zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)
  • Autor
    Wpisy
  • #85809

    malinka-x

    Niedługo moja córeczka skończy dwa latka i chciałbym jej kupić cos fajnego, a że ja w tej dziedzinie jestem naprawdę zdolna (uwierzcie), to proszę Was o radę.

    Chciałabym jej kupić jakieś fajne klocki, np. duplo – ale ta cena..
    Może znacie inne, dobre gatunkowo zestawy klocków, które przyniosłyby frajdę dwulatce?

    zastanawiałam się nad takimi:


    [url=”http://www.allegro.pl/item167285515_mega_bloks_maxi_duza_torba_z_klockami_80szt_8134.html>niezła_cena

    albo”]domek_Kubusia[/url]

    A może coś takiegoi:

    dziewczyny pomóżcie, bo ja jak do tej pory zawsze kupiłam albo nietrafione zabawki, albo nieodpowiednie do wieku 😉

    Ostatni hit gwiazdkowy – interaktywna małpka za 150 zł, którą Marta nie bawiła się nawet 10 min. 🙂

    małpa sprzedana na allegro więc muszę kupić podwójny prezent gwiazdkowo – urodzinowy

    #1306829

    porky

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    [url=”http://www.allegro.pl/item164363570_pszczolki_gadulki_duza_dwujezyczna_mata_hit_.html>1

    <a"]2[/url]

    3) lalka i wózek

    4) klocki


    = Julitka 12.12.04 =



    #1306830

    tazmanka

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Myśle ze klocki będą trafionym prezentem. Domek Kubusia Puchatka również.

    Ja polecam to:
    [url=”http://www.allegro.pl/item165733184__fisher_price_jezdzacy_pociag_little_people_.html>http://www.allegro.pl/item165733184__fisher_price_jezdzacy_pociag_little_people_.html

    Dla”]http://www.allegro.pl/item165593956_fisher_price_ulubione_figurki_tanio.html[/url]

    http://www.allegro.pl/item165987607_fisher_price_little_people_male_krolestwo_nowe.html

    Wszystko do siebie fajnie pasuje.

    Aga i Nikola 2l.

    #1306831

    qr-chuck

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Według mnie klocki i domek, które wybrałaś, są już trochę za infantylne… Aśka się takimi już nudziła jak miała 1,5 roku…
    Jeśli klocki, to kupiłabym jakiś większy zestaw – około 300-500 klocków, mogą być podobne, ale już nie mega blocks, tylko mniejsze (o boku max. 3 cm – sama mam zamiar takie dokupić – Aśka ma zestaw około 150 klocków i już jej od paru miesięcy elementów brakuje, jak coś tworzy…). Ja na Allegro wypatrzyłam np. takie, ale niestety nie wiem, czy są dobre jakościowo:

    Ale Aśka te co ma, to są najtańsze z supermarketu a i tak się nimi bawi 🙂

    – kuchnie pewnie będą hitem :). Też bym taką kupiła, ale najpierw muszę sobie fundnąć większe mieszkanie ;).

    – kolejka brio – większy zestaw

    – lalka dzidziuś np. z wanienką, nocniczkiem. Wg, mnie niekoniecznie interaktywna – one są po pierwsze dość ciężkie, po drugie wydaje mi się, że dwulatka jeszcze nie potrzebuje „funkcji”.

    – pluszak z ulubionej kreskówki

    Pozdrawiam,
    Anka

    #1306832

    malinka-x

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    nie no, domku Kubusia juz napewno nie kupie! Świetny jest ten pociag! Tazmanko możesz mi napisać jak duza jest ta zabawka po rozłożeniu?
    Ja niestety wszytsko kupuje wirtualnie, bo mieszkam na takim zadupiu, ze szkoda gadac 😉

    #1306833

    anecia

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Ja też zaczynam myśleć o prezencie dla mojej 2-latki. Na razie chodzi mi po głowie jakaś kuchnia, ale nie wiem czy to nie za poważny prezent albo rowerek na lato.
    Chętnie posłucham innych rad :))

    Anecia



    #1306834

    raz-dwa

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Jesli nie macie kuchni, to bardzo polecam. Nie znam dwulatki, ktora nie lubilaby sie nia bawic. Moje spedzaja przy niej godziny :). No moze Natalia juz mniej, ale dla Oli to wspaniala zabawa.

    Ola 15m i Natalia 3,5l

    #1306835

    tazmanka

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Prosze bardzo :)))

    Tak to wygląda

    Aga i Nikola 2l.

    #1306836

    jade

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    U nas hitem był i jest nadal garaż samochodwy Wadera i tablica – znikopis. Na prawdę mały bawi się tym cały czas już kilka miesięcy.
    Klocki kupilismy jakieś tanie (chyba 35 zł za dużą paczkę) i świetnie się z nich buduje – tylko są dość nietrwałe i parę już musieliśmy wyrzucić. Takie duże typu duplo u nas się nie sprawdziły.

    Pozdrawiam,
    Jade

    #1306837

    Anonim

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    U nas kuchnia bya hitem przez wiee miesięcy.



    #1306838

    malinka-x

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    dziekuję bardzo

    lepszej odpowiedzi nie mogłam dostać!
    śliczna, uśmiechnięta młoda dama :)))

    pozdrawiam
    Kasia & Marta

    ps. mam identyczny kolor ścian w pokoju 🙂

    #1306839

    malinka-x

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Mata – ciekawa rzecz. Warto się nad tym zastanowić



    #1306840

    dididi

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Wszystko ponicej klockow wyglada super. Wlasnie sama sie nad taka kuchnia zastanawialam bo moja Mimi lubi od czasu do czasu gotowac na niby. A na 2-gie urodziny posrod innych prezentow dostala wlasnie taki palacyk Fisher Price jak Twoj Domek Kubusie Puchatka i swietnie sie nim bawi do dzis (2 latka 8 m-cy). Oczywiscie bawi sie z doskoku, nie twoerdze ze non-stop ale mysle ze Twoje propozycje to trafny wybor (nawet klocki jesli Twoja Mala lubi). Chyba CI nie pomoglam? OK – moje typy:

    1. Domek Kubusia
    2. Kuchnia na 3-cie urodzinki

    #1306841

    anecia

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Ja jeszcze myślę o takkim zamku albo domek Tolków

    Fajny jest.

    Anecia

    Edited by anecia on 2007/02/23 09:28.

    #1306842

    olesia1

    Re: zPrezent na drugie urodziny – co polecacie?

    Moja Ala dostała kuchnię na Gwiazdkę- miala wtedy 19 m-cy- już wtedy się bawiła, bawi nadal i mam nadzieję, bawić jeszcze będzie :-)))

    Alicja,20 m-cy

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close