DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Ten temat byl poruszany na forum dla oczekujących z tysiąc razy a i na tym pewnie też.Mam jednak prośbe żeby wypowiedzialy sie doświadczone mamy a najlepiej te którym dzidzie urodzily sie jesienia i zimą.Chodzi o to czy lepszy wózek z gondolka a potem spacerówa czy głeboka spacerówa z wyjmowanym nosidłem .Czy taki wózek
spełnia dobrze swoją role i czy nie robi sie szybko za mały?
Ja bym wolała to drugie rozwiązanie ale mąż twierdzi że to idiotyczny pomysł.A co wy na to?
Jaką firme polecacie?Wydaje mi sie że spacerówka na stelażu po gondoli jest bardzo wysoka

LESZCZYNKA I FASOLKA 8.10

12 odpowiedzi na pytanie: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

kosia Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

No coz my mielismy Polaka Oriona trojfunkcyjnego. Maly dosc szybko przestal miescic sie an dlugosc w gondoli , jak mial okolo 4 miesiecy….a spacerowka w tym wozku jest od 1,5 roku wiec nie przydala sie, tzn siedzenie jest zbyt pionowe dla takiego maluszka i pasy sa zbyt wysoko. Gdybym miala kupowac jeszcze raz, kupilabym oddzielnie sam gleboki wozek,a oddzielnie odpowiadajaca mi spacerowke. A tak musialam kupowac spacerowke mimo, ze m,ialam ja ni y w trojfukcyjnym, a nie przydala sie:(

Pozdrawiam,

kosia

aniaaa Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

My mamy Implasta Roy – gondolka jest baaardzo obszerna i jestem z niej zadowolona. Spacerówki jeszcze nie uzywałam ale nie wydaje mi się zeby była za wysoko po umieszczeniu na stelażu.

Aniaaa i Sebcio (17.03.03)

luczka Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

My też mamy Implast Roy. Gondola ma 80 cm długości i jeżeli dzidzia szybko rośnie to szybko z niej wyrośnie. Moja mała ma 4 miesiące i juz ledwo się mieści. A spacerówka wcale nie jest wysoko. Jest dużo niżej niz gondola.
Pozdrawiamy
Monika i Wiktoria (18. 01. 2003)

annah Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Ja mam spacerowke z wyjmowana torba.Jestem zadowolona.Zima szybko zleciala,a teraz po 4 miesiacach uzywamy juz spacerowki -albo na lezoco albow pozycji polsiedzacej.

Anna i Maximilianek 12.01.03

mala103 Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Ja mam polaka oriona i jestem bardzo zadowolona jest to głęboka spacerówka z gondolką .

Ania i Alicja

beatab Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

mam pytanie, jaka kupilas spcerowke dla takiego maluszka? I od kiedy zaczelas wozic w spacerowce?
Ja mma podobny wozek i tez powoli zaczyna robic sie ciasno…. ale z tym 1,5 roku..to mnie zarzylas….przeciez te wozki sa niby glebok spacerowe, w nosidle to wiadomo, ze maluch nie posiedzi zbyt dlugo, ale w spacerowce to myslalm, ze moze juz taki “siedzacy” maluszek jezdzic….
Wkazdym razie dla mnie wozek jest za ciezki… i dlatego marze juz o innym..leciutkim.

A przyszłej Mamie polecam zwykla gondole, a potem lekki wozek spacerowy.

Pozdrawiam

Beata & Patryk(03.03.03) [Zobacz stronę]

kosia Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Witam,

Z tym poltora roku to przesada, ale tak stoi napisane w instrukcji od wozka. W czym rzecz…on ma 3 pozycje siedziska, w tym ta srednia nie jest na tyle pollezaca i wygodna, zeby takiego 5 miesiecznego maluszka wsadzic bezpiecznie.
Kupilam Chicco Pick Up Basic, pollezaca jest w sam raz, jak zasnie to rozkladam na plasko, dziecko i mam sa zadowoleni:))

Pozdrawiam,

kosia

PS A wlozylam maluszka w spacerowke jakies 2 tygodnie temu

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Przeczytałam poniższe posty i widzę różne wypowiedzi. Akurat mój Basiulec zasiada do Polaka Oriona. Moim zdaniem wózek rewelacyjny na porę zimową. Urodziłam w grudniu a były u nas ttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie śniegi, gdyby nie ten wóżek nigdzie bym się nie ruszyła. Gondolka moim zdaniem spokojnie wystarczy na 6 miesięcy. A po jej wyjęciu spacerówka jest obszerna. Niestety ja musiałam zrezygnować z gondolki wczesniej ponieważ Basiulec nie mieścił mi sie z pieluszką ortopedyczną 🙁 Teraz zasuwamy juz w spacerówce, która ma 3 pozycje.Pierwsza – Płaska wtedy Basiulec śpi, 2 – tak ok. 70 stopni Basiulec samodzielnie wtedy siedzi, 3 – nie testowałam :)))
Wózek jest ciężki co sprawia według mnie, że dobrze sie prowadzi po śniegu, ach… i te pompowane koła – dla mnie super sprawa. Mieszzkam w domku jednorodzinnym i nie muszę tachać tego wózka. Jeżeli mieszkasz w bloku bez windy a nie mozesz zostawić wózka, gdzieś na dole – to odradzam – 16 kg robi swoje. Żebyś zobaczyła moje mięśnie, hihihihihihihihihii.

Ja osobiście bardzo polecam ten wózek :))

Anka i Basiulec (5 MIECHÓW !!!)

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

rozumiem że ten wózek jest spacerówką z wkładanym nosidłem? ja mieszkam w domku ale u mnie problem jest taki że praktycznie musze sie poruszac samochodem bo nie mieszkam w centrum i wózek musi sie łatwo składać do bagażnka a wątpie czy jest taki z gondolką.

LESZCZYNKA I FASOLKA 8.10

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Według mnie składa się OK. Jednym ruchem i już lezy, sama ładuję go do samochodu. Oczywiście zależy jaki bagażnik. Zaletą jest szybkie zdejmowanie kółek w razie potrzeby. Naciskasz i już.
Spacerówka z wkładanym nosidłem!!!

Anka i Basiulec (5 m-cy i 1/4)

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Polecam Firme Deltim (poszukaj na stronach iternetowych) wozek Fokus Elegant. Stelaz latwo sie sklada i wazy 5,5 kg, do tego jest gondola (mozna w niej podniesc oparcie i mozna ja zlozyz zupelnie na plasko) i spacerowka. (koszt 800 zl) Do gondoli mozesz dokupic uzadzenie ktore pozwala przewozic dzidzie w gondoli w samochodzie. Mozna dokupic tez fotelik, ktory montuje sie tez do stelaza wozka.

Ja chcialam kupic spacerowke ale jednak tylko gondola jest w 100% najlepsza dla maluszka. Co do Orionów to na forum dla oczekujacych padaly komentaze, ze sie psuja.

Mysia-Agnieszka mama Jagody(09-10-97) i Kamili(03-04-03)

luczka Dodane ponad rok temu,

Re: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK

Wracam Do Implasta. Gondolę od Implasta ściąga się i mozna w niej przewozić dziecko w samochodzie. Podobno do 6 miesięcy. A reszta od wózka czyli stelaż z kółkami bardzo łatwo złożyć. Zajmuje jakieś 80x60x25 powierzchni w bagażniku.
Pozdrawiamy
Monika i Wiktoria (18. 01. 2003)

Znasz odpowiedź na pytanie: DOŚWIADCZONE MAMY -WÓZEK?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Czy chętnie jedzą słoiczkowe jedzonko?
No właśnie, czy Wasze dzieciaczki lubią jeśc ze słoiczków? Czy raczej nie tolerują? I co najbardziej im smakuje? Mama z Zużką (9 i pół miecha)
Czytaj dalej
Dla starających się
Nie 35 tylko znowu 1 dc :))))) hihi
No i pozaklinałyśmy sobie :))))))) Po Waszych zdumionych postach wracając z pracy wlazłam do apteki po kolejny test. W końcu to (jak mi ktoś dzisiaj powiedział) tylko 12PLN. Kupiłam i idę
Czytaj dalej