Konkursy na najladniejsze zdjecie

Dziewczyny podzielcie sie linkami do stron gdzie sa jakies konkursy na najladniejsze, najsmieszniejsze, najbardziej interesujace itp zdjecia z dzieciaczkami. Od niedawna mamy aparat cyfrowy, pstrykam zdjecia Szymonowi calymi seriami, i.. niektore z nich sa calkiem niezle. A noz, ktores spodoba sie rowniez komus innemu? Mysle ze adresy przydadza sie nie tylko mnie. Pzodrawiam


Gocha i Szymuś 3.08.04

19 odpowiedzi na pytanie: Konkursy na najladniejsze zdjecie

blueanna Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

no wlasnie … ja tez juz sie nad tym zastanawialam gdzie mozna takie zdjatki podeslac?
dobrze, ze zaczelas ten temat – tez czekam z niecierpliwoscia na jakas odpowiedz z linkiem 🙂

Ania+Gordan Dorian (05.10.2004)

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

Zamaist szukac stron, pochwal się Szymonem na forum! Tak bezinteresownie 😉 Ja, w każdym bądź razie, czekam!


Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

gocha1 Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

:)))))))))))))))))))))))))))))
Nawet nie wiesz jak milo bylo uslyszec takie slowa! Obiecuje, ze niedlugo “wystawie go na swiecznik” 🙂 na forum. Mam nadzieje, ze uda mi sie to zrobic jutro. Troche niestety jest zachodu z wklejaniem zdjec – przesylanie na serwer, podawanie linkow… eh, ale jestem leniwa 😉
Tak wiec “Do zobaczenia”!


Gocha i Szymuś 3.08.04

effcia Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

tam zaraz konkursow ci sie zachciewa, jeszcze pewnie, zeby nagrody byly, co ciotka?? nam pokaz to swoje cudo!!! chce zobaczyc wiecej tego rozesmianego pyska!!!!

Effcia z FRANULKIEM (20.08.03)

gocha1 Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

hahaha No wlasnie! O te nagrody sie rozchodzi ;))))))))))


Gocha i Szymuś 3.08.04

gocha1 Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

Chyba bede musiala odpowiedziec sama sobie (nie liczac trzech poprzednich odpowiedzi od zainteresowanych kolezanek – dziekuje).
Szukalam krotko, znalazlam dwa konkursy:
– jeden na stronie glownej – dziecko-info (niestety, jutro ostatni dzien konkursu)
– drugi na stronach drewexu (mnie osobiscie warunki nie pasuja – nie mamy nic z tej firmy)
Zapewne jest ich duzo wiecej, ale zastanawia mnie jedno. Dlaczego zadna z was nic nie napisala o nich? Tym bardziej, ze wiele z was bierze udzial w tych (czy innych) konkursach – pisalyscie o tym na forum. Nie mozna tez powiedzec, ze malo osob tu zagladalo – ten watek ma (obacnie) ponad 250 spojrzen. Wiec, jesli choc teraz odpiszecie odpowiedzcie:
Nie napisalam, poniewaz:
– nie chcialo mi sie (z lenistwa)
– sa wazniejsze watki i wole sie na nich udzielac
– nie chcialam nastepnej uczestniczki jako swojej konkurentki
– nie znalam zadnych stron

hmm, no nie iwem jakie moga byc jeszcze powody
Oczywiscie rozumiem, ze kazdy robi to co uwaza, moze pisac odpowiedzi na to czy na tamto, moze trzymac “smakowite kaski” dla siebie, itp, Nie zaprzeczam, pytam tylko z ciekawosci. Pozdrawiam

PS Tylko prosze na mnie nie naskakiwac! Zeby czasem nie rozrosl sie ten watek do niebotycznych rozmiarow, jak kilka “slynnych” poprzednikow 😉


Gocha i Szymuś 3.08.04

Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

A ja zaglądałam tu kilka razy bo chciałam się dowiedzieć czy ktoś zna takie strony, sama bym z nich skorzystała, nie ukrywam.
Jesli podczas “buszowania” po necie coś znajdę to napewno dam znać.
Pozdrawiam

Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004)

asiaczek Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

No to moze ja coś napiszę……

Znam aktualnie trzy konkursy:
[Zobacz stronę]
– wspomniany Drewex
[Zobacz stronę] hmmm moze nie o dzieciach ale zawsze to coś 😉

I dodam, ze byłam w tym wątku w zeszły piątek (póżny wieczór) ale niestety Fil mi przeszkodził w pisaniu…. (obudził się z rykiem okrutnym). Potem zapomniałam o nim. Dziś jak tylko zobaczyłam go na samej górze to weszłam aby dokończyć i przeczytałam też Twój post…. w sumie to widząc, ze jest kilka postów w tym wątku sądziłam ,ze juz ktoś podał te linki co ja podałam. Moze mamy boją się konkurencji……

Powodzenia!

_______________
Asia i

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

Nie wiem nic o zadnych konkursach, do wątku zajrzalam 2 razy, zeby zobaczyc, o co chodzi, a potem, jakie sa odpowiedzi, by sie moze czegos dowiedziec. Mysle, ze tak postapilo wiele osob – gdyby ktos chcial zataic wiadomosci, jakie posiada, pewnie nawet by tu nie zaglądal, mysle ze liczba spojrzen swiadczy o tym, ze inni tez by chcieli takie linki uzyskac. A nie pisali nic, bo pisanie w kolko, ze sie nie ma takich linkow jest bez sensu. tak ja to widze.

Nawet o konkursie na dziecko info nie mialam pojecia, a szkoda.

Mateuszek (14.03.2003)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

A swoja droga uwazam, ze bardzo malo czasu dano w konkursie na dziekoinfo 🙁

Mateuszek (14.03.2003)

asiaczek Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

Lea też o tym myślałam, ze moze większośc weszła z nadzieją, ze ktoś podał linka do konkursu Ja w sumie pierwszy raz weszłam bo myślałam, ze ktoś wygrał (puchar przy tytule mnie zmylił) i chciałam pogratulować

ZO dziecko info tez nie wiedziałam… ale nic straconego bo instrumentów w domu nie mamy

_______________
Asia i

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

no widzisz, dlatego jest za malo czasu, bo nie zdazylabym nawet nic pozyczyc hihihihi

ja tez nie mam instrumentow
pola ma 😉 ale pola za granica mieszka, wiec nie moze wyslac zdjecia 🙁

Mateuszek (14.03.2003)

Dodane ponad rok temu,

Znalazłam…..

Postanowiłam troszkę “przeszukać” internet (lubię wyzwania i to znalazłam:
[Zobacz stronę]
A jesli chcecie więcej to na [Zobacz stronę] wpiszcie konkurs fotograficzny i wyskoczy mnóstwo stron z konkursami, niekoniecznie o dzieciach ale wszystkiego nie przejrzałam więc może jest tam coś jeszcze….
Pozdrawiam

Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004)

gocha1 Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

:))))))))))) Teraz to ja rozumiem :)))))))))))
Zdjęcia oczywiscie powysylalam, a noz sie uda 🙂
Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Kiedys, kiedys jedna z mam (nicku nie pamietam) pisala, ze zdjecie jej dziecka bedzie na opakowaniu jakiegos medykamentu (tez nie pamietam jakiego). Powiedzcie mi, skad ona (a moze zainteresowana to akurat przeczyta) wziela ten konkurs? (czy casting, czy cos tam). Gdzie mam szukac, zeby znalesc takie kokosy?

Pozdrawiam


Gocha i Szymuś 3.08.04

joanka5 Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

Dawno tam nie byłam, ale kiedyś na stronie [Zobacz stronę] był konkurs fotograficzny (dziecko w Tombutach). A ostatnio jak pewnie juz wiesz na edziecko redakcja prosiła o fotki maluchów do castingu na okładkę tego pisma.

Joanka i Jagoda (04.09.03)

P.S. My już mamy kilkaset zdjęć (niektóre są nieskromnie mówiąc świetne), ale niestety tylko w komputerze i to na dodatek nie moim, a doprosić się o przesłanie zdjęć nie mogę już od dawna :-(((

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

Zapytaj bruni o te kokosy ;-)))) Z tego, co pamietam, to nie byl konkurs tylko okazja, bo ktos sam zaproponowal.

Mateuszek (14.03.2003)

asiaczek Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

W odpowiedzi na:


Kiedys, kiedys jedna z mam (nicku nie pamietam) pisala, ze zdjecie jej dziecka bedzie na opakowaniu jakiegos medykamentu (tez nie pamietam jakiego).


To Filipek Bruni jest na opakowaniu Paracetamolu firmy Aflofarm.

Mój Fil był w reklamie prasowej pewnej wody dla mam i dzieci. Jest tez na ich stronie [Zobacz stronę] kokosach z tego to można pomarzyć ale zawsze to coś U nas w grę weszła wymiana barterowa. Odezwali się sami…. umieściłam fotki na tym forum i się Pani z tej firmy sama odezwała z propozycją

Jest tez w multimedialnym podręczniku do biologii – ale to juz inna bajka

_______________
Asia i

magdzik Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

ojoj, przegapiłam . Może jak wyśle dzisiaj to jeszcze mi uznają ?

Pozdrawiamy,

Magda i Albercik ur. 8.09.03

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: Konkursy na najladniejsze zdjecie

Gosiu, gdybym tylko znala, podalabym Ci jakis adres. Ja tylko raz wyslalam zdjęcia chłopcow do konkursu (maluchy), ale nie wygrali i dalam sobie spokoj od tamtej pory.

PS. Chyba jednak troche sie unioslaś… Bez powodu jak dla mnie.


Igor(1.7.03) i Hubert(17.8.04)

Znasz odpowiedź na pytanie: Konkursy na najladniejsze zdjecie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Sklep ONLY ???
[b]Gdzie w Polsce sa sklepy ONLY ? Kupuje tam bardzo czesto ubranka i na metkach jest rowniez flaga i cena w zl ;) stad wiem , ze w
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Pediatra w Łodzi - pilne
Dziewczyny z Łodzi, bardzo Was prosze o pomoc, czy możecie polecic mi jakiegos dobrego, sprawdzonego pediatrę? Wczoraj odebrałam dziecko ze szpitala po 11 dniach leczenia i od nowa jest to
Czytaj dalej