co to moze byc?

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)
  • Autor
    Wpisy
  • #60532

    Anonim

    Dzisiaj synek obudzil sie z lekka goraczka ok. 37,3C, potem temperatura skoczyla do 37,7C, a po poludniu do 38,3C.
    Maly nie ma zadnych innych objawow, ani kaszlu, ani katarku… Je normalnie, pije normalnie, bawi sie chetnie, chociaz widac, ze meczy go temperatura. Teraz spi od godziny.
    Nie bylismy u lekarz, bo przychodnia zamknieta. Lekarka, po rozmowie telefonicznej, nie uspokoila mnie, nie zasugerowala zadnej choroby, kazala jedynie obserwowac i w razie niepokojacych objawow jechac na pogotowie.
    Macie moze jakies sugestie, co to moze byc?

    colora + Szymonek (22.10.03)

    #771528

    ewa250

    Re: co to moze byc?

    a mial trzydniowke? jesli nie to moze to ona. najpier goraczka jakies 3 dni potem wysypka

    Ewa i 1,5 roczny Jaś



    #771529

    cat

    Re: co to moze byc?

    Ponieważ ostatnio to przerabialiśmy obstawiałbym trzydniówkę. Jeśli po 3 dniach gorączki pojawi się wysypka to prawie na pewno to. Podawaj tylko coś na zbicie gorączki (może być bardzo wysoka – u nas do 39 stopni).

    Kasia i…

    Łukasz i Karolinka [~03.03.05]

    #771530

    cait

    Re: co to moze byc?

    Może zęby?


    Cait + Alka (15 stycznia 2003)

    #771531

    Anonim

    Re: co to moze byc?

    trzydniowki jeszcze nie przechodzil. dzieki za odpowiedz, mam nadzieje, ze temperatura nie bedzie wiecej rosla, bo chyba umre z niepokoju…

    colora + Szymonek (22.10.03)

    #771532

    Anonim

    Re: co to moze byc?

    zabki chyba raczej nie, mam 16, piatek chwilowo sie nie spodziewam:)
    obserwujemy synka, moze to rzeczywiscie trzydniowka, okaze sie za kilka dni.

    colora + Szymonek (22.10.03)



    #771533

    wyki

    Re: co to moze byc?

    u nas tak bezobjawowo i temperaturowo niestety przebiegała angina:( ale mam nadzieję że to jednak trzydniówka…

    Monika i Iza 19 miesięcy

    #771534

    agus-25

    Re: co to moze byc?

    Jak temeperatura wzrośnie ponad 38,5 to podaj jakiś paracetamol. W razie wysokiej gorączki jak dziecko będzie całe bardzo gorące to zrób mu chłodną kąpiel. To moze być trzydniówka, myśmy przez to przeszli niedawno ale do tego dołączyła nam infekcja gardła , nic nie jadł i nie pił prawie przez 3 dni, normalnie koszmar.

    Agus i Kamilek (24.03.2003)

    #771535

    mamasebunia

    Re: co to moze byc?

    Trzydniówka? Jeśli tak to będzioe po trzech dniach wysypka.

    Iwona i 22 m Sebuś

    #771536

    planetka

    Re: co to moze byc?

    Ja też bym stawiała na trzydniówkę. U nas temperatura dochodziła nawet do 39,5 oC… Daj znać, jak coś będziesz wiedziała.

    Planetka, Ola (05.10.2003) i Ktoś (25.05.2005)



    #771537

    Anonim

    Re: co to moze byc?

    W niedziele pojechalismy z mlodym na pogotowie, bo goraczka byla dosc wysoka i wolalam, zeby obejrzal go lekarz. Na pogotowiu jakas lekarka po osluchaniu dziecka stwierdzila, ze nic mu nie jest i ze to pewnie trzydniowka.
    Coz…
    Wczoraj minal trzeci dzien, Szymek czul sie lepiej, goraczka juz nie byla taka wysoka. Mialam nadzieje zobaczyc rano na ciele wysypke, ale nic z tego.
    W koncu poszlam dzisiaj z mlodym do naszego zaufanego lekarza i okazalo sie, ze to zapalenie gardla. Fakt, ze organizm sam zwalczyl, bo goraczka juz nie rosnie, ale nie byla to trzydniowka. Obedzie sie chyba bez antybiotyku, jezeli oczywiscie temperatura juz nie skoczy.

    colora + Szymonek (22.10.03)

    #771538

    ala09

    Re: co to moze byc?

    my to mielismy 2 tygodnie temu- najpierw goraczka, wysoka, oprocz tego zadnych innych objawow, balam sie czy to nie grypa, wzielismy malego do lekarza stwierdzil ze rozyczka. po kilku dniach pojawila sie wysypka. maly nie chcial jesc jak chorowal ale poza tym juz calkowicie wrocil do zdrowia (wlasciwie po 5 dniach) czego i wam zycze.
    jesli bedziesz podawac leki na zbicie temp. pamietaj ze ona po kilku godzinach znow sie pojawi. goraczka jako taka jest czyms pozytywnym, znakiem ze organizm walczy.
    ala i adrian 17 miesiecy



    #771539

    planetka

    Re: co to moze byc?

    Z lekarzami to też nie wiadomo…

    Od poniedziałku rano Ola miała wysoką gorączkę (nawet do 39,5oC), ale jakoś się niespecjalnie przejęłam, bo podejrzewałam, że idą dolne czwórki. Co prawda górne już ma i obyło się bez takich sensacji, więc dla spokoju sumienia wezwałam lekarza. Pan doktor stwierdził, że żadne zęby nie idą, tylko że mała ma zapalenie gardła. Wczoraj po południu już temperatury nie było, za to wieczorem pojawiła się dolna lewa czwórka. Dobrze, że nie wykupiłam antybiotyku, który zapisał lekarz, bo bym tylko bez sensu faszerowała dziecko jakimś świństwem. No comments…

    No i coraz bardziej wierzę w swoją intuicję…

    Planetka, Ola (05.10.2003) i Ktoś (25.05.2005)

    #771540

    Anonim

    Re: co to moze byc?

    Powiem Ci, ze ja juz zglupialam do reszty.
    Wczoraj wieczorem u Szymka pojawila sie na nogach wysypka, dzisiaj z nog juz zniknela, za to pojawila sie na plecach i brzuchu i widze ze powili zaczyna pojawiac sie za uszkami. W takim razie, to chyba jednak byla trzydniowka, a zapalenie gardla wystapilo dodatkowo. Zreszta z tego, co sie juz naczytalam, przy trzydniowce czesto wystepuje zapalenie gardla. Dobrze, ze wczesniej nie poszlam z mlodym do naszej lekarki, bo by nam antybiotyk zaaplikowala…:(

    colora + Szymonek (22.10.03)

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close