pytanie o FF

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #53638

    aneczka23

    zalogowalam sie, ale na maila przyszlo mi haslo ktore juz wczesniej zakladalo moj profil, nie wiem czy dobrze zrobilam, i czy mam zaznaczone czy pokaze mi owulacje, jak mam to sprawdzic
    , ten kalendarz jakis dziwny mi wyszedl

    Edited by aneczka23 on 2004/09/16 07:45.

    #686402

    Anonim

    Re: pytanie o FF

    Podawanie jakichkolwiek linków do Twojej strony osobistej mija sie z celem bo linki nam i tak wchodzą tylko na stronę logowania.
    Owulacje nie pokaże Ci wcześniej – bo to niemożliwe – program pokazuje owulację na podstawie tempertaur, śluzu i wszystkiego co rtam wpisujesz.
    Co toznaczy, że wyszedł dziwny – możesz mi ten wykres opisać?

    Albo zrób printscreen z kompa (zrzut ekranu. Nie wiem jakiego systemu używasz, jesli windowsół to mając właczony kalendarz to tym obrazku wykresu naciśnij na klawiarurze print scrn, zapisz to jako jpeg. Jeśli używasz linuksa, jak ja i nie umiesz to napisz a wyjaśnię Ci jak to zrobić) i wyślij mi na moj e-mail (chyba mam podany w profilu, ale jeśli nie to: [email]marzena@wrota.net[/email]) a ja obejrzę i postaram Cię pomóc.

    Marzena i Kubuś (3 latka 5 mies.) i nasze starania…



    #686403

    Anonim

    Re: pytanie o FF

    tutaj sa specjalistki w zakladaniu FF, wiec moze tam cos ci poradza. A skoro masz hasło, to go wpisz i załóż wykres.A co do owu;acji.jesli masz Vipa, czyli 30 dni, to on w nastepnym cyklu po przeanalizowaniu poprzedniego zaznaczy ci owulacje, czyli ten dzien, co teraz mialas.Ale mysle, ze sama dojdziesz do tego, kiedy masz owulacje i bedzi wszysko ok.FF zaznacza natomast owulacje po 3 wyzszych temperaturach, czyli juz po owulacji.Niestety, to program i nie zna twojego organizmu.

    31cykl/ 8po zabiegu

    #686404

    mkkafe

    Re: pytanie o FF

    aby wyslac linka do swojego wykresu zrob tak: najedz myszka u gory na zakładke sharing i wybierz opcje home page. I dopiero tam jest adres do Twojego wykresu, pod info Your Charting Home Page Web Address:Jesli nie masz utworzonej home page to daj maila, przesle Ci instrukcje.:)

    Monika (9 cykl) i Agatka 4l

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close