 3 – 4 lata, czyli już niedługo powinniśmy zacząć się starać 🙂
Poczekamy jednak jeszcze troszkę bo jest szansa że wyjedziemy pod koniec przyszłego roku na rok za granicę a nie chciałabym jechać z takim maleństwem.

Iwona i Majka (07.05.02)

Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

no cóż , najwczesniej za jakies 4 lata, jak juz troche staniemy na nogi finansowo, pokonczymy studia….chcielibysmy wczesniej ale nie da rady ….
Monika,Mateusz & Nina 19.11.2003

anet Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

a ja zaczelam planowac drugiego maluszka zaraz po urodzeniu Agniesi, a tak naprawde zdecydowalam sie dopiero po 9 miesiacach – teraz czekam z niecierpliwoscia

Aneta + Agniesia (7.07.2002) + ? (17.01.2004)

toeris Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Gdyby nie cc pewnie od razu ;-)))
teraz musimy te 2 lata odczekac ;-(((

Toeris + Ala 14.09.2003

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

A ja nie chcę mieć wiecej dzieci. Basiulec jest moim słonkiem i mój Jaruś i to mi wystarczy!!! Oczywiście takie mam zdanie na dzień dzisiejszy, a co będzie……………….

Anka i Basiulec z 17.12.2002

anastazja Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Nie planuje :)))) samo sie pewnie zjawi w moim brzuszku tak jak to bylo z Jagodzilkiem ;)))) a na powaznie to chcialabym aby Jagniatko troszke mi podroslo ( 2 – 5 lat) ale roznie to moze byc . Nasze malzenskie zabezpieczenie przed ciaza to nie jest rewelacja tylko zwykla prezerwatywa wiec …..

Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

ja też coraz częściej myślę, że nie będę miała więcej dzieci 🙁 nie dlatego, że nie chcę, ale dlatego, że się zwyczajnie boję – myślałam o drugim dziecku gdy Nati będzie miała 5 lat, ale wtedy ja będę mieć 38 lat. Mam jeszcze inne rozterki, ale to już sprawa na całkiem inny wątek. Doskonale Cię rozumiem 🙂

Kaśka z Natusią (21 miesięcy 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Ponieważ jeszcze tak w pełni nie “odżyłam” po tej pierwszej ciąży mamy z mężem zamiar “wziąć się do pracy” jak nasza kochana córeczka będzie miała przynajmniej 4 latka. Tym razem bardzo chcielibyśmy dla niej braciszka i postaramy się aby tak było. Mam nadzieję, że się uda. A jak nie to w domciu będą rządziły kobitki :-)))

Justyna i Martynka 29.05

magdi Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

my w zasadzie już polanujemy… ale do pracy na poważnie weźmiemy się w maju przyszłego roku:))) bardzo chcę mieć więcej dzieci…. może nawet 3 kę :)))

Gosia i Anulka 4.11.2003 :)))

akanc Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

ja nadal jestem na etapie ” nigdy więcej” ale pewnie się złamię dla Matiego żeby nie był sam na świecie. Ale to nie wcześniej niż za 4 lata jak pospłacamy kredyty. brrr aż mnie ciarki prechodzą na samą myśl… jestem wyrodna matka bo mam bardzo dobre dziecko

Ania i Mati (5.03.03)

goha Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Gdyby moja mama mieszkała w tym samaym mieście co ja… to szybciej, ale tak to dopiero za jakieś 4-6 lat. Chyba, że zmienię zdanie
W każdym bądź razie ciuszki odkładam dla drugiego dziecka

GOHA i Dareczek 8 m-cy (02.04.03)

kossa Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Jak najszybciej, żeby była jak najmniejsza różnica wieku. Z drugiej strony, jak pomyślę sobie o nagłym porodzie, to paraliżuje mnie nieopisane uczucie strachu. W pierwszej ciąży nieoczekiwanie odkleiło mi się przedwcześnie łożysko i tylko chyba cudem udało się uratować i mnie i Oleńkę. Lekarze mówią, że są znikome szanse na powtórkę tego samego w kolejnej ciąży, ale jak pomyślę….to zalewa mnie zimny pot, cała drętwieję i tak się zablokowałam, że nawet nie chcę słyszeć o @@@ bez zabezpieczenia (mimo, że karmię tylko piersią). Mój mąż bardzo chciałby mieć dwójkę dzieci (sam jest jedynakiem), ale ja chyba bez fachowej pomocy nie zdecyduję się. Chyba, że moje lęki miną z czasem….

Ewa i Oleńka (31.07.2003)

marta76 Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

Nie wcześniej niż za 4-5 lat. Nie powiem, żeby moje pierwsze dzieciątko należało do nieuciążliwych…
Muszę troszkę odpocząć ;-))
Marta i Marysia Urodzona 4 Lipca

olenka-p Dodane ponad rok temu,

Re: kiedy planujecie DRUGIE dziecko???

plan idealny to drugie dziecko za jakieś 2 lata, czyli kiedy Adaśko będzie miał ok.3 i pójdzie do przedszkola (bo chcemy żeby poszedł). ale wiecie jak to jest: jeśli chcesz rozbawić Pana Boga to opowiedz mu o swoich planach……….
na razie musimy się jeszcze trochę sprężyć i wykombinować większe mieszkanie, bo w tym nie bardzo się mieścimy nawet we trójkę… mam nadzieję, że w przyszłym roku to się uda i po następnej Gwiazdce pomyślimy poważnie po drugim bejbiku :-))) faaaaaajnie będzie…..
pozdrawiam,

olenka & adaś (23.12.02)

Znasz odpowiedź na pytanie: kiedy planujecie DRUGIE dziecko????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Karmienie
czy moje dziecko będzie kiedyś jeść normalnie?
powoli tracę nadzieję... ma prawie 7 miesięcy i nic tylko cyc i cyc... zaczynała jeśc juz ładnie ale dorwał ją katar i pluła zupkami, deserkami, soczkami...tylko cyc ... dziewczyny ja od
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Kiedy dziecko uczy sie gryzc?
Od czego to zalezy? Od ilosci ząbków, wieku, praktyki? Jesli mozna jakos tego nauczyc - jak i kiedy? Mateusz ma 8 zębów i 9 miesiecy. Kiedy nauczy sie czegos wiecej niz kąsanie
Czytaj dalej