5 maja Warszawa

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)
  • Autor
    Wpisy
  • #15873

    veraprima

    nie checie na privie ok rozumiem proponuje 5 maja po długim weekendzie, poniedziałek 19 miejsce możecie wybrać bo się nie znam na pabach komu pasuje niech wstawia jakieś propozycje

    Niestety nigdy tak nie bedzie że wszystkie bedą mogły, czekam na odpowiedzi, pozdrawiam

    Wera

    #231492

    tysia

    Re: 5 maja Warszawa

    no dobra to bede pierwsza, ktora cos zaproponuje 🙂
    ja co prawda tez sie nie znam na pubach, dlatego proponuje sie zebrac, gdzies na dworku w centrum, moze np. pod restauracja Pizza Hut i KFC (w centrum), a dopiero stamtad gzies sie udac ?
    no nie wiem sama to tylko propozycja
    a mnie caly czas nurtuje jak sie rozpoznamy ???
    moze sie umowimy, ze kazda przyjdzie z gazeta w reku (oczywiscie taka sama) moze byc ?
    pozdrawiam
    [i]Tysiaczek

    Tysiaczek



    #231493

    veraprima

    Re: 5 maja Warszawa

    jak najbardziej a gazeta dobry pomysł któras z dziecko, rodzice !!!

    #231494

    igaaga

    Re: 5 maja Warszawa

    Super
    5 maja to dobra data. Tylko ja moge najwczesniej o 18:50 🙁 Czy to nie za późno dla Was? W garści (i może w brzuszku??) będę miała Dziecko.

    Edek

    #231495

    joannag

    Re: 5 maja Warszawa

    ja też nie do końca jestem bywalczynią pubów, ale myślę, że łatwiej jest umówić się na miejscu, bo tak jak któraś się spóźni, to nic się nie stanie, a tak to nie wiadomo ile stać i czekać…..
    czyli rozumien, że w grę wchodzi godz. 19 – ok, wcześniej polażę soie po sklepach:)))))

    pozdr.
    Aśka

    #231496

    tysia

    Re: 5 maja Warszawa

    ja koncze prace o 17, czyli okolo 17:30 moglabym byc w centrum – wiec tez troszke czasu do 19 mam 😉
    no dobra jesli jednak chcecie sie umowic na miejscu to jedynym pubem jaki znam jest TONIC na Marszalkowskiej.
    a jesli w gre wchodzi jakies inne konkretne miejsce to ja poprosze o mapke
    [i]

    Tysiaczek



    #231497

    moniaz

    Re: 5 maja Warszawa

    Ok. 19.00 byłoby dobrze bo 5 maja mam jeszcze wizytę u gina , ale chetnie sie pojawię. Czy ktoś zna pub „PEPERS” na ul. Kruczej. Może tam? Pozdrawiam Monika

    #231498

    magie

    Re: 5 maja Warszawa

    Ja się też melduję. Rozumiem, że znak rozpoznawczy gazeta DZIECKO, ale gdzie w końcu, bo ja też nie wyznaję się na knajpach w centrum?

    [i]magie
    TEMPERATURKI

    #231499

    igaaga

    Re: 5 maja Warszawa

    Super dziewczyny – jest nas już 5 ( Wera, Tysiaczek, MonikaZ, Magie i ja). Przemyslmy sobie moze te PUBY przez weekend. Wiem, że przy Jackpocie na Marszałkowskiej jest taka pubiarnio kawiarnia – jest tam miło i przyjemnie. Stoliki nie sa duze, ale najwyżej zsuniemy 🙂
    Dziewczyny z Warszawy i okolic….odzywajcie sie!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    Edek

    #231500

    magie

    Re: 5 maja Warszawa

    Nie zapominaj o JoannieG – ona też zadeklarowała chęć spotkania się!

    [i]magie
    TEMPERATURKI



    #231501

    igaaga

    Re: 5 maja Warszawa

    Przeprasza…..No jasne jeszcze ASIA, wiec jest nas 6. Asiu – przepraszam 🙂

    Edek

    #231502

    joannag

    Re: 5 maja Warszawa

    o buuuuuuuuuu, właśnie ……….. a ja??????
    dzięki, magie 😉

    pozdr.
    Aśka



    #231503

    igaaga

    Re: 5 maja Warszawa

    Asiu

    jeszcze raz przyjmij moje przeprosiy 🙂

    Edek

    #231504

    joannag

    Re: 5 maja Warszawa

    :)))))))))))
    to do zobaczonka!!!

    pozdr.
    Aśka

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close