jaki kombinezon?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)
  • Autor
    Wpisy
  • #80904

    uaiza

    Cześć dziewczyny!

    Szykuję się do kupna ciepłego kombinezonu mojemu rocznemu Szymkowi. Jaki byście wybrały: jedno- czy dwuczęściowy? Polecacie jakieś konkretne?…

    #1121470

    porky

    Re: jaki kombinezon?

    ja kupiłam w listopadzie 2005 Juce 2-częściowy kombinezon.
    Moim zdaniem bardziej praktyczny, np. w czasie jazdy samochodem ściagasz kurtkę i jest ok, a z 1-częściowym jest moim zdaniem więcej problemów.
    Co do firmy to nie polecę, bo ja kupiłam jakiś bezfirmowy na targowisku- 79 zł

    Juleczka (12.12.04)



    #1121471

    ewike

    Re: jaki kombinezon?

    Mnie sprawdził się dwuczęściowy, kurtka wykorzystana do maximum, spodnie z kombinezonu zakładałam na sanki, na spacery przy w miare normalnej temperaturze takie ocieplane sztruksy, bo te z kombinezonu jeszcze bardziej ograniczały ruchy ledwo dreptającemu wtedy Przemkowi. Kombinezon był niefirmowy

    Ewa z Przemkiem i Milenką

    Edited by ewike on 2006/09/12 15:37.

    #1121472

    bastet

    Re: jaki kombinezon?

    Do tej pory Jula miala kombinezony jednoczesciowe, wydaly mi sie praktyczniejsze.
    Teraz zamierzam jej kupic dwuczesciowy – spodnie „narciarki i kurteczke, do ktorej mozna dopasowac juz wiekszosc jej spodenek kiedy wybrudzi jedne 😉

    Wypatrzylam juz dla niej sliczny kobinezon Coccodrillo ;-))

    Aga, Szym i

    #1121473

    lilavati

    Re: jaki kombinezon?

    U nas lepiej sprawdzaja sie dwuczęściowe, tak ciepłe spodnie Mati nosi bardzo rzedko-właściwie tylko na sanki

    Pozdrawiam
    Ania
    Mati (kwiecień 2004) i drugi SYNek (zaczeliśmy 35tc)

    #1121474

    klucha

    Re: jaki kombinezon?

    do dwóch lat jednoczesciowe
    potem dwucześciowe

    zresztą spodenki zakładała tylko na sanki

    Izka i Zuzia 4 latka



    #1121475

    kamuszka

    Re: jaki kombinezon?

    Raczej dwuczęściowy, też o tym myślałam ostatnio, Weronika będzie mieć w listopadzie roczek. Myślę, że spodenki zakłada się raczej tylko na sanki, ewentualnie na duże mrozy. Do kurteczki mozesz zakładać różne spodenki.

    D & W ( 8.11.2005 )

    #1121476

    dorotka1

    Re: jaki kombinezon?

    dla roczniaka lepszy moim zdaniem bedzie 2-czesciowy

    Szymon 10.02.03 i Michał 20.06.06

    #1121477

    chilli

    Re: jaki kombinezon?

    dwuczęsciowy – jest dużo praktyczniejszy – zawsze możesz kirtke zdjac czy w samochodzie, czy w sklepie.

    marcowe szpileczki

    #1121478

    kra

    Re: jaki kombinezon?

    U nas identycznie.


    Kra+Wiktorek(2l 9m)+Marcelek(13m)



    #1121479

    wasia

    Re: jaki kombinezon?

    Zależy od wieku dziecka-młodszemu lepiej w juednoczęściowym, a starszemu w dwu.. Odkąd Olka skończyła 2 lata kupuję dwuczęściowe-praktyczniejsze są

    Asia i Ola (3 latka 6 m-cy)

    #1121480

    monikaapj

    Re: jaki kombinezon?

    Roczna Baśka mmiała 1-częściowy, dwuletnia 2-częściowy.
    Obecnie chyba zakupimy oba, bo po pierwsze spodziewam się szału śnieżno-sankowego i częstej wymiany odzieży wierzchniej , a po drugie, w przedszkolu zasugerowano,żeby dzieci miały jednoczęściowe, bo dzięki temu panie szybciej dadzą radę ubrać całą grupę. A dwucześciowy będzie miała, bo to praktyczniejsze w aucie.

    Monika i Basia (22.09.2003)



    #1121481

    monikaapj

    Re: jaki kombinezon?

    Wiesz co, Porky, tez mysle-ze 2-czesciowy jest praktyczniejszy, ale z drugiej strony- w dwuczesciowym śnieg może pod kurtkę wleźć….

    Monika i Basia (22.09.2003)

    #1121482

    bastet

    Re: jaki kombinezon?

    no wlasnie dlatego do tej pory mloda miala jednoczesciowe, w ktorych i tak snieg znajdowalam po zabawie.
    Teraz zaopatrzymy sie w dwuczesciowy, zobacze jak sie sprawdza 😉

    Aga, Szym i

    #1121483

    ivoonna

    Re: jaki kombinezon?

    Taki zielony? dziś taki widziałam i strasznie się naniego napaliłam.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 35)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close