ułożenie miednicowe

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #31139

    agatunka

    Dzisiaj byłam na USG i wszystko jest w porządku. Lekarz zrobił przepływy, wymierzył dzidzię i powiedział, że wszystko jest ok. Jest tylko jedno ale…Dzidzia ułożyła się miednicowo. Lekarz powiedział, ze ma jeszcze dwa tygodnie zeby się obrócic a jak nie to co?. Do swojej doktor idę dopiero w przyszłym tygodniu więc mam pytanie do Was: czy przy takim ułożeniu można rodzić normalnie czy trzeba przez cesarkę. Dzięki bardzo za info.
    Pozdrawiam Agata i 35 tyg brzuszek

    Edited by agatunka on 2003/11/06 22:18.

    #412160

    heksa

    Re: ułożenie miednicowe

    Bezpieczniej cc, ale jak sie uprzesz… Glowka jest najwieksza czescia ciala noworodka i jak ona sobie wytoruje droge to reszta poleci. Z ulozeniem miednicowym ryzyko polega na tym, ze jak juz nozki i tulow wyjda a okaze sie ze glowka jest za duza na przejscie przez miednice… to nie bedzie ciekawie – bardzo niebezpieczna sytuacja. Dlatego lekarze wola nie podejmowac tego ryzyka.

    Luiza i Sophie (11.VI)

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć