Chyba niedlugo dolaczymy do starajacych sie

Jak w tytule. Od zawsze wiedzialam, ze chce miec wiecej niz dwoje dzieci, Alex za 2 miesiace konczy 2 lata, wiec chyba starania czas zaczac! Wczoraj nie moglam spac, tak o tym myslalam. Maz w delegacji, dzis mu o tym powiedzialam przez telefon, a on na to, zebym poczekala z tym zachodzeniem w ciaze az on do domu wroci:D

Strona 2 odpowiedzi na pytanie: Chyba niedlugo dolaczymy do starajacych sie

niuunia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aaagatka:DWIE KRESKI!!!

No i na to właśnie czekałyśmy 😀

Gratulacjeeee

Życzę spokojnych i szczęśliwych 9 miesięcy i lekkiego porodu 😀

Ja też zazdroszczę 😀

goonia34 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aaagatka:DWIE KRESKI!!!

Super !!! Gratuluję !!! Trochę Ci zazdroszczę też 🙂

iwoonka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aaagatka:DWIE KRESKI!!!

OGROMNIASTE GRATULACJE!! 🙂 Zdowych 9-ciu miesięcy życzę! 😉
Ło matko… ale szybko 😉 Kolejna kobitka dopiero co zaczęła starania i juz hop i w ciąży!! Żeby tak wszyscy zaciążali na zawołanie to świat byłby piekniejszy 😉

amber Dodane ponad rok temu,

No gratuluję serdecznie 🙂
Ekspresowo się uwinęliście 🙂

nadii Dodane ponad rok temu,

Agatka ogromnie gratuluję :). Jak ja uwielbiam czytać takie posty!!!

A ja widzę, że my tutaj mamy stały team na staraczkach. Bo co jakaś nowa dziewczyna dołączy do nas, to raz, dwa, trzy i już zaciąża. A my nadal tu tkwimy…

ladybug Dodane ponad rok temu,

Dziewczyny, dzieki za mile slowa, ciesze sie, ze tak szybko uciekam ze starajacych sie, chcialabym Was wszystkie zabrac na oczekujace ze soba, czekam niecierpliwie, do uslyszenia

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Gratulacje, kochana!!!:)))))))))
To na kiedy termin?:)

jusi22 Dodane ponad rok temu,

GRATULACJE!!!

u nas była decyzja i już w nastepnym miesiacu 2 kreski:) czego życze wszystkim dzxiewczyna ze starajacych sie:) :):)

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aaagatka:Dziewczyny, dzieki za mile slowa, ciesze sie, ze tak szybko uciekam ze starajacych sie, chcialabym Was wszystkie zabrac na oczekujace ze soba, czekam niecierpliwie, do uslyszenia

Ja to w ogóle chciałam zaprotestować!! 😀
Jak tak w ogóle można na starajćych trzeba się trochę postarać a nie tak przelecieć przez ten dział!! 😀
Żart oczywiście!! Trzymaj się zdrowo i niech brzucho rośnie!! 🙂
A my tu się postaramy jeszcze trochę… trzeba limit wyrobić dla równego bilansu!! 😀 I niebawem dołączamy do oczekujących!! 🙂

ladybug Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ahimsa:Gratulacje, kochana!!!:)))))))))
To na kiedy termin?:)

Nie bylam u lekarza jeszcze,ale sprawdzilam w necie i wyszlo 4 marca

ahimsa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aaagatka:Nie bylam u lekarza jeszcze,ale sprawdzilam w necie i wyszlo 4 marca
No to zakładaj szybko wątek marcówek 2009:)

jaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aaagatka:Nie bylam u lekarza jeszcze,ale sprawdzilam w necie i wyszlo 4 marca

GRATULACJE!
Właśnie tu zajrzałam, żeby Ci napisać, że dojrzałam do decyzji o 2 dzidzi i chyba dołączę do Ciebie, a tu jednak nie… No chyba, żeby… Na najcudowniejszych pod słońcem wakacjach w Chorwacji też się z M nie oszczędzaliśmy, więc kto wie 😉 Za trzy dni powinna przyjść @… zobaczymy 😀
Bardzo się cieszę, że kolejna CZERWCÓWKA zaciążyła 🙂 Tak rzadko na nasz wątek zaglądasz, a tam taka piękna lista jest. No i mogłabyś się pochwalić dobrymi wiadomościami 🙂

aniap26 Dodane ponad rok temu,

Witam!Jestem tu pierwszy raz a już widzę, że ktoś ma takie myśli jak ja! Też mam już jedną cudowną córeczkę ma już prawie 4 latka i chyba nadszedł ten moment, że jestem gotowa na kolejne!Po prostu nie mogę przestać o tym myśleć!To już jest silniejsze ode mnie!Boję sie tylko, że za bardzo chcę i może się od razu nie udać

nadii Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniap26:Witam!Jestem tu pierwszy raz a już widzę, że ktoś ma takie myśli jak ja! Też mam już jedną cudowną córeczkę ma już prawie 4 latka i chyba nadszedł ten moment, że jestem gotowa na kolejne!Po prostu nie mogę przestać o tym myśleć!To już jest silniejsze ode mnie!Boję sie tylko, że za bardzo chcę i może się od razu nie udać

Witaj Aniap26. I tradycyjnie, życzę Ci szybkiego przejścia na oczekujące :).

paszulka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez nadii:Witaj Aniap26. I tradycyjnie, życzę Ci szybkiego przejścia na oczekujące :).

Ja też! 🙂
A w ramach podnoszenia na duchu…. przestać chciec tutaj się chyba nie da 😀 …. jeśli z Tobą wszystko ok to bez względu na chciejstwo uda się szybciutko!! 🙂 Czego życzę bardzo!! 🙂

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aniap26:Witam!Jestem tu pierwszy raz a już widzę, że ktoś ma takie myśli jak ja! Też mam już jedną cudowną córeczkę ma już prawie 4 latka i chyba nadszedł ten moment, że jestem gotowa na kolejne!Po prostu nie mogę przestać o tym myśleć!To już jest silniejsze ode mnie!Boję sie tylko, że za bardzo chcę i może się od razu nie udać

Witaj Kochana!Życzę szybciusiego spełnienia marzeń o fasoleczce..:DJa też wracam na starające po króciutkiej przerwie i mam nadzieję, że nie będę długo czekała na moje 2 wymarzone..:oPozdrowionka i powodzonka:D

Znasz odpowiedź na pytanie: Chyba niedlugo dolaczymy do starajacych sie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
Siatki centylowe dla poszczegolnych tyg. ciąży
Dziewczyny poratujcie. Szukam tych siatek i nie mogę znaleźć. Wiem, ze któraś przy okazji dokleiła takie zestawienie, ale coś go nigdzie nie widzę. Nawet sobie pogooglowałam poza forum, ale też
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
wypoczynek ze skóry ekologicznej
może macie? jak sie sprawdza, czy po jakimś czasie nie robi sie badziew.
Czytaj dalej