Nocne podglądanko

Zastanawiałam się czy tu czy na clotkach, ale jestem tak dumna, że mam ochotę krzyczeć, jakby nie wiem co się wydarzyło….
otóż w poprzednim cyklu po clo, nie było żadnego pęcherzyka, a wczoraj na podglądanku ok 23.00 są dwa jaja,
na prawym – 18 mm, na lewym 20 mm, a endo ma niecałe 11 mm, jestem dumna, ze po 3 bezowulacyjnych cyklach, bedzie owulka……hurraaaaa

Ania – 34 cykl

63 odpowiedzi na pytanie: Nocne podglądanko

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Życzę owocnych starań !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aqq Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

No to teraz do roboty !!!

Sylwia

pasiasta Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Takiej okazji nie można zmarnować – powodzenia

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Bardzo Wam dziekuje, mam nadzieje tylko że zdąrzymy bo wg zalecen p.pielegniarki wczoraj nie było przytulanek, tylko dzis wieczór i jutro…..no i bedziemy czekać….a jak tym razem sie nie uda to dalej probować, jest swiatełko w tunelu, wyjdzie i kiedyś słonce…dla Was również…

Ania – 34 cykl

anna258 Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Aniu naprawdę powodzenia życzę!!Przytulajcie sie do woli :))
Ja własnie w tym cyklu z clo też nie miałam owu i zastanawiam się nad następnym czy brać…ale w takim przypadku dałaś mi nadzieje i pomyślę czy wziąć…
Trzymam kciukasy!!!

wiola777 Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Brawo dla prawego jajnika !!!!!
A teraz prosze się dostosować do rad pielęgniarki i do dzieła , powodzenia

ewami Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Brawo! I do roboty! Czekamy na dobre wieści trzymając mocno kciuki.

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Noooo, aneczka, wyhodowałaś porządne jajka :))))) I endo prześliczne:)))) No to teraz romantyczny wieczór i ….. :)))))

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

no to piknie!
trzymam kciuki i dodaję ~~~~~~~~~~~~~~~***********************

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Lotos, Ewami, Wiola777, Kasiasta, Sylwia, Sam, Anna258 dziekuje Wam bardzo
kaja26 – wiruski zajadam, pogłaskaj brzusio

Wydaje mi sie ze owulka byla wczoraj bo od 16 do 20 strasznie bolał nie brzuch, prawie tak ze chodzenie sprawiało ból (a jutro sprawdzimy jak to się potwierdzi na usg), przytulanka były jednak dopiero pozną nocą, więc pewnie nie zdaąrzyliśmy, jednak wcale nie będę się łamać jak za 2 tygodnie przyjdzie @, bo plan na ten cykl został wykonany, a następny bedzie już nasz

Ania – 34 cykl

Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

Ale wspaniala wiadomość 🙂
no no, coś czuję ze to się bardzo dobrze skończy 🙂
Aniu tego kochana Ci życzę 🙂

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Nocne podglądanko

bardzo dziekuje i
życzę Tobie aby ten Twoj pierwszy staraniowy cykl po HSC był ostatnim

Ania – 34 cykl

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Małe sprawozdanko

Byłam dzis ok 10 na monitoringu, drugim dopiero w tym cyklu, a już ostatnim, obydwa jajka pękły miedzy 13-14 dc, a endo ma 13 mm…plan na cykl zrealizowany…hurraaaaa !!!

Jejciu ile we mnie szczescia i nadzieji….

Ania – 34 cykl

Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

Strasznie się cieszę!!!!!!

Już widze to twoje schizowanie
dawaj, dawaj!!!!! ja czekam

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

hurrrraaaaa!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~***********************

ewami Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

No to bomba!!!

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

Dzieki dziewczyny, a schizowanie już zaczęłam, no bo brzuch mnie boli cały czas…, do pionu stawia mnie tylko to ze na 100% sie spoznilismy z przytulankami bo byly jakies 8 godzin po owulce…ach jaka ja głupia….a ciesze sie jakbym już w ciąży conajmniej była
kaja26 zarazki łykam…dziekuje…co ja mówię pożeram

Ania – 34 cykl

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

a tam zaraz się spóźniliście……napewno było w sam raz!

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

Za dwa tygodnie się okaże….a gdzieś za tydzień to będziecie mnie miały już dosyć….

Ania – 34 cykl

samanta Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

trzymam kciuki :)))))))))))))))))))))

lotos Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

Ania, gdyby siew ciążę zachodziło tylko w momencie pekania jajek to by 80% populacji śiwatowej nie było :))))))))))))))))))))) Zobacz jak metoda termiczna wyznacza dni niepłodne- kiedys sprawdziłam na wlasnym cyklu i wyszlo mi ,ze bezpiecznych dni to ja mam 4 w cyklu :))))))) Reszta płodna bez dwóch zdań 🙂
Anuśka, uśmiechnij się do świata- jest nadzieja i to jest najważniejsze!!!!! Cała dusza mi się smieje :))))))

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Małe sprawozdanko

W odpowiedzi na:


Cała dusza mi się smieje :))))))


wiesz mnie też i nawet mam ochotę tańczyć…jestem dziś uskrzydllona

W odpowiedzi na:


zobacz jak metoda termiczna wyznacza dni niepłodne


powoli zaczynam w nią wątpić patrząc na mój wykres, no bo wg niego 12 dc powinna byc owulka, a tym czasem, 12 dc o 23 na usg ewidentnie były widdoczne jajka

W odpowiedzi na:


jest nadzieja i to jest najważniejsze!!!!!


na to sie cieszę, bo jest wieksza niż kiedykolwiek

Ania – 34 cykl

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Dzień po dniu….

szybko mija czas….i tak z dnia na dzien oczekuje jescze 2 tygodnie na @, pewnie schizka zacznie sie 10 dpo, bo nie dotrzymam dłużej, tym bardziej, że dokuczaja mi jajniczki i poowulacyjny ból piersi, tym razem jednak potwierdony , pozatym tempka wspieła się do góry, a dopiero dzis o 12 wzielam pierwsza tabletke luteiny….ach jak bym chciala już 14 dpo….

No nic zmykam…wczoraj pisałam prace do 12 w nocy, a dzis wracam do czasow liceum i zaczynam pisac sciage na jutrzejszy egzamin z prawa transp.

Pozdrawiam

Ania – 34 cykl

anna258 Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień po dniu….

Aniu poprostu trzymam kciuki- musi się udać!!!

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień po dniu….

Za kciuki jestem wdzieczna, narazie jednak nie podziekuje, tak zeby nie zapeszyć…..
jak na razie mam nadzieje i to wielka…..bo tempka cały czas rosnie…..dzis juz 37.2, mam nadzieje ze juz nie spadnie

Ania – 34 cykl

elinka78 Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień po dniu….

Kciukasy zaciśnięte,czekamy na dobre wieści!!!

Elinka
zaczęłam decapeptyl!!!

ewami Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień po dniu….

To nie zapeszamy, ale kciuki zaciskamy 🙂

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień po dniu….

Bardzo Wam nie-dziekuje
czekammmm dalejj….

Ania – 34 cykl

wiola777 Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień po dniu….

Aneczko oczywiście kciuki zaciśnięte mocno , trzymaj się kochana , niech ten cykl skończy się wielkim Darem

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Sprawozdanie z pola walki…

Wszystkim Wam bardzo dziekuję

wracając do tematu, to zamist coraz bardziej być pozytywnie nastawiona , to trace nadzieje, owszem tempka ładna, ale przypadła na dni kiedy jest najwieksze stezenie progesteronu w organizmie, pozatym sluz wczoraj i przedwczoraj jajkowy, ale mało, dzis juz nie ma go wcale, no i na dodatek piersi przestały boleć….no to tyle z pola walki na dziś…..
…..chyba jednak sie spozniliśmy…..

Ania – 34 cykl

wiola777 Dodane ponad rok temu,

Re: Sprawozdanie z pola walki…

Wcale się nie spóźniliście , nie myśl TAK!!!!! , tylko chociaż na troszkę zapomnij o tych schizach , żyj narazie spokojnie , będzie odpowiedni moment to pójdziesz na bete i wszystko się wyjaśni . Wiem że to trudne ale chociaż spróbuj , tymi piersiami i śluzem się nie przejmuj , nie u wszysykich Nas cykle i początki ciąży przebiegają książkowo , może akurat to oznacza…nie nie może -NAPEWNO , ale nie zapeszajmy , Głowa do góry i troszkę się uśmiechnij bo czuć że jestes smutna

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Sprawozdanie z pola walki…

Wiolla dziekuje
nie jestem smutna, po prostu szkoda mi bedzie tych pieknych jajek, ale jak sie nie uda w nastepny cyklu wychoduje 3

Ania – 34 cykl

wiola777 Dodane ponad rok temu,

Re: Sprawozdanie z pola walki…

Aneczko Napewno wyhodujesz 3 a może i 4 , ja po stymulacji wyhodowałam najwięcej 3 jajeczka ale później dominujace były 2 lub innym razem 1 , a tak to zawsze hoduje po jednym :(i co i tak nic z tego , pomimo że wszystkie wyniki prawidłowe) .
Ten cykl nie jest stymulowany i staram się tak intensywnie nie myśleć ……. , byłam na kontroli u gina wczoraj (11dc) stwierdził że jest piękny pęcherzyk i to bez stymulacji także naprawde sukces!!!!!!! , jutro mam iść do kontroli czy pękł , jak nie to poda pregnyl , mojemu M nic nie mówię bo mieliśmy wyluzowć , nie myśleć tylko o ciąży (już to się ciągnie tak długo ) , ale Ty czekasz na ten swój SKARB znacznie dłużej i zasługujesz na to żeby mieć tą swoją ukochaną kruszynkę , będziesz Ją miała , jak nie ten cykl to następny , ważne że coś się ruszyło w tej Twojej stymulacji
Pozdrawiam

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Chyba nie będzie schizowania

Wiolla trzymam kciuki za Twoj cykl

No i jest tak jak przypuszczałam, piekna tempka przypadła na najwieksze stezenie progesteronu w organizmie, ale to tobrze, bo to by oznaczało że hormonki odpowiednio pracują (zresztą z tonami leków chyba muszą ) jednak w tym cyklu skonczy sie pewnie na radosci z owulki i nadzieji na kolejny cykl, od wczoraj tempka utrzymuje tendencje spadkową …..czekam dalej

Ania – 34 cykl

wiola777 Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba nie będzie schizowania

Hormonki napewno zaczęły pracować i pracują nadal , masz dowód na to że miałaś owulację, a u Ciebie to duży PLUS. Nie chcę Tobie podpowiadać bo to następna schiza , ale w poniedziałek możesz zrobić bete , napewno już wyjdzie , żebyś już się mogła pewnie cieszyć lub cierpliwie czekać na następny cykl , który byłby zapewne 100%.
Jejuś dosłownie widzę to jak się męczysz ( ciągłe myśli nawet w nocy , mierzenie tempki …..itd. ) Z twojego wykresu widzę że to 11dc , to napewno beta wyszła by teraz ale poczekaj do poniedziałku i zrób
Pozdrawiam i oczywiście trzymam kciuki:)

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba nie będzie schizowania

W odpowiedzi na:


ciągłe myśli nawet w nocy


tak to chyba aż nie
A betki nie zmierzam narazie robić, jesli @ nie przyjdzie mam zamiar 26.05 ujrzeć dwie krechy

Ania – 34 cykl

wiola777 Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba nie będzie schizowania

No w takim Dniu nie może być inaczej , tylko dwie , nieważne jakie ale dwie krechy
Powodzenia

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: Chyba nie będzie schizowania

i tempka znowu w górze!!!
piekny spadeczek hmmmmmmmmm
~~~~~~~~~~~~~******************

aneczka23 Dodane ponad rok temu,

A jednak nie będzie schizowania

Ano chyba może, wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują na @,
– od 3 dni boli brzusio
– dzis straszliwy bół głowy
– tempka po pielnym skoku, teraz powoli ale jednak idzie w dół
na plus pozostaje tylko bol piersi ktory od chyba 2 dpo jest, raz słabszy raz mocniejszy zwlascza wieczorami…..
prawde powiedziawszy, to izastanawiam sie co z kolejnym cyklem, moj ginio przyjmuje tylko w poniedzialki, a za tydzien juz bedzie za pozno na clo, wiec zostaje mi wcisnac sie na jutro

Ania – 34 cykl

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: A jednak nie będzie schizowania

aneczka jak nie teraz to nastepnym razem! najwazniejsze że jajka rosna i pękają ale wciaż potrzymam kciuki!

Znasz odpowiedź na pytanie: Nocne podglądanko?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wiek przedszkolny
jak podać leki homeopatyczne-po jedzeniu?
czytałam ze leki homeopatyczne powinno podawać sie jakiś czas przed/po posiłku, ale w ulotce leku nie ma nic napisane. Na pewno te, które korzystają z tych leków czesto pomogą mi
Czytaj dalej
Dla starających się
Badanie prolaktyny???
Bardzo proszę Was o pomoc. Jestem w drugim dniu cyklu i chciałabym zrobić sobie badania hormonalne. Na jakie hormony i w jakich dniach cyklu powinnam się zbadać aby rozpoznać dlaczego
Czytaj dalej