Składki przekazywane z ZUS – czy ktoś Wam sprawdzał?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)
  • Autor
    Wpisy
  • #109604

    gruszki

    Zadzowniła do mnie pani, że chcą się umówić na sprawdzenie, czy wszystkie składki są przekazywane przez ZUS do II filaru. Słyszałyście o czymś takim, czy to lipa i pomysł na to jak się wpakować do kogoś do domu i jeszcze sprawdzić ile zarabia?

    #4790071

    Anonim

    Zamieszczone przez gruszki
    Zadzowniła do mnie pani, że chcą się umówić na sprawdzenie, czy wszystkie składki są przekazywane przez ZUS do II filaru. Słyszałyście o czymś takim, czy to lipa i pomysł na to jak się wpakować do kogoś do domu i jeszcze sprawdzić ile zarabia?

    pierwsze słyszę
    a ta pani to skąd ? z ZUSu?
    chyba prościej sprawdzić u pracodawcy, czy przekazuje składki do II filaru… a może się mylę? :Niepewny:



    #4790072

    gruszki

    Zamieszczone przez ewkam
    pierwsze słyszę
    a ta pani to skąd ? z ZUSu?
    chyba prościej sprawdzić u pracodawcy, czy przekazuje składki do II filaru… a może się mylę? :Niepewny:

    no właśnie nie z ZUS, tylko z II filaru niby

    #4790073

    ada410

    Zamieszczone przez gruszki
    Zadzowniła do mnie pani, że chcą się umówić na sprawdzenie, czy wszystkie składki są przekazywane przez ZUS do II filaru. Słyszałyście o czymś takim, czy to lipa i pomysł na to jak się wpakować do kogoś do domu i jeszcze sprawdzić ile zarabia?

    moim zdaniem to jest kompletna lipa
    ja informację o składkach dostaję listownie, ewentualnie można je sprawdzić, dzwoniąc do ZUS, lub OFE

    #4790074

    gruszki

    Zamieszczone przez ada410
    moim zdaniem to jest kompletna lipa
    ja informację o składkach dostaję listownie, ewentualnie można je sprawdzić, dzwoniąc do ZUS, lub OFE

    no i właśnie pani chce przyjść i sprawdzić to co dostaje z tym co do nich wpływa.

    #4790075

    usianka

    Zamieszczone przez gruszki
    no i właśnie pani chce przyjść i sprawdzić to co dostaje z tym co do nich wpływa.

    Jola, ja pierwsze słysze o takiej akcji :Niepewny:
    Zadzwonilabym do biura Twojego OFE potwierdzic czy ta pani mowi prawdę – mają pewnie jakąś infolinie albo biuro na miejscu. Zakladam, ze pani powiedziala z jakiego jest OFE i trafiła w Twój.



    #4790076

    Anonim

    tAK MAM SWOJEGO PANA PRAWNIKA I ZAJMUJE SIE TEZ MOIMI FILARAMI.SPRAWDZAL MI CZY ILOSC PRZEKAZYWANYCH składek z ZUS do filaru zgadza sie,porownywal z tym co mam na RMUA i z tym co ma odnotowane zus,.czasem sie zdarza,ze zusowi ginie jakas skladka,wiec lepiej to kontrolowac.

    #4790077

    wyki

    do mnie dzwonili wczoraj… ja jestem deczko tępa ciążowo i nie załapałam o co chodzi;) zaczęłam dopytywać czy ona z mojego OFE dzwoni a ta że nie ale że oni mi za darmo to wyliczą, w domu itd itp ale grzecznie podziękowałam i powiedziałam, że skontaktuję się ze swoim oddziałem.

    Mój mąż mówi, że to jest naciągactwo polegające na przechwytywaniu ludzi z jednego towarzystwa przez drugie…

    #4790078

    izabel-la1986

    Zamieszczone przez gruszki
    Zadzowniła do mnie pani, że chcą się umówić na sprawdzenie, czy wszystkie składki są przekazywane przez ZUS do II filaru. Słyszałyście o czymś takim, czy to lipa i pomysł na to jak się wpakować do kogoś do domu i jeszcze sprawdzić ile zarabia?

    Do mojego M dzwonili jakieś 2 miesiące temu po kilku rozmowach tel okazało sie, że są z jakiejś ubezpieczalni i jak M odmówił spotkania to facet darł sie przez tel jak nienormalny.

    #4790079

    kaktus

    Już rok temu chcieli nam to sprawdzać…
    pan z ubezpieczalni, przy okazji chciał nas do swoich produktów ubezpieczeniowych przekonać…ale to trwalo zanim się przyznał;)



    #4790080

    gruszki

    uf no to kamień z serca, więc oni chcą mnie namawiać na swoje:D Juz się przestraszyłam, ze to zbiry, a to najzwyklejsi agenci ubezpieczeniowi. Oczywiście, ze się nie umówię.
    Dzięki dziewczyny, na WAS zawsze można liczyć:)

    #4790081

    alice82

    Zamieszczone przez gruszki
    Zadzowniła do mnie pani, że chcą się umówić na sprawdzenie, czy wszystkie składki są przekazywane przez ZUS do II filaru. Słyszałyście o czymś takim, czy to lipa i pomysł na to jak się wpakować do kogoś do domu i jeszcze sprawdzić ile zarabia?

    tak do mnie non stop wydzwaniaja…nie mam czasu na takie spotkanie



    #4790082

    anecia

    Do mnie taka Pani zadzwoniła parę lat temu i umówiłam się na spotkanie (właściwie nie wiem czemu się zgodziłam :Hyhy:). Pani przyszła przygotowana, miała wszystkie informacje o przelewanych składkach i wykryła, że ZUS czegoś tam nie dopatrzył. Pomogła mi napisać pismo do ZUS-u i po jakimś czasie ZUS przysłał mi informacje o korekcie (rzeczywiście przelał za mało pieniędzy).
    Na koniec spotkanie Pani rzeczywiście zasugerowała zmianę towarzystwa…Właściwie domyśliłam się tego w trakcie spotkania i nie omieszkałam zwrócić jej uwagę, że mnie się takie mydlenie oczu średnio podoba. Pani nie nalegała i kulturalnie sobie poszła.
    W sumie spotkanie było dla mnie ok. Chyba nawet na nim skorzystałam.

    #4790083

    aggi

    Zamieszczone przez gruszki
    no i właśnie pani chce przyjść i sprawdzić to co dostaje z tym co do nich wpływa.

    U mnie taka Pani była 2 tygodnie temu.Bardzo miła babka mocno mnie uświadomiła jak to Zus dowolnie zarządza moimi składkami , które jak się okazało czasami przez parę miesięcy nie były przekazywane. Ta pani nie była z OFE tylko przyszła do mnie jako doradca finansowy. Powiedziała jak napisać pismo do Zus o uregulowanie skłądek, lub dała inną możliwość zmienić OFE. Mam ją w kontaktach bo coś czuję,że jeszcze mi się przyda.
    Z reguły odmawiam takich spotkań, ale tym razem byłam zadowolona. 🙂

    #4790084

    mata-hari

    Ja bym się tak ostro dziewczyny nie wzbraniała przed taką wizytą. Mój mąż od kilku lat korzysta z pomocy takiego jakby doradcy i jak ten ostatnio u nas był, to się mnie spytał, czy z mojego OFE ktoś u mnie był i czy sprawdzali, czy ZUS się wywiązuje ze swoich obowiązków. Powiedział, że jeśli OFE tego nie robi, to jest to podejrzane, bo teraz wszystkie porządne fundusze w ten właśnie sposób dbają o klienta i staje się to normą.

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 15)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close