Na wiosnę będziemy szpileczki- Jesień 2012

Zapraszam do nowego wątku
proszę o przyszpilenie

Strona 3 odpowiedzi na pytanie: Na wiosnę będziemy szpileczki- Jesień 2012

koralowa Dodane ponad rok temu,

Zjadłam ciacho ale tylko połowę porcji :Hyhy: za to na fitnessie instruktorka chyba wyczuła że mam nadmiar kcal do zrzucenia i dała nam tak popalić jak nigdy co mnie akurat wyjątkowo cieszy :Hyhy: Póki co zjadłam dzisiaj ok 1100 kcal i nie ssie mnie jeszcze z głodu, ale zjem dwie kromki na kolację co by po 21 się nie rzucić na jedzenie 😉
Aaa to przy karmieniu piersią nie masz co się katować 😉 Ja zaczęłam dietę we wrześniu a mój młody w kwietniu skończył rok :Fiu fiu: karmiłam go do świąt Wielkanocnych także przez parę miesięcy się zbierałam z dietą 😉
Kurcze fajne takie zajęcia- u nas takich brakuje 🙁

snoopy Dodane ponad rok temu,

u mnie dzisiaj znowu więcej 🙁
65,4
waga mi skacze

ale nie dam się

witam nowe dziewczyny! kciuki dla wszystkich i gratulacje dla wytrwałych

u mnie na wsi też brak zajęć
aerobic jest
ale ostatnio w te dni co jest ja jestem w pracy 🙁

su Dodane ponad rok temu,

u mnie dzisiaj 65…..obym wkońcu zeszła poniżej tej wagi….

koralowa Dodane ponad rok temu,

Ja się nie ważę do następnego tygodnia, rozkręca mi się okres :Foch: czyli jem jak świnka, ważę jak zawsze nawet 3 kg więcej niż normalnie- tak mi się woda zbiera 🙁 Więc by się nie denerwować poczekam aż @ sobie pójdzie 😀

tygryska Dodane ponad rok temu,

hej, to ja tez sie przylacze:)

pokrotce historia wagi wyglada tak, ze po porodzie (styczen 2010) zostalam z waga 68kg, czyli 7kg na plusie w stosunku do wagi tuz sprzed ciazy

z kolei te 61kg to bylo o 5kg za duzo w moim odczuciu – 56kg wazylam przez wiekszosc studiow i kilka lat po, najlepiej czulam sie we wlasnym ciele jak kiedys w wakacje spadlam do 54 ale to bylo przy pracy na 1.5 etatu z czego te pol to bylo bieganie z drinkami w barze wiec tak jaby 5 godzin fitnessu 4 razy w tygodniu 😉 eh to byly czasy 🙂

tak czy siak, 68kg w 2010 to bylo zdecydowanie za duzo i trzeba bylo cos z tym zrobic ale przez pierwsze poltora roku zdolalam ograniczyc (albo raczej, zracjonalizowac) jedzenie tylko na tyle, ze spadlo o 2kg

w lipcu ubieglego roku zaczelam ograniczac moje slabosci, czyli chipsy i slodycze oraz zrobilam diete ONZ i w 2 m-ce zeszlam do 64kg

i waga stanela… bo ja nie lubie diet :p w zyciu zrobilam tylko dwie – kopenhaska i ONZ, pierwsza byla tragiczna i nic nie dala, druga byla ok i waga po niej sie utrzymala

zawsze podobala mi sie dieta SB ale za malo mam weny/czasu/ochoty/dyscypliny (niepotrzebne skreslic), zeby sie w taka dlugofalowa diete ladowac… chociaz moze kiedys do niej dojrzeje, zobaczymy :p

latem jednak doszlam do wniosku, ze dosyc tego srania po krzakach na naszym obozie i skoro nie dieta to cwiczenia, jakos trzeba sie wziac za siebie i za te faldki tluszczu, bleh

zakupilam plyty dvd z cwiczeniami bo tylko w domu moge cwiczyc i zaczelam jakies 6 tygodni temu

z 63.5 zeszlam na 61.1 w ciagu 4 tygodni, od dwoch tygodni zrobilam sobie niezamierzona przerwe w cwiczeniach ale waga nie poszla do gory mimo ze nie stosuje zadnej diety 😉 teraz czekam tylko az wydobrzeje (przeziebienie mnie zlapalo) i mam nadzieje po niedzieli wrocic do cwiczen, rozejrze sie tez za jakims dopalaczem, moze cos z jagod acai? cos co by dalo energetycznego kopa, zeby o 6 rano zwlec sie z lozka i przez 53 minuty intensywnie cwiczyc 🙂

aha, te cwiczenia sie nazywaja slim in 6 ale ja nie jade wedlug rozpiski, ktora oni tam zalecaja bo moj rozklad dnia pozwala mi tylko na poranna sesje cwiczen, a mimo to efekty przeszly moje oczekiwania – znienawidzone “tyloboczki” czyli oponki na nerkach zniknely w ciagu 2 pierwszych tygodni! jakbym sama nie widziala to bym nie uwierzyla 😀

prawda jest niestety taka, ze w moim przypadku trzeba podkrecic przemiane materii bo zadna dieta mi nic nie pomoze przy moim siedzacym trybie zycia a od samego siedzenia tez sie tyje, niestety 😉

su Dodane ponad rok temu,

64,9 dzisiaj- oby to nie był chwilowy spadek…………

vieta Dodane ponad rok temu,

Nie wykreślajcie mnie……

mam nadzieję, że się zmienię…
i zaskoczę siebie

dora Dodane ponad rok temu,

U mnie znowu pół kg mniej. Szału nie ma, ale powoli do przodu. Od przyszłego tygodnia fitness 3 x w tygodniu. Mam nadzieję, że waga będzie spadać jeszcze szybciej. Spróbuję też ograniczyć wieczorne podjadanie.
vietka! No miałaś mnie pilnować, a Ciebie tu nie ma! Gdybyś kopała mnie regularnie w zadek, to miałabym już 8 a nie 4 kg mniej! 😉 No i ja kopałabym Ciebie.

deborah Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Dora:U mnie znowu pół kg mniej. Szału nie ma, ale powoli do przodu. Od przyszłego tygodnia fitness 3 x w tygodniu. Mam nadzieję, że waga będzie spadać jeszcze szybciej. Spróbuję też ograniczyć wieczorne podjadanie.
vietka! No miałaś mnie pilnować, a Ciebie tu nie ma! Gdybyś kopała mnie regularnie w zadek, to miałabym już 8 a nie 4 kg mniej! 😉 No i ja kopałabym Ciebie.

uuuuu
3 razy w tygodniu fitnes to szybko będą efekty

a ja oprócz tego ze się tu do was “zapisałam” nic jeszcze nie zrobiłam
no, ściągnęłam 1 część slim in 6
i zaraz się zważę na początek

koralowa Dodane ponad rok temu,

Witajcie 🙂 U mnie mały zastój z dietą i liczeniem kalorii i przede wszystkim ćwiczeniami, pochorowałam się i byłam jedynie we wtorek na fitnessie, środowa zumba odpadła 🙁 Ogólnie się trzymałam i jadłam pewnie niecałe 1000 kcal dziennie, ale @ mi się rozkręciła i wczoraj jak małe prosie wsuwałam chipsy :/ noo nic, jak @ się skończy wreszcie wracam do diety i ćwiczeń, chce również zacząć ćwiczenia chodakowskiej, ćwiczyłyście może? możecie polecić? widziałam efekty na facebooku i jestem w ogromnym szoku!

snoopy Dodane ponad rok temu,

właśnie zjadam ostatni kawałek tortu kasetowego
31-go starszak mój miał urodziny i od tego dnia obżeram się
i nadrabiam do to zgubiłam 🙁 :Wstyd:

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Deborah:uuuuu
3 razy w tygodniu fitnes to szybko będą efekty

Ja tam nie wiem… Sama chodze trzy razy w tygodniu na spinning i naprawde sie tam poce i jak na razie efektow brak. Dieta musi byc, niestety… Jak Vieta – codziennie mam nadzieje, ze sie zmienie 😀
Ale wlasnie ide gniesc ciasto na kolejne ciasteczka (dziewczynki na mnie wymuszaja) i moja slaba silna wola nie da mi nie sprobowac…

marnat Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez koralowa:Witajcie 🙂 U mnie mały zastój z dietą i liczeniem kalorii i przede wszystkim ćwiczeniami, pochorowałam się i byłam jedynie we wtorek na fitnessie, środowa zumba odpadła 🙁 Ogólnie się trzymałam i jadłam pewnie niecałe 1000 kcal dziennie, ale @ mi się rozkręciła i wczoraj jak małe prosie wsuwałam chipsy :/ noo nic, jak @ się skończy wreszcie wracam do diety i ćwiczeń, chce również zacząć ćwiczenia chodakowskiej, ćwiczyłyście może? możecie polecić? widziałam efekty na facebooku i jestem w ogromnym szoku!

Ja nie zapisana do wątku. Choć chętnie bym się odchudziła, ale motywacji mi brak :Fiu fiu:

Ale odpisze na Twoje pytanie bo z Chodakowska ćwiczyłam cały październik.
Nie stosowałam diety, więc efekty nie były takie jak na pokazywanych na jej profilu zdjęciach.
Ale codziennie ćwiczenia naprawdę ładnie modelują brzuch, uda i pośladki.
Byłam bardzo zadowolona.
Najpierw kilka dni stosowałam 15 minutowy trening tych statycznych ćwiczeń, które są dostępne na jej stronie.
Potem ćwiczyłam z filmików z YouTuba z Pytanie na Śniadanie “Szok Trening”- baaardzo baaardzo go lubię.
Ćwiczenia przyjemne, wykonalne dla wszystkich 🙂
A potem kupiłam sobie płytkę i ćwiczyłam z płyty.
Ostatnio zachorowałam i odłożyłam ćwiczenia na bok… :Wstyd:

deborah Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jane:Ja tam nie wiem… Sama chodze trzy razy w tygodniu na spinning i naprawde sie tam poce i jak na razie efektow brak. Dieta musi byc, niestety… Jak Vieta – codziennie mam nadzieje, ze sie zmienie 😀
Ale wlasnie ide gniesc ciasto na kolejne ciasteczka (dziewczynki na mnie wymuszaja) i moja slaba silna wola nie da mi nie sprobowac…

to może nie masz zbyt dużo do zrzucenia?
wtedy wolniej się chudnie…..

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Deborah:to może nie masz zbyt dużo do zrzucenia?
wtedy wolniej się chudnie…..

Otoz to 😉 Zawsze najgorzej leci te 3-5 kg, wrrr…

dora Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jane:Otoz to 😉 Zawsze najgorzej leci te 3-5 kg, wrrr…
Właśnie, Jane! Ty chudzino! 🙂
Ja mam sporo do zrzucenia. 4 kg pozbyłam się tylko i wyłącznie dzięki ćwiczeniom (2 x w tyg.). Mam nadzieję, że ten trzeci raz w tygodniu pozwoli mi powoli zrzucać kolejne kilogramy.

vieta Dodane ponad rok temu,

Oj, no w moim przypadku w kwestii odchudzania: obiecanki-cacanki.

Głupio się przyznać, ale tak niestety jest..żadnym wzorem do naśladowania nie jestem.
Zdaje się, że to ja potrzebuję solidnego kopa w zad;)
Ty sobie dajesz radę! no i powiem tak: nie poddawaj się, bo jesteś wzorem dla mnie!
3xfit- BRAWO!!!

vieta Dodane ponad rok temu,

Oj, mam nadzieję, że sama siebie zaskoczę i Was też;)

mirka333 Dodane ponad rok temu,

wracając do wątku o szamponie, to fajna sprawa, ale chyba się łupież robi od niego, kolezanka mowiła, sama nie sprawdzałam

deborah Dodane ponad rok temu,

Zrobiłam sobie strażnika wagi. Ciężkie te początki, tak mi się nie chce ćwiczyć.
Inny postęp, to mąż pokazał mi jak kompa podłączyć do telewizora, więc będę mogła ćwiczyć z filmikiem.
Najgorzej zacząć. No i wagę ustaliłam, czyli zważyłam się, ale ze mnie grubasek, dosyć tego tłuszczu.
Jeszcze córce każę się obfocić w bieliźnie, żebym mogła potem oglądać postępy. Już tak kiedyś zrobiłam jak ćwiczyłam A6W. Nistety djęcia to już tylko historia.

deborah Dodane ponad rok temu,

W każdym razie zamierzam wykorzystać zimę, żeby wiosną już jakoś wyglądać…

koralowa Dodane ponad rok temu,

Witajcie kobitki po weekendzie 🙂 Jestem z siebie dumna, zjadłam wczoraj małą porcję lazanii, odmówiłam sobie kolacji i dziś zanotowałam spadek pół kilogramowy :Hyhy: porozciągałam się jeszcze troszkę wczoraj i dziś biorę się za chodakowską, mam nadzieję że ten mój przeklęty brzuszek uda się jeszcze wymodelować 😉
Wstawię Wam później moje zdjęcie porównawcze z września i dzisiaj, efekty są, nie powiem że nie 😉 Ale dalej zostaje mi te ponad 5 kg do I celu.
Deborah- powiem Ci że mnie te suwaczek bardzo motywuje, cieszy mnie każdy spadek na nim i gdy widzę że strzałka coraz bardziej zbliża się ku 65 kg mordka sama mi się cieszy z rana 🙂
Założyłam dzisiaj spodnie sprzed ciąży w rozmiarze małym 38 ( jak kupujecie w Housie spodnie to pewnie wiecie jak małe 38 oni robią :Fiu fiu:) iiii nie wypływał mi brzuch :Wow!:

bep Dodane ponad rok temu,

Od dziś siedzę w domu więc biorę się za siebie 😀 Bardzo mocno. Dramatu nie zanotowałam, ale 5 z przodu jeszcze nie widziałam. Jak bym się dalej tak prowadziła to prędzej ujrzałabym 7 jak 5.
Więc walczę 😀

deborah Dodane ponad rok temu,

No to ja dziś poćwiczyłam nareszcie.
W sumie 35 minut z wykorzystaniem Slim in 6.

koralowa czekam z niecierpliwością na zdjęcia, mnie takie rzeczy motywują
to 2 miesiące walczysz?

koralowa Dodane ponad rok temu,

Deborah, tak 🙂 Dokładnie to 12 listopada będę 2 miesiące, może uda mi się jeszcze dojść do tych 69 chociaż 😉
porównawcze z dziś, przepraszam Was za ten bajzel z tyłu, ale zdjęcia robię zawsze rano, a rano u nas wygląda jak po przejściu wichury 😉

vieta Dodane ponad rok temu,

Jestem..postanowiłam, że KONIEC
Przytyłam, więc proszę dopisać mi moj nowy start 86,5..obłęd..
Zaczynam ćwiczyć z Chodakkkowską, musze sobie sprawić jej płytki.

KoralowaSuper efekt!!! Jak ja chciałabym mieć Twój brzuch z września;)
DoraJestem..biorę się za siebie!

deborah Dodane ponad rok temu,

koralowa, ale widać zmianę!!!!!!!!!!!
ty to się już chyba na plażę szykujesz i upiększasz, bo za dużo to nie masz co zrzucać
ile masz wzrostu?

koralowa Dodane ponad rok temu,

jej dzięki dziewczyny za miłe słowa 🙂
hehe nie na plażę raczej nie- zwłaszcza z moimi rozstępami 🙁 a mama kupiła mi tak piękny strój dwu częściowy że aż serce pęka, ale może przy tych 65 jak do nich dojdę nie będą one aż tak widoczne 🙂
Mam 171 wzrostu 🙂
Poćwiczyłam dzisiaj 20 minut z Chodakowską i…lecę na Zumbę 😉 wolę chyba jednak te kręcenie bioderkami 😉

vieta Dodane ponad rok temu,

Oj, po tej ostatniej ciazy mam wszystko do kitu-rozstepy, zwis i tlusta

Samo zycie..
poszlabym sobie na aerobik

gosik Dodane ponad rok temu,

Koralowa – no widać efekty :Wow!:

ja znów przytyłam
nawet nie chcę na wagę włazić ….
mąż na długi weekend przyjechał i podtuczył mnie nieco :Foch:

deborah Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez koralowa:jej dzięki dziewczyny za miłe słowa 🙂
hehe nie na plażę raczej nie- zwłaszcza z moimi rozstępami 🙁 a mama kupiła mi tak piękny strój dwu częściowy że aż serce pęka, ale może przy tych 65 jak do nich dojdę nie będą one aż tak widoczne 🙂
Mam 171 wzrostu 🙂
Poćwiczyłam dzisiaj 20 minut z Chodakowską i…lecę na Zumbę 😉 wolę chyba jednak te kręcenie bioderkami 😉

Z rozstępów to mogłabyś być dumna na plaży. Oddałaś trochę urody dla dziecka/dzieci.
I wogóle się nie przejmuj tylko wkładaj strój dwuczęściowy.
Ja tam się nie będę czaić. Obym tylko z 10 kilo zrzuciła… Z resztą mąż nie chce mie oglądać w jednoczęściowym stroju.

korin Dodane ponad rok temu,

Hej,
można się wturlać ?
Wstydliwe dane na dole w suwaku , ktory mam nadzieję będzie zapierniczał 😉

Moje dbanie o prędkość suwaka -puchatka to mniej jedzenia, zero chleba, ziemiaków i słodycze w minimum , a ze sportu to nordiciem poganiam tłuszcz z mojego cielska.

Moja urzekająca historia…zapasienie do pierwszej ciąży i 93 kg na wadze, ciąża 100, po ciązy spadek do 80, zapasienie 93, ciąża, 102 kg, poród 87, teraz 79, 500 🙂 i walka walka 🙂

nie widać mojego suwaka , a buuuuu

deborah Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez korin:Hej,
można się wturlać ?
Wstydliwe dane na dole w suwaku , ktory mam nadzieję będzie zapierniczał 😉

Moje dbanie o prędkość suwaka -puchatka to mniej jedzenia, zero chleba, ziemiaków i słodycze w minimum , a ze sportu to nordiciem poganiam tłuszcz z mojego cielska.

Moja urzekająca historia…zapasienie do pierwszej ciąży i 93 kg na wadze, ciąża 100, po ciązy spadek do 80, zapasienie 93, ciąża, 102 kg, poród 87, teraz 79, 500 🙂 i walka walka 🙂

nie widać mojego suwaka , a buuuuu

hahaha fajnie napisałaś
pewnie że się wturluj
ja też się turlam 🙂
a ile masz wzrostu?

wygląda na to że teraz wagę masz najlepszą te 79 kg
ucieszę się jak zobaczę z przodu 7

korin Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Deborah:hahaha fajnie napisałaś
pewnie że się wturluj
ja też się turlam 🙂
a ile masz wzrostu?

wygląda na to że teraz wagę masz najlepszą te 79 kg
ucieszę się jak zobaczę z przodu 7

a ile mają małe wypierdki? 165 ….no mam wagę najlepszą…a były czasy ,że i 57 ważyłam, ale to były czasy zamierzchłe i w sumie wtedy dużo zdrowia zmarnowałam przy tym 🙁

a dlaczego moj straznik nie chcę się pojawić? którego mam wybrać na tej stronie z suwakami ?

dora Dodane ponad rok temu,

Ja jestem mały “wypierdek” 😀 – 161 cm wzrostu.

koralowa! Ale masz super brzuszek! Mojemu niestety daleko do ideału, ale już go w ciuchach nie widać spod mojego obfitego biustu i to też mnie cieszy. 🙂

A ja dzisiaj nie poszłam na jogę. 🙁 Mama mi się pochorowała i musiałam iść jej z odsieczą. I jeszcze szefa jutro na hospitację zaprosiłam, jakby mi było mało. Trzymajcie kciuki!

vieta! Fajnie, że jesteś! Małe kulki muszą się trzymać razem!

baniutka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez korin:a ile mają małe wypierdki? 165 ….no mam wagę najlepszą…a były czasy ,że i 57 ważyłam, ale to były czasy zamierzchłe i w sumie wtedy dużo zdrowia zmarnowałam przy tym 🙁

a dlaczego moj straznik nie chcę się pojawić? którego mam wybrać na tej stronie z suwakami ?

Korin wpisz tak:

powinno być widać

vieta Dodane ponad rok temu,

To ja dopiero mały wypierdek jestem:)
157cm
ale mi to nie przeszkadza i wturlalam się tutaj setny raz;)

Idę poćwiczyć, choć mocy mi brak.

deborah Dodane ponad rok temu,

korin co to za wypierdek 165 cm?
można mieć jeszcze 10 cm mniej…

vieta niezły masz cel
myślisz że da się go osiągnąć?

Ja to z 82 chcę narazie dojść do 70, ale powinnam ważyć nie wiecej niż 68 lub 66
to dla mnie cel realnie osiągalny
mam 168 wzrostu

ale ty sobie narzuciłaś prawie 30 kg!
uda się tyle osiągnąć na stałe?
no i chyba ze 2 lata to potrwa
dawno rodziłaś?, karmiłaś piersią?

korin Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Deborah:korin co to za wypierdek 165 cm?
można mieć jeszcze 10 cm mniej…

vieta niezły masz cel
myślisz że da się go osiągnąć?

Ja to z 82 chcę narazie dojść do 70, ale powinnam ważyć nie wiecej niż 68 lub 66
to dla mnie cel realnie osiągalny
mam 168 wzrostu

ale ty sobie narzuciłaś prawie 30 kg!
uda się tyle osiągnąć na stałe?
no i chyba ze 2 lata to potrwa
dawno rodziłaś?, karmiłaś piersią?
Witam po owsiance z otrebami 🙂

ale sie wczoraj wysoka poczułam 😉

Jak wstawic ten suwak do jasnej ciasnej?
edytuje sygnature , wklejam ten pierwszy kod ze straznikow, podgld jest, efektu nie ma w postach, czy to mozliwe?a jak wklejam te inne kody to jest co widac

Deborah poradz mi , bo kurna dzisiaj koniecznym jest widziec ten suwak caly dzien, na 17 ide na urodzinki i musi mi sie suwak wbic w lepetyne ,zeby reke hamowac prze dokladkami

grubaski Dodane ponad rok temu,

Witajcie:)

Znasz odpowiedź na pytanie: Na wiosnę będziemy szpileczki- Jesień 2012?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Gimnazjaliści przed sądem
Już jakiś czas temu słyszałam w tv o tej sprawie. Teraz sprawa ruszyła z miejsca [url]http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,12583951,Bez_precedensu__11_gimnazjalistow_przed_sadem_za_zniewazanie.html[/url] Popieram nauczycieli - może to jest sposób na bezkarne "dzieciaki" tylko... co w przypadku gdy sąd
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
hsg pomóżcie mam kilka pytań
witam dziewczyny w czwartek rano mam hsg na usg .Mam pytanie do dziewczyn które miały takie badanie czy to bardzo boli bo ja nie brałam znieczulenia ,wiec boje sie
Czytaj dalej