W ubiegłą niedzielę informowaliśmy Was o tym, że jedna z Warszawskich kawiarni ogłosiła na Facebooku, że od dziś będzie serwować kawę z kobiecym mlekiem. Dla entuzjastów takiego takiego trunku mamy złą wiadomość: to była prowokacja. Na szczęście, tym razem w słusznej sprawie.
Wpis dotyczący kawy z mlekiem kobiecym jest elementem kampanii społecznej rozbijbankmleka.pl, organizowanej na rzecz Fundacji Banku Mleka Kobiecego.
Do poprzedniego posta na Facebooku dodano oświadczenie, w którym czytamy:
Mleko mamy to więcej niż pokarm. Zamiast w kawiarni powinno być w banku mleka kobiecego. Czas szczerze powiedzieć, że informacja o naszej nowej ofercie została przygotowana na potrzebę kampanii społecznej rozbijbankmleka.pl, którą wspieramy na rzecz Fundacji Banku Mleka Kobiecego.
Trzeba przyznać, że pomysł na tę prowokację okazał się skuteczny. Informacja o tym, że mleko pochodzenia ludzkiego będzie serwowane w warszawskiej kawiarni przetoczyła się przez media lawinowo. Rozmawiano na ten temat przy porannej kawie w biurach (w naszym dość długo). Mimo, że większość osób „węszyła spisek”, to z pewnością udało się wywołać dyskusję. Internauci nie kryli swojego obrzydzenia tym pomysłem. Znalazły się jednak osoby, które miały ochotę spróbować tego superfooda.
Więcej na temat akcji dowiecie się z poniższego materiału wideo: