Ból nogi (uda)

Ostatnio zauważyłam, że jak siedzę dość długo (tryb pracy siedzący) to pobolewa mnie dość dokuczliwe lewe udo (tak jakby nerw, czy zyla) jak sadzicie? czy ktoras z Was ma cos podobnego? Moze takie dlugie siedzenie powoduje jaks niekorzystny ucisk? Bede wdzieczna za wasze opinie.

Agnieszka i Bartosz (28.06.03)

6 odpowiedzi na pytanie: Ból nogi (uda)

Dodane ponad rok temu,

Re: Ból nogi (uda)

Cześć Aga 🙂

Mam coś podobnego ……też boli mnie udo ….lewe….uczucie jakby pękały żyłki bardzo boli i jest choler…. dokuczliwe tylko że ja mam to i jak leże, siedzę i chodzę nie przez cały dzień ale mam najgorzej jest wieczorem to już boli mnie bardzo …….. mam nadzieję że tobie noga nie dokucza aż tak mocno

Pozdrawiam i pogłaskaj Bartoszka ode mnie Oki

Andzia 04.08.2003

malosia Dodane ponad rok temu,

Re: Ból nogi (uda)

Kup sobie magnez z wit B powinno pomoc.
Gosia i 34 tyg Maksio.

malosia

helenka Dodane ponad rok temu,

Re: Ból nogi (uda)

No wlasnie, zgadza sie z Malosia – magnez powinien pomoc. Przeparaty Magnefar B6 lub Magne B6. Ale tez pierwszy jest 1,5 razy tanszy. Ja biore od kiedy zaczela mi troche dretwiec lydka.

Helenka – przyszla mamuska
15. IV. 2003

agnes75 Dodane ponad rok temu,

Re: Ból nogi (uda)

Dzięki serdeczne za odpowiedzi. Lęcę do apteki po magnez, mam nadzieję, że pomoże. w sumie całkiem możłiwe, że mi go brakuje bo do tego drga mi powieka. pewnie dlatego że nei jadam mięsa (wiem, wiem, powinnam – ale nie lubię)

Agnieszka i Bartosz (28.06.03)

helenka Dodane ponad rok temu,

Re: Ból nogi (uda)

W takim razie bardziej polecam ten pierwszy, czyli Magnefar B6. Najpierw bralam Magne B6, ale dziewczyny na forum podpowiedzialy ze jest tanszy odpowiednik.

Helenka – przyszla mamuska
15. IV. 2003

gosia27 Dodane ponad rok temu,

Re: Ból nogi (uda)

Ja też mam podobny ból.Lekarz powiedział, że to ucisk na nerw kulszowy i niestety nic nie da się na to poradzic.
Pozdrowienia Gosia i Dzidziuś.

Znasz odpowiedź na pytanie: Ból nogi (uda)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
wstrzemiezliwosc a plemniki
Czy pare dni wstrzemiezliwosci ok4 przed seksem plemniki sa silniejsze??????Pytam, bo byl seks w 13 dc, a 15 była owu...Czy mogły przerwac w srodku?????Czy 3 dni po ewentaulanym zapłodnieniu
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Park wodny w Krakowie
Zajecia zaczynaja sie 15.03. Cena 192 zł za wejscie dzidziusia z 2 opiekunami. Karnet na 30 wejsc, raz w tyg w soboty o 11:30. Czy któras z WAS ma zamiar zacząc
Czytaj dalej