Ale cisza

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 28)
  • Autor
    Wpisy
  • #50617

    kas

    Ależ tu spokój. A forum chodzi szybciutko. Pooglądałam zdjęcia, co robię bardzo rzadko i co teraz będę robić skoro mam przerwę w pracy, a Wy nic nie piszecie?

    Kaśka
    I buzi od Zuzi (16.10.02)

    #650890

    krzemianka

    Re: Ale cisza

    Mialam pisac taka sama wiadomosc… Cos nieslychanego…
    Nic sie nie dzieje… Dziwnie tu jakos…
    Nagla zbiorowa niechec do forum? Ja juz wszystkie tematy wyczytalam i wyogladalam!!!


    A, Igor ( ROK!) i Adas (17.08.04)



    #650891

    lea

    Re: Ale cisza

    Hah ale sie usmialam… tak, nalogowa niechęć, która nazywa się AWARIA
    Nie mam pojecia, jak Wam sie udalo wejsc, ale setki czy naweet tysiace osob wejsc po prostu nie mogly, mogly tylko Was czytac i sie „zloscic”, ze myslicie ze wszystko jest w porzadku 😉

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #650892

    duska

    Re: Ale cisza

    o nie tak, jesze gorzej……
    u mnie otwierała się tylko strona ze spisem kącików, i widziałam, że ktoś na forum jest (zmiana ilości postów i godziny ostatniej wiadomości) ale nic więcej.

    Duśka i Emila (09.10.2003)

    #650893

    asia80

    Re: Ale cisza

    Ja nie moglam wejsc caly weekend az do dzisiaj rano Po raz kolejny stwierdzam ze jestem uzalezniona od forum!!!!!!!!!!!! Sto razy dziennie sprawdzalam czy juz dziala

    Asia i Oliwierek 14.01.2004 r

    #650894

    barkus

    Re: Ale cisza

    Czytać??Ja nie mogłam nawet zajrzeć do forum od niedzieli!!!!!!!!!!I Katastrofa:-((((((((
    Pozdr

    Basia+Julia17.04.02+Barti 21.10.03



    #650895

    bourbonetka

    Re: Ale cisza

    Ja także nie mogłam wejść na forum i ja również kolejny raz zrozumiałam, że jestem uzależniona… w sobotę wyjeżdzam na 3-tygodniowe wczasy i mam nadzieję, że szokowa kuracja odwykowa pomoże

    Agnieszka i Martusia (ur. 15.01.2004)

    #650896

    figa

    Re: Ale cisza

    U mnie tak samo…

    A i teraz forum chodzi wooooooolno….

    Beata i Ptysia (30.01.03)

    #650897

    mirabelka79

    Re: Ale cisza

    ufff….w koncu weszlam.
    probowalam od niedzieli, myslalam ze sie wsciekne.
    a teraz zato forum chodzi jak zolw:(

    Ala i Małgosia (16.12.2003)

    #650898

    onka

    Re: Ale cisza

    czekaj, zaraz dziewczyny nadrobia ;))

    onka & ;18.08.03



    #650899

    onka

    Re: Ale cisza

    wejsc to ja tez weszlam i czytac tez moglam (dodajac „-” w adresie strony miedzy dziecko i info) ale za cholere nie moglam sie zalogowac !
    a mialam okropna ochote odpisac np. zdziwionej Krzemiance dlaczego tu tak pusto ;)))

    onka & ;18.08.03

    #650900

    lea

    Re: Ale cisza

    hehe dokładnie miałam identyczną ochote 🙂

    Lea i Mateuszek (14.03.03)



    #650901

    mala-wiedzma

    Re: Ale cisza

    u mnie cały poniedziałek forum było nieczynne 🙁
    Jezu co ja wtedy przeżywałam ….
    hihih

    Kasia + Synus (25.01)

    #650902

    krzemianka

    Re: Ale cisza

    hehe to teraz ja sie usmialam ;))) To ,ze ja moglam i czytac i odpisywac na posty, bylo chyba o niebo dziwniejsze, niz gdybym byla w sytuacji wiekszosci forumowiczow 🙂

    To bylo jakies takie nierealne… Te pustki… Tylko kas, ja i pare innych babek… Za to ile anonimow bylo hihi 🙂

    Juz bardziej wole to powolne forum niz ta przesjmujaca pustke hihi 🙂 Slyszalam jak wiatr hula miedzy postami 😉


    A, Igor ( ROK!) i Adas (17.08.04)

    #650903

    paula26

    Re: Ale cisza

    szczęściary z Was. mi przez kilka dni wogóle forum nie chciało się wczytać. już nadzieję straciłam zresztą teraz też chodzi jak żółw. ale chodzi..

    Paula i Borysek

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 28)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close