Czy pijecie alkohol karmiąc piersią?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)
  • Autor
    Wpisy
  • #54878

    niki23

    Alkohol a karmienie piersią!
    Może to głupi zabrzmiało w tytule, ale oczywiście nie chodzi mi o jakieś nałogowe picie ;-)), tylko o to, czy czasem Wam się zdarzyło wypić np. lampkę wina, czy piwko. Bo ja tak 2-3 razy w miesiącu lubię wypić piwko i zastanawiam się czy nie szkodzę przypadkiem Ninusi. Czy aż tak bardzo alkohol przy karmieniu piersią szkodzi dziecku? Nawet w małych ilościach?

    Niki i Nineczka 21.01.2004.

    #700992

    justborn

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    owszem, zdarza mi się raz na jakiś czas wypić pół małego piwa albo kieliszek wina. nie sądzę, żebym w ten sposób szkodziła Kubie, ale może jest inaczej. Emalka powinna wiedzieć, bo z tego co wiem rozmawiała z kimś kto przeprowadzał badania na temat wpływu alkoholu na płód, więc może wiedzieć też coś o ewentualnej szkodliwości trunków pitych przez karmiące na ich dzieci…



    #700993

    maduxia

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Zdarza mi się, ale rzadko i nigdy bezpośrednio przed karmieniem. Antoni wisi przy cycku tylko kiedy zasypia no i w nocy, więc wieczorem, jak zaśnie, to czasami sobie pozwalam na lampkę wina albo małe piwko…

    Antoś (24.11.2003) i mama

    #700994

    Anonim

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    nie stresuj sie Niki, mi tez karmiac Nine zdarzalo sie czasem wypic piwko albo troszke wina…..Wydaje mi sie ze taka odrobina nie szkodzi….A wkoncu mamie tez cos sie nalezy , co nie 🙂

    Monika, Mateusz & Nina 19.11.2003

    #700995

    callipso

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Kiedy Igi mial 5 tygodni wylądowaliśmy w szpitalu i już wtedy pani ordynator powiedziała, ze lampka wina odz czasu do czasu dziecku nie zaszkodzi:)

    Ola i Igorek 25.03.2003

    #700996

    wyki

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Ja już tak długo karmię że jak bym czasem czegoś nie wypiła to bym była chyba dziwna:):) Zdarza mi się winko albo jakis lekki drink (piwa nie lubię) od czasu do czasu.

    Monika i Iza 16 miesięcy



    #700997

    cait

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    I trochę wina można, i trochę piwa, bo wino na dobrą krew , a piwo na laktację. Tylko, wiadomo, w ilościach mocno ograniczonych.


    Cait + Alka (15 stycznia 2003)

    #700998

    emalka

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    :)) az sie zarumienilam
    faktycznie ten lekarz habilitowal sie z wplywu alkoholu na plod i jednoznacznie stwierdzil w swojej pracy, ze nawet male ilosci alkoholu wypitego w ciazy maja wplyw (negatywny) na dziecko…
    a co do alkoholu pitego podczas karmienia, to nie wiem. Ja uwazalam, ze 1 karmi nie szkodzi, ale wina czy inszych procentow nie pilam. Za to jak skonczylam karmic …. :))))
    pozdrawiamy
    emalka i Zuzka, ur.21.04.03

    #700999

    Anonim

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Ja chyba ze 2 razy wypiłam po lampce Martini i od czasu do czasu wzięłam ze dwa łyczki piwka mężowi , ale generalnie to bałam się pić czegokolwiek co ma procenty kiedy karmiłam Oleńkę.

    Agnieszka i Oleńka (01.09.03.)

    http://www.ola.wichlacz.prv.pl

    #701000

    ala25

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Lampke, no moze półtorej wina
    albo małego browara.
    Filip jest juz taki duzy, no i z reszta nie je juz tak czesto.
    Wczesniej, tzn. jaj był młodszy, nie piłam.

    Ala i Filipek
    ur 29.07.2003



    #701001

    anastazja

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Moja polozna mowila mi ze lampeczke wina czy piwko moge wypic nawet kilka razy w tygodniu i , ze bedzie ok . Jak pojechalam do Polski to oczywiscie napilam sie polskiego piwka at co zasmakowalo i wypilam owe 3 . Jednak przez dwa prawie dni sciagalam pokarm i odlewalam . Maz wpadl na pomysl aby sprawdzic na naszych kotach bo przeciez koty lubia mleko ….. i nawet moja Zielinska nie pila z radoscia
    Jagodzia po paru dniach nie chciala pic z cycka plakala a ja zaczynalam miec mniej pokarmu . Dlatego nie wierze w to, ze piwko poprawic moze laktacje
    Dodam ze w ciagu 2 tyg. byly 2 takie sytuacje raz wypilam 3 piwa a nastepnym razem 5 ….. i po powrocie do domu nie moglam zwalaczyc problemu braku pokarmu , sciagalam , sciagalem i bylo go coraz to mniej Laktator nic nie pomagal a Jagodzia nie najadala sie . Zaczelam karmic butla . Bylo mi smutno ale wiem , ze to z mojej winy i nastepnym razem wytrzymam bez piwka dla dobra dziecka Co kobieta to inaczej …… jednak pisze Ci o tym abys nie byla pozniej rozczarowana …. bo to jest chyba najgorsze w tym wszystkim . Wiem rowniez , ze 5 piw to ekstrema w karmieniu piersia ale ja nie podawalam piersi po alkoholu i odczekalam najpierw kilka dni …. a jednak mialo to ogromny wplyw . W tym czasie „produkcji pokarmu i jego wytrzezwieniu ” dokarmialam mieszanka mileczna , tak dla dociekliwych coby nie pomysleli , ze matka pila i glodzila dzieciaka

    Pozdrawiam serdecznie

    Jagodzia 01.08.03.

    #701002

    natinka

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Zdarza mi sie ale przewaznie wieczorkiem jak juz nakarmie mała na noc wtedy lampka winka pęknie
    Ale nie za czesto bo jakoś po ciązy przestał mi alkohol smakować

    Nati i Kamilka 05.04.04



    #701003

    niki23

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Anastazjo gdzie Ty zmiesciłaś 5 piw ??? ;-))). Mnie po jednym szumi w glowie i spać mi się chce, drugiego bym nie wypiła za żadne skarby :-)). Ehh…zaden ze mnie kompan do drinkowania :-)))).
    Pozdrawiamy

    Niki i Nineczka 21.01.2004.

    #701004

    Anonim

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    Raz w tygodniu pozwalam sobie na lampke słodkiego wina, które uwielbiam. Dość często pijam tez Karmi, jakies dwa razy w tygodniu…….

    Aga z Szmkiem 5 lat i Julcią ( 12.06.2004)

    #701005

    dorota27

    Re: ..Czy pijecie alkohol karmiąc piersią…

    na piwo bud light pozwalam sobie.. owszem..ale juz normalnego budwaisera bym nie wypila..tak samo z winem..odpada…czy z polskim piwem…ktore sa ogolne dostepne..u nas na brooklynie:))..ale jak dla mnie ..to siekiera…i nawet na pol takiego piwa bym sie nie skusila…

    claudia.. 16 miechow;)))

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 23)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close