czy ktoś wie ????

Dziewczyny, bardzo nurtuje mnie moja ostania sytuacja z Luteiną (to to samo co Duphaston)…………
………ponieważ nie miałam @ (a był to już 44 d.c.) miałam brać Luteinę przez 10 dni i potem czekać na ewentualną małpę (bądź – nie, a wtedy wiadomo co by to oznaczało – parawdopodobnie ciąża) …………ale niestety, @ pojawiła się po spożyciu 3-ech tabletek !!!!!!!!!!!

więc ja już nic z tego nie rozumiem !!!!!!!!!!!!!…….
……..ostatnio w jednym z postów jedna z forumowiczek (“reniferek”) napisała:
“Duphaston (i Luteina) ma działanie jak progesteron, więc dopóki jego poziom nie spadnie nie będzie małpy – stąd wydłużenie cyklu. Malpiszonek zazwyczaj pojawia się po ok. 3 dniach od odstawienia duphastonu.”

Wg “reniferka” małpa pojawi się dopiero gdy poziom progesteronu spadnie, a jakim cudem on spadł u mnie, skoro ładowałam go w siebie w postaci tabletek ????????? nie wiem czy wiecie o co mi chodzi……ale gdyby któras mi wyjaśniła dlaczego u mnie tak się stało byłabym wdzięczna. Może któraś z Was też tak miała jak ja ??? czy to oznacza, że coś jest nie tak z moim organizmem ? z moimi hormonami ???? POMÓŻCIE !!!!!!!!!!!!!

pozdrawiam
violka

3 odpowiedzi na pytanie: czy ktoś wie ????

jo302003-09-15 05:51:31

Re: czy ktoś wie ????

Hej, luteina, duphaston, provera, orgametril to wszytko bardziej i mniej syntetyczny progesteron, który jest niezbędny do zmiany struktury endometrium a także do jego wzrostu – to z kolei prowadzi do umożliwienia zagnieżdzenia sie zapłodninego jajeczka bądź – jeśli takiego brak – do naturalnego złuszczenia sie ..co w praktyce jest @:)
ten proces powinnien być naturalny, niestety przy zaburzeniach owulacji, hormonki szaleją i często dochodzi do zastoju spowodowanego z byt niskim poziomem progesteronu:( – nic nie rosnie i nie ma sie co złuszczać:( – stąd leczenie..
czasami tak jest ze trzeba jedynie wspomóc naturę..stąd czasem kres po 3 dniach czasem po 3 tabl. – zależy to od Twojego (zmiennego) wzrostu tego hormonu..mam nadzieję ze teraz wiesz juz wszystko ..serdecznie Cie pozdrawiam – Jo

Serdecznie pozdrawiam – Jo

reniferek2003-09-15 06:30:26

Re: czy ktoś wie ????

Violu!
Intencją lekarza przy aplikowaniu duphastonu czy luteiny jest to co napisałam. Jakkolwiek sama miałam sensacje po zażyciu duphastonu (krwawienie/plamienie w 2 dniu brania duphastonu – w 21dc – przy normalnych 28-29 dniowych). Pojawił się mój post z pytaniem na ten temat ok. miesiąc temu.
Nie uzyskałam informacji na pytanie “dlaczego?” od lekarza, który przepisał mi duphaston (!!!) – zmieniłam lekarza.

Renata
[Zobacz stronę]

ami72003-09-15 09:09:20

Re: czy ktoś wie ????

Nie wiem, czy coś pomogę, ale mi gina kazala brać luteinę, mimo że nie mam kłopotów z owu – tak na wszelki wypadek. Powiedziała, że jeśli doszło do poczęcia to luteina zapobiegnie wczesnemu poronieniu, które może spowodować zbyt mała ilość ciałka żółtego, ale jesli nie doszło – to po odstawieniu pojawi się @ Pozdrawiam…

ami7
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: czy ktoś wie ?????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wszystko o porodzie
w ktorym momencie prosic o ZZO?
Kolezanka mowila mi ze lekarz na poczatku porodu okresla, o ktorej mniej wiecej godzinie dziecko sie urodzi (prawda to?) . Powiedziala mi tez ze najlepiej poprosic o ZZO na 4
Czytaj dalej
Dla starających się
Do JoannyG-URODZINOWE ZYCZENIA !!
15 wrzesień 2003 Asiu ! Najlepsze Życzenia z Okazji Specjalnych 30-stych Urodzin śle Ci wraz z Naj Najlepszymi Życzeniami spełnienia wszystkich marzeń, a szczególnie jednego forumowa koleżanka. Pamiętaj, najlepsze zaczyna się po
Czytaj dalej