mustela czy cepan

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #22601

    martato

    Chodzi mi o walke z powstalymi juz rozstepami. Wiem ze nie mozna ich juz zlikwidowac ale rozjasnic i moze troszke zmniejszyc. Czy mustela na blizny i rozstepy jest rzeczywiscie taka dobra, tzn nie tylko rozjasnia ale i splyca rozstepy, czy rownie dobrze mozna stosowac smierdzacy ale tani cepan , czy tez efekt bedzie identyczny nawet jak sie nie bedzie stosowalo kremu, bo z czasem rozstepy przeciez same sie rozjasniaja. I jeszcze pytanie czy cepan mozna stosowac bedac jeszcze w ciazy czy zaczekac z tym na czas po karminiu maluszka?

    Marta (8.09.03)

    #308686

    martato

    Re: mustela czy cepan

    no to widze, ze nikt mi nie potrafi pomoc 🙁

    Marta (8.09.03)



    #308687

    justyna76

    Re: mustela czy cepan

    NIe mam pojęcia Martuś:((( ja w ciązy stosuję Mustele i słyszałam o niej dużo dobrego a o Cepanie nic:((( ostatnio coś wspominała Barbetka:)))
    może zobacz na polecam/odradzam? albo spytaj mamuś już po porodzie:))) sama jestem ciekawa!!!:)

    Justyna i Maleństwo 11.09

    #308688

    barbetka

    Re: mustela czy cepan

    Ja zaczęłam używać Cepan. Znalazłam w necie info że jest świetny na rozstępy… Opinię tą wystawili kulturyści. A oni miewają kolosalne rozstępy (sama widziałam)
    Tylko ma wade… smierdzi!!!!!!! Paskudnie śmierdzi!!!!! Kosztuje ok 10 zł w aptekach.
    Dużo kobiet stosuję mustele, która jest podona świetna… mnie przeraża jej cena ok. 70- 80 zł :(((

    Basia & Tajemnicze Maleństwo (11.09.2003)

    #308689

    martato

    Re: mustela czy cepan

    no wlasnie cena jest druzgocaca, ale moze jest na tyle rewelacyjna ze warta swojej ceny, no bo jesli nie az tak to moze cepan wystraczy

    Marta (8.09.03)

    #308690

    martato

    Re: mustela czy cepan

    no wlasnie sie spytalam i czekam na odpowiedz 🙂

    Marta (8.09.03)



    #308691

    melanie

    Re: mustela czy cepan

    Martus ja chyba jestem za Mustela intensive action – nie probowalam tego drugiego srodka wiec nie moge nic na jego temat powiedziec 🙁 Mustela pomogla mi zmniejszyc wizualnie rozstepy – sa wezsze i znacznie plytsze ze juz nie wspomne o kolorze 🙂 Jedyna przerazajaca rzecza faktycznie jest cena jak i stosunkowo niewielkie opakowanie. Jedno musze przyznac ze zel ten jest w miare wydajny uzywa sie go niewielkie ilosci poniewaz ladnie sie rozsmarowuje na skorze a co najwazniejsze nie smierdzi 😉 Obecnie uzywam mustela double action – majac dosiwadczenie po ostatniej ciazy wole chuchac na zimne i od poczatku sie zabezpieczyc… Uwierz mi rozstepy mialam koszmarne (niektore na kilka cm szerokie) 🙁 …

    Melanie i kruszynka (19 marca)

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close