macie jakiś pomysł?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #14882

    Anonim

    krzys przesypial juz cale noce (od 21 do 6-7)
    od 2 tyg budzi sie ok.3; wyraznie budza go baki, prezy sie, steka, czasem poplakuje… jak pusci baka wszystko wraca do normy, no chyba ze sie calkiem rozbudzi to chce pic/jesc
    nie zmienilam mleka, deserki podaje juz ponad miesiac (na razie tylko jablko i marchewke); do kazdej butli mleka dodaje po kropli esputiconu

    dlaczego on sie tak meczy? gdzie lezy przyczyna?

    pomocy

    Ewa i Krzyś (4 miesiące)
    http://www.mln.republika.pl

    #219744

    anet

    Re: macie jakiś pomysł?

    a moze pomoglaby herbatka z hippa ulatwiajaca trawienie – tak podac przed snem — (uwaga na zabki!)

    Aneta+Agniesia (ur 7.07.2002)



    #219745

    sabka

    Re: macie jakiś pomysł?

    Sama chciałabym to wiedzieć. Mój synek ma tak już od miesiąca, tylko,że budzi się tak co 20 min, 30 min, 1h. I wyraźnie widzę,że chodzi tu o puszczenie bąka. Jak troszkę popłacze i go puści to pośpi godzinkę i od nowa. Jestemjuż skrajnie wyczerpana ale nikt mi jeszcze nic konkretnego nie poradził.

    Sabka i Szymonek ur. 24.10.2002

    #219746

    Anonim

    Re: macie jakiś pomysł?

    herbatke podaje mu w nocy jak sie przebudzi; podawalam wlasnie ulatwiajaca trawienie, ale juz w rozpaczy pomyslalam, ze to wina rumianku, bo moze uczula ???
    no i daje sama koperkowa

    Ewa i Krzyś (4 miesiące)
    http://www.mln.republika.pl

    #219747

    Anonim

    Re: macie jakiś pomysł?

    hmm, to ja mam chyba „szczescie” bo krzys budzi sie tak tylko raz w nocy (na razie); potem spi do 5-6, ale tu juz wierci sie, bo jest glodny… po butli zasypia i spi dopoki nie obudzi go kupa (7-8)

    Ewa i Krzyś (4 miesiące)
    http://www.mln.republika.pl

    #219748

    pinia

    esputicon – po co?

    Od dawna mu dajesz te krople?
    Czy miał kiedykolwiek kolki?
    Z własnego doświadczenia radzę dać sobie spokój z Esputiconem, on wzmaga produkcję gazów w jelitkach i tym samym bączki męczą Maluszka.
    A jakie mleko dajesz?
    Skoro dajesz mu oprócz mleka dodatkowo jeszcze marchew i jablo to po co esputicon?
    A jak się załatwia? Często czy raz na parę dni?
    Jeśli załatwia się bez problemów to tymbardziej esputicon jest zbędny.

    Pozdrówki i Całuchi ! ! !
    Pinia i Leon ( 8 miesięcy, wygląda na 18)



    #219749

    Anonim

    pinia dzieki

    daje mleko bebilon ar
    zalatwia sie raz albo dwa w ciagu dnia

    moze masz racje, odstawie esputicon (chyba daje juz z przyzwyczajenia, bo maly mial straszne problemy z wyproznianiem i pediatra zalecila)

    dzieki

    Ewa i Krzyś (4 miesiące)
    http://www.mln.republika.pl

    #219750

    sabka

    Re: macie jakiś pomysł?

    Ciesz się bo ja już chodzę na rzęsach, dobrze że są weekendy bo wtedy mąż śpi z Szmonkiem. Ciągle mamy nadzieję, że niedługo to się skończy. Oby bo idę do pracy a wtedy to już nie wiem jak dam sobie radę.

    Sabka i Szymonek ur. 24.10.2002

    #219751

    Anonim

    Re: macie jakiś pomysł?

    podobno z tego dzieci wyrastaja…
    tylko kiedy???

    bedzie lepiej, na pewno
    tego ci zycze

    Ewa i Krzyś (4 miesiące)
    http://www.mln.republika.pl

    #219752

    sabka

    Re: pinia dzieki

    Z tego co przed chwilą przeczytałam na ulotce esputiconu to podaje się go w przypadku nadmiernej ilości gazów w jelitach, więc chyba wtedy kiedy dziecko ma problem z ich wypuszczeniem ja to tak rozumiem. Ale znowu zacznę podawać Szymkowi Debridat, bo po nim był spokój.

    Sabka i Szymonek ur. 24.10.2002



    #219753

    sabka

    Re: macie jakiś pomysł?

    co to za mleko bebilon ar?

    Sabka i Szymonek ur. 24.10.2002

    #219754

    Anonim

    Re: macie jakiś pomysł?

    dla dzieci ulewajacych, gestnieje w zoladku

    Ewa i Krzyś (4 miesiące)
    http://www.mln.republika.pl



    #219755

    pinia

    Re: pinia dzieki

    Pozdrówki i Całuchi ! ! !
    Pinia i Leon ( 8 miesięcy, wygląda na 18)

    #219756

    czarna

    Re: macie jakiś pomysł?

    wlasnie anet pisla o herbatce hippa ulatiwajacej trawinie…(mojemu mezulkowi pomogla hihi)..nie ma najlepszego smaku ale jest dobra…
    a moze za duzo dajesz deserku?
    kurcze sama nie wiem..

    AUTOR:SZALONA MATKA

    #219757

    Anonim

    Re: macie jakiś pomysł?

    daje te herbatke

    a deserku zjada ok 60ml

    Ewa i Krzyś (4 miesiące)
    http://www.mln.republika.pl

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close