Jak myslicie? Smoczek

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 32)
  • Autor
    Wpisy
  • #64198

    krzemianka

    Mamy dylemat.
    Igor ciągle jest smokowy. Ma 2 smoczki. Oba pogryzione do granic możliwości – do tego stopnia, że oba są “be” i nie chce ich ciągnąć. Dzień obył się bez smoczka, wieczorem zaczał się dopominać. Dałam mu oba smoczki, ale były “be”, nie chcial żadnego wziąć do buzi. Marudzil, do tego stopnia, że musialam go usypiać na rękach. O dziwo, zasnął spokojnie. Na razie śpi, ale nie wiem, co będzie, jak będzie wołał smoczka (ostatnuio bardzo źle sypia, budzi się z płaczem).
    Nakrzyczalam na męża, że mu dziś nowego smoczka nie kupił choć go prosiłam. A mąż stwierdzil, że celowo tego nie zrobił i że teraz jest dobra pora, żeby Igora oduczyć. A ja nie wiem, czy pora jest dobra – w ogóle jest coś takiego jak dobra pora na odzwyczajanie od smoka?
    No i teraz nie wiem – czy mąż ma rację, zaprzeć się na kilka dni, czy kupic Igorowi smoczka. Co o tym myślicie?

    PS. Dodam, że Hubi ciągnie smoczka i Igorowi może się jego własny przypominać. A to chyba utrudnia sprawę?


    Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

    #816075

    asia80

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Ja bym sprobowala, moze to znak? Skoro Igorek juz sam uwaza ze sa one bee… Przed nami pewnie te same dylematy, ale jeszcze troche!

    Asia i Oliwierek 14.01.2004



    #816076

    klucha

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    szczerze 🙂 popieram twojego męża, jeżeli Igor zdaje sobie sprawę że smoczki są już w takim stanie ze zadna przyjemność ich używać to wytrzymaj parę dni.
    Bo moze być tak że kupując nowy pokażesz dwulatkowi :), który już nieźle logicznie mysli że w każdej chwili można kupić nowy, czym póxniejsze próby odwyku mogą się nie powieść

    Izka i Zuzia (12.V.02)

    #816077

    anastazja

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Kupic smoka ale tlumaczyc po malu , ze smok jest dla maluszkow ;))))

    Pozdrawiam :)))

    Jagoda 01.08.03.+ ? 22.10.05

    #816078

    kotagus

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Ja bym w ciemno wykorzystywała taką okazję! Och, żeby tak Mati uznał, że smoczek jest beee… Na razie smoczuś najwiekszym przyjacielem 🙁

    Mati 01.04 Marta 04.05

    #816079

    effcia

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    doswiadczen w dziedzinie smoczkowej co prawda nie mam zadnych, ale trzymam strone meza, Igor jest juz calkiem rozumnym czlowieczkiem i jesli teraz dostanie sygnal, ze jak sie troche poawanturuje to dostanie elegancki nowy smoczek to rozstanie moze byc jeszcze trudniejsze. skoro obecne smoki dwa sa be to ja bym to wykorzystala na rozstanie. pozdr.

    Effcia z FRANULKIEM 19 miesiecy



    #816080

    lea

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Zazdroszcze po cichu – Mateuszowi beeeeeeee-owatosc 😉 smoka nie przeszkadzala.. i spasowalam i w koncu kupialm nowego 🙁
    No ale niestety nie jestem sama w decydowaniu o smoku 🙁

    Mateuszek (14.03.2003)

    #816081

    kmw

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Ja mysle ze jest dobra pora zeby oduczyc. My czekamy na ten moment. Ale zgadzam sie tez z Anastazja… moze jak jak oduczanie nie bedzie przebiegac pomyslnie to kupic i tlumaczyc.
    Pozdrowienia dla moich ulubionych chlopaczkow !


    Karina i Kubus <10.06.2004>

    #816082

    krzemianka

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Do poniedzialku i tak nigdzie nie kupimy nowego smoczka.
    Zobaczymy, jak Igor przetrwa te 2 noce.
    I o zgrozo ;), jestem coraz bardziej sklonna przyznać mężowi rację. I chyba jutro głośno mu o tym powiem 😉

    PS. Milo wiedzieć, że moi chłopcy są Twoimi ulubieńcami :)))


    Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

    #816083

    amber

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Hm…ja bym chyba nie kupiła nowego.
    Piszę “chyba” ponieważ dla mnie są to na razie czysto teoretyczne rozważania…a jak wiadomo teoria z praktyką często się nie pokrywa…
    Ale powiem Ci, że czekam na moment kiedy Maćkowe smoczki się zużyją i kiedy on sam stwierdzi, że są “bee”, licze po cichu, że to będzie sygnał iż najwyższy czas na ich pożegnanie…
    Jak na razie nie wyobrazam sobie Maciejkowego zasypiania czy uspokajania bez smoka…kiedy któryś się zgubi…toż to istna tragedia

    Beata i Maciek (11.02.2004)



    #816084

    krzemianka

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Czy to znaczy, że u Was smok znowu w użyciu?

    U nas, na szczęście, to my = rodzice decydujemy o smoku. Do poniedzialku i tak musimy poczekać. Decydujące tu będą te dwie noce. Po cichu mam nadzieję, że jednak nie trzeba będzie nowego smoczka kupować.


    Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

    #816085

    krzemianka

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    I chyba tak zrobię.

    Kurczę, czyżby mój mąż miał rację? 😉


    Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)



    #816086

    krzemianka

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Jego tam nie ruszak, że smok jest dla maluszków.
    Bo on sam sie, pod wpływem Hubiego, w tego maluszka powoli przekształca. Małpuje braciszka ile się da.


    Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

    #816087

    krzemianka

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Hmmm, ja tez (na razie po cichutku) zaczęłam popierać męża zaraz jak Igor zasnął 🙂 Być możle dlatego, że poszlo nieźle. Ciekawe, czy nadal będę męża rano popierać hihi

    Twoja argumentacja (logiczne rozumowanie) przemówiła do mnie., Będę się nią posiłkować, gdyby było ciężko.
    Dzięki 🙂


    Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

    #816088

    raz-dwa

    Re: Jak myslicie? Smoczek

    Nie kupujcie! Jesli Igor nie chce starego to szybko wogole zapomni ze smok jest fajny.My z Natalia mielismy wielki smoczkowy problem, odruch ssania zamiast zanikac z wiekiem- poglebial sie 🙁
    W koncu dojrzalam i radykalnie odstawilam – byl placz i noce nie przespane ale pomoglo. Teraz na pytanie o smoczek odpowiada ze sie zepsul, zrobila sie dziura i jest fe. Nie kupuj smoczka “tak na czarna godzine” bo zmiekniesz. Tlumaczenie tez nie pomoze. jak Natalii tlumaczylam ze smoczek maja male dzidzie a ona jest duza – mowila ze nie jest duza tylko jest mala dzidzia i chce smoczka.

    Powoodzenia i posluchaj meza :)))))

    Natalia(26.01.03) +(15.07.05)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 32)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close