Reakcja na Duphaston?Czy to możliwe?Proszę o rade

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #59445

    maszula

    Nigdy nie brałam duphastonu w tym celu (żeby zajść w ciążę),brałam w trakcie
    ciąży (straciliśmy dziecko) i w celu wywołania okresu.W tym cyklu lekarz
    przypisał mi duphaston,staramy się o dziecko.W zeszłym cyklu miałam ciąże
    biochemiczną.Ostatni okres miałam 10.12,usg w 20 dniu cyklu 29.12 (pęcherzyk
    w prawym jajniku 19 mm i 12 mm endometrium),również test owulacyjny tego dnia
    potwierdził pik LH.Od soboty (wczoraj) zaczęłam brać duphaston i MAM DZIWNE
    MROWIENIE PIERSI?Co to może być?
    Będę wdzięczna za rady.
    Pozdrawiam Maszula i synek- Aniołek

    #759058

    ninka

    Re: Reakcja na Duphaston?Czy to możliwe?Proszę o r

    Ja bralam duphaston ale takich objawow nie mialam wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec. Moze za bardzo sie wsluchujesz w swoj organizm? A moze za pare dni test rozwieje Twoje watpliwosci? Duphaston nie jest przepisywany w celu zajscia w ciaze a raczej na podtrzymanie jej gdyby sie pojawila. W kazdym razie tego Ci zycze:)

    Ninka



    #759059

    mika7

    Re: Reakcja na Duphaston?Czy to możliwe?Proszę o r

    witaj
    z tego co ja sie orientuje to duphaston moze powodowac takie reakcje. Poteguje również objawy PMS. Jak pewnie wiesz ciąza sie zagniezdza ok 8 dno po ovu, wiec na zagniezdzanie i objawy ciazowe to za wczesnie. Ale i tak Ci zycze, by ten cykl był ostatnim w staraniach::))
    pozdrawiam

    ania

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close