Mam pytanie….

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #12275

    togo

    Cześć dziewczyny mam wielki problem, który z całą pewnością jest wam znany. Przez trzy lata brałam tabletki antykoncepcyjne i miesiąc temu je odstawiłam. Po zrobieniu kilku badań tj. toksoplazmoza, cytomegalia, ob (miałam 15) zaczeliśmy z mężem starać się o dziecko ale niestety nie udało się. Zaczęłam martwić się że coś jest ze mną nie tak.
    Dlaczego niektórzy lekarze zalecają trzy miesięczną przerwę po odstawieniu tabletek? ( mój nic o tym nie wspominał). Z niecierpliwością czekam na wasze porady i opinie.
    Tosia

    #189229

    stenia72

    Re: Mam pytanie….

    Ja tak samo jak ty brałam tabletki antykoncepcyjne (4 lata).
    Nie chcę cię straszyć ale ja „wracałam do siebie” przez pół roku, choć od odstawienia od razu zaczęliśmy się starać o dziecko.
    W ciążę zaszłam równo rok po odstawieniu tabletek.
    Powiem ci jedno nie rezygnuj ze starań bo każda kobieta inaczej przechodzi powrót do „normalności”.(hormony)

    Życzę ci szybkiego zajścia w ciążę.

    Marzena
    mama Przemka – 18.11.2002



    #189230

    Anonim

    Re: Mam pytanie….

    A ja życzę duuuużo cierpliwości i nie poddawania się, bo czasem gdy tak bardzo chce się zajść w ciążę – nie wychodzi (u mnie to dość długo trwało)
    Powodzenia :-)))

    Kaśka z Natalką (10,5 miesiąca)

    #189231

    amazk

    Re: Mam pytanie….

    Ja brałam hormony przez 5 lat i 3 miesiące po odstawieniu zaszłam w ciążę. A lekarze (niektórzy ) proponują przerwę żeby organizm wrócił do normy. Niektórzy nawet mówią o pół roku. Nic się nie martw i dalej się starajcie

    Alicja i Mateuszek (01.07.02)

    #189232

    lea

    Re: Mam pytanie….

    Jeden miesiąc bez powodzenia i już się martwisz? Oj, spokojnie, będzie dobrze.. martwić się można po roku!
    Znasz swój cykl, wiesz, kiedy masz owu? Ile było prób?
    Zaleca się czasami przerwę ok. 3 cyklową, np. aby zmienijszyć ryzyko ciązy mnogiej – jaki jest zwiększone po tabletkach (oczywiście nie jest to pewne, ale trojaczków np. bym nie chciała ryzykowac ;-)) no i doście organizmu do siebie.. ale nie każdy tak twierdzi, nie tylko twoja lekarka nie widzi żadnego zarożenia, nie martw się. Dobrze jest znać swój cykl, unstabilizoać go, nie podejmować wiele prób a po porstu nasilić je w czasie owu (dzień przed daje większe teoretycznie prawdopodobieństwo dziewczynki). Kiedy jednak próbuje się na oślep, to plemniki mają coraz mniej sił i paradoksalnie trudniej wtedy zajść.

    Lea i dzieciątko płci zmiennej acz niezmiennie kochanej (11.03.03)

    #189233

    sylwia77

    Re: Mam pytanie….

    Ja byłam w identycznej sytuacji jak Ty, a teraz oczekauję na arodziny mojego maleństwa. Mój lekarz ginekolog powiedział, że najlepiej po odstawieniu odczekać trzy miesiące, bo jeżeli zaszłabym w ciążę w przeciągu tych trzech miesięcy to istnieje ryzyko ciąży bliźniaczej. A poza tym tabletki antykoncepcyjne tak jakby jeszcze działają. Organizm dopiero po upływie pełnych trzech cylki miesiączkowych (trzech miesięcy) zaczyna funkcjonować jak dawniej. Ja też z mężem bardzo starałam się przez te trzy miesiące o dzidziusia i nic. Dopiero po ich upływie, w czwartym cyklu zaszłam w ciążę:) Najlepiej nie myśleć o tym, a samo przyjdzie niezpodziewanie i sprawi dużo radości:)



    #189234

    malosia

    Re: Mam pytanie….

    Czesc!! Przerwa po odstawieniu tabletek powinna byc 3 miesieczna( zalezy jakie tabletki bralas) po to aby organizm doszedl do wlasnego rytmu hormonalnego. Tak jak dziewczyny pisza- nie martw sie na zapas na pewno wszystko bedzie dobrze, im wiecej nerwow tym gorzej. Cieplo pozdrawiam.
    Gosia i 33 tyg Maksio.

    malosia

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close