Uczulenie?

Moje miesieczne juz dziecko ma uczulenie prawdopodobnie na mleko – ma krostki na buzi, glowce – dodatkowo robi kupki zoltawe z zielonkawymi grudkami taki stan jest od tygodnia. Nie pije mleka pod zadna postacia – krostki niby troche znikaja ale kupki sa caly czas takie same. Dodatkowo Maly ma kolki i dostaje leki. Kiedy znikna objawy alergii? i co z tymi kupkami -martwie sie …….

1 odpowiedzi na pytanie: Uczulenie?

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Re: Uczulenie?

Mnie sie wydaje, ze takie kupki u dziecka karmionego piersia sa jak najbardziej prawidlowe… Gdyby byly ciemnozielone lub czarne mogloby to wskazywac na obecnosc krwi, ale wszelkie odcienie zolci i zielonkowatosci sa ok. A krostki w tym wieku tez sa norma – prawdopodobnie to twoje hormony… Poszukaj w starych watkach – juz kilkakrotnie byly o krostkach w wieku 3- 6 tygodni, ktore pozniej znikaja…
Moja corka tez w tym wieku tak miala, odstawilam mleko (bo oczywiscie tez podejrzewalam skaze) i wtedy dodatkowo zaczela robic strzelajace kupki, ktore ja odpazaly… Tragedia… Lekarka powiedziala, ze to wlasnie przez to, ze nie jem nabialu…
Typowe uczulenie “jedzeniowe” wyglada tak: dziecko dostaje rumiencow, potem buzia robi sie szorstka… Mimo odstawienia alergentu taki stan moze sie utrzymac nawet do 4-6 tygodni… U mojego dziecka niestety to sie sprawdzilo – jak najadlam sie orzechow…
Pozdrawiam,

Znasz odpowiedź na pytanie: Uczulenie??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
dzieki za kciuki!
Juz jestem po rozmowie i w srode ide pierwszy dzien by zapoznac sie z praca! Moj miejmy nadzieje ze przyszly szef jest bardzo mily,i stwierdzil ze jezeli mi bedzie to odpowiadalo
Czytaj dalej
Dla starających się
Jestem szczęściarą!!!
Opowiem mam moją historię.Mój synek skończy w grudniu 2 latka.5 m-cy temu załozyłam spiralkę no a 2 tyg. temu zapragnliśmy dzidzi... No to było latanie po całym mieście żeby ściągnąc
Czytaj dalej